Почала роботу "гаряча лінія" щодо вступу 2020

Почали роботу "гарячі лінії" та приймальня громадян щодо вступу 2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно.

30 червня розпочали роботу консультативні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії-2020.

Вступники, їхні батьки, члени приймальних комісій зможуть отримати відповіді щодо проведення вступної кампанії 2020, зокрема, реєстрації електронних кабінетів та подання заяв, сертифікатів ЗНО, надання пільг тощо.

Для кожної категорії питань працюватимуть телефонні лінії в Міністерстві освіти і науки, Урядовому контактному центрі, ДП "Інфоресурс", Державній службі якості освіти:

Гаряча лінія МОН 0 800 50 45 70 (БЕЗКОШТОВНО!).

Урядовий контактний центр 1545.

Для вступників з ТОТ 0 800 50 44 25 ЄДЕБО, ДП Інфоресурс (щодо роботи електронних кабінетів та подання електронних заяв): +38 (044) 290-18-13,  +38 (095) 281-13-54,  +38 (067) 551-24-74, +38 (093) 342-38-63

Питання щодо документів про повну загальну середню освіту: +38 (044) 481-47-67.

Питання щодо сертифікатів ЗНО: +38 (044) 486-09-62.  Вступ до закладів професійної освіти: +38 (044) 287-89-14.

З питань порушення вимог законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти: +38 (044) 236 33 58,  +38 (044) 236 34 31.