Новини

До відома громадян!

Повідомляємо, що з 01 лютого 2021 року відновлено графік роботи Центру надання адміністративних послуг Вараської міської ради щодо роботи до 20.00 год. по четвергах та роботи по суботах до 16.00 год.

Шановні відвідувачі, просимо при плануванні свого візиту до ЦНАП користуватись попереднім записом на офіційному вебсайті Вараської міської ради varash-rada.gov.ua або за телефонами 0673643746 (паспортні послуги, архітектура, благоустрій, житло, земельні питання, сім’я та діти, послуги РАЦС, реєстрація статутів та громадських формувань, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно), 0676725790 (державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно) , 0676725782 (реєстрація /зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок про реєстрацію місця проживання) та враховувати, що по суботах надаватимуться найпопулярніші послуги, а саме:

  • реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання;
  • видача довідок про реєстрацію місця проживання осіб;
  • оформлення та видача паспортів громадянина України та паспортів громадянина України для виїзду за кордон;
  • державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та надання інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Також доводимо до Вашого відома, що вищезазначені адміністративні послуги у квітні 2021 року можна буде отримати в наступні дні:

3 квітня

видача довідок про реєстрацію місця проживання;

оформлення та видача паспортів громадянина України та паспортів громадянина України для виїзду за кордон;

10 квітня

видача довідок про реєстрацію місця проживання;

державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та надання інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

17 квітня

реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання осіб;

державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та надання інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

24 квітня

реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання осіб;

оформлення та видача паспортів громадянина України та паспортів громадянина України для виїзду за кордон.


 До відома мешканців громади!

Відтепер у Центрі надання адміністративних послуг Вараської міської ради можна подати документи на отримання наступних  послуг соціального характеру:

  • допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами;
  • допомогу при народженні дитини;
  • допомогу при усиновленні дитини;
  • допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
  • допомогу на дітей одиноким матерям;
  • допомогу особі, яка доглядає за хворою дитиною;
  • допомогу на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
  • державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;
  • державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства І, ІІ, ІІІ групи;
  • державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю до 18 років;
  • надбавку на догляд за особою з інвалідністю з дитинства підгрупи А І групи;
  • надбавку на догляд за особою з інвалідністю з дитинства підгрупи Б І групи;
  • одиноким особам з інвалідністю з дитинства ІІ і ІІІ груп, які за висновком ЛКК лікувально-профілактичного закладу потребують постійного стороннього догляду;
  • надбавку на догляд за дитиною з інвалідністю віком до 6 років;
  • надбавку на догляд за дитиною з інвалідністю віком від 6 до 18 років;
  • допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державну соціальну допомогу на догляд згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»
  • тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
  • допомогу на догляд (щомісячну грошову допомогу особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним);
  • компенсацію фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;
  • одноразову винагороду жінці, якій присвоєно почесне звання України „Мати – героїня”;
  • допомогу на поховання;
  • грошову компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»;
  • відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня».

Водночас інформуємо, що управління праці та соціального захисту населення продовжує приймати документи на вищезгадані види допомог та інші.


 

Шановні відвідувачі Центру надання адміністративних послуг!

Доводимо до Вашого відома, що з 1 січня 2021 року змінено розміри адміністративних зборів за реєстрацію речових прав на нерухоме майно. Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» прожитковий мінімум для працездатних осіб на одну особу в розрахунку на місяць з 1 січня 2021 року встановлений в розмірі 2189 гривень.

Відповідно до частини 7 статті 34 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (далі - Закон) адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому проводяться реєстраційні дії чи надається інформація, та округлюється до найближчих десяти гривень при проведенні реєстраційних дій та до найближчої гривні при отриманні інформації з Державного реєстру прав.

Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень, внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав з 1 січня 2021 року становлять:

1. Плата за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

  • 60 грн. - 1 робочий день (отримання витягу в паперовій формі. У разі обрання користувачем варіанта отримання інформації з Державного реєстру прав у цілому щодо суб’єкта речового права, обтяження адміністративний збір справляється в установленому законом розмірі з розрахунку за кожна 25 сторінок інформації
  • 30 грн. – отримання витягу в електронній формі

2. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно:

  • 230грн. – 5 робочих днів;
  • 2270грн. – 2 робочі дні;
  • 4540грн. – 1 робочий день;
  • 11350грн. – 2 години.

3. Державна реєстрація інших речових прав, відмінних від права власності:

  • 110 грн. – 5 робочих днів.
  • 1140грн. – 2 робочі дні;
  • 2270грн. – 1 робочий день;
  • 5680грн. – 2 години.

4. Державна реєстрація обтяжень речових прав, іпотеки:

  • 110 грн. – здійснюється в день реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав

5. Виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника:

  • 90,00 грн. – 1 робочий день.

З 1 січня 2021 року також змінено плату у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, внесення змін до записів Єдиного державного реєстру та надання інформації з Єдиного державного реєстру з 1 січня 2021 року становлять:

  • 680 грн. - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;
  • 230 грн. - за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання чи благодійну організацію та за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.
  • 110 грн. - за надання відомостей з Єдиного державного реєстру – виписки для проставляння апостилю та витягу в паперовій формі.

Також з 1 січня 2021 року Державним підприємством «Поліграфічний комбінат «Україна» змінено вартість бланків біометричних паспортів.

Встановлено наступну вартість оформлення  біометричних документів:

  • оформлення ( у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін паспорта громадянина України (у формі картки) крім оформлення паспорта громадянина вперше, з дня оформлення заяви-анкети у строк:

не пізніше ніж через 20 робочих днів – 363 грн.

не пізніше ніж через 10 робочих днів – 489 грн.

  • оформлення ( у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон з дня оформлення заяви-анкети у строк:

не пізніше ніж через 20 робочих днів – 694 грн.

не пізніше ніж через 7 робочих днів  - 1046 грн.

не пізніше ніж через 3 робочих дні – 1046 грн.


До уваги жителів міста!

Відтепер частину послуг, що надаються Вараським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Західного міжрегіонального управілння Міністерства юстиції (м.Львів), можна також отримати у Центрі надання адміністративних послуг.

Це, зокрема, наступні послуги:

- державна реєстрація народження;

- державна реєстрація шлюбу;

- державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей;

- державна реєстрація зміни імені;

- державна реєстрація смерті;

- внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

Інформацію щодо процедури отримання адміністративної послуги можна отримати на офіційному вебсайті Вараської міської ради у розділі «Центр надання адміністративних послуг. Перелік адміністративних послуг, що надаються» або зателефонувавши за номером +380673643746.


 

Увага! Обмеження роботи ЦНАПу

Шановні жителі м.Вараш у зв’язку із епідемічною ситуацією, а саме збільшення випадків захворювань на COVID-19, центр надання адміністративних послуг припиняє прийом громадян до 16 червня 2020 року.

Ми просимо вибачення за тимчасові незручності, але такі заходи вживаються задля безпеки та здоров’я громадян.

Нагадуємо, що деякі послуги можна отримати он-лайн, перейшовши за посиланням: https://varash-rada.gov.ua/tsnap/108-tsnap/121-elektronni-poslugi.

Дякуємо за розуміння!


 

 

До відома громадян!

З 1 липня 2019 року набуває чинності постанова Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №371 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2016р. №770», відповідно до якої змінюється вартість надання адміністративних послуг у сфері міграції.

Встановлюється така вартість надання адміністративних послуг:

Назва адміністративного збору Вартість адміністративного збору, грн.

Оформлення ( у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін паспорта громадянина України (у формі картки) крім оформлення паспорта громадянина вперше, з дня оформлення заяви-анкети у строк:

-         не пізніше ніж через 20 робочих днів:

-         не пізніше ніж через 10 робочих днів:

345,00

471,00

Оформлення ( у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон   з дня оформлення заяви-анкети у строк:

-        не пізніше ніж через 20 робочих днів:

-        не пізніше ніж через 7 робочих днів:

-        не пізніше ніж через 3 робочих дні:

682,00

1034,00

1034,00

Оформлення ( у тому числі замість втраченої або викраденої) та обмін посвідки на постійне проживання у строк протягом 15 робочих днів з дня прийняття документів, передбачених законодавством

643,00

Оформлення ( у тому числі замість втраченої або викраденої) та обмін посвідки на тимчасове проживання у строк протягом 15 робочих днів з дня прийняття документів, передбачених законодавством

517,00

 

До відома громадян!

Інформуємо, що відділ "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Вараської міської ради здійснює прийом документів та видачу паспортів громадянина України у формі ID-картки та паспортів громадянина України для виїзду за кордон із безконтактним електронним носієм. 

Прийом громадян для оформлення паспортних документів проводиться в порядку попереднього запису в приміщенні ЦНАП  за адресою: м. Вараш, мікрорайон Будівельників, 25/1, нежитлове приміщення 104:

понеділок, віторок, середа з 8.00 год. до 16.00 год.;

четвер з 8.00 год. до 19.00 год.;

п’ятниця з 8.00 год. до 15.00 год.

Тел. для довідок 0673643746 

Перелік документів для отримання адміністративних послуг (порядковий номер послуги № 166 - № 174): http://varash.rv.gov.ua/tsnap/108-tsnap/123-perelik-administrativnikh-poslug 

Крім того інформуємо, що за отриманням послуги громадяни можуть звертатись як до ЦНАПу, так і безпосередньо до Вараського міського відділу УДМС України в Рівненській області.

 

 

 

Реєстрація громадської організації

Якщо Вам потрібно здійснити державну реєстрацію громадської організації, зі статусом юридичної особи, Ви можете надіслати усі необхідні документи для попередньої їх правової експертизи об’єкта державної реєстрації за місцезнаходженням громадської організації, заповнивши усі необхідні поля на порталі «Он-лайн будинок юстиції».

Відповідно до абзацу 2 пункту 5 Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 09.02.2016 № 359/5 державна реєстрація громадських формувань, символіки громадських формувань у випадках, передбачених законами, проводиться Міністерством юстиції України та його територіальними органами в межах повноважень, визначених Законом. Перелік документів, які подаються для державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи, відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-ІV (у редакції від 01.01.2016):

  1. Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи
  2. Документ, що підтверджує створення громадського формування (протокол установчих зборів, з’їзду, конференції) (скан-копії)
  3. Відомості про керівні органи громадського формування (скан-копії)
  4. Установчий документ юридичної особи (статут, положення) (скан-копії)
  5. Реєстр громадян, які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах) (скан-копії)

 

 

Шановні відвідувачі Центру надання адміністративних послуг!

Доводимо до Вашого відома, що з 1 січня 2020 року змінено розміри адміністративних зборів за реєстрацію речових прав на нерухоме майно: Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» прожитковий мінімум для працездатних осіб на одну особу в розрахунку на місяць з 1 січня 2020 року встановлений в розмірі 2102 гривні.

Відповідно до частини 7 статті 34 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (далі - Закон) адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому проводяться реєстраційні дії чи надається інформація, та округлюється до найближчих десяти гривень при проведенні реєстраційних дій та до найближчої гривні при отриманні інформації з Державного реєстру прав.

Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень, внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав з 1 січня 2020 року становлять:

1. Плата за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

* 50 грн. - 1 робочий день (отримання витягу в паперовій формі).

* 30 грн. – 1 робочий день (отримання витягу в електронній формі).

2. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно:

* 210,00 грн. – 5 робочих днів;

* 2100,00 грн. – 2 робочі дні;

* 4200,00 грн. – 1 робочий день;

* 10510,00 грн. – 2 години.

3. Державна реєстрація іншого речового права (крім іпотеки) на нерухоме майно:

* 110,00 грн. – 5 робочих днів.

* 1050,00 грн. – 2 робочі дні;

* 2100,00 грн. – 1 робочий день;

* 5260,00 грн. – 2 години.

4. Державна реєстрація обтяжень, іпотек речових прав:

* 110,00 грн. – 2 робочих дні.

5. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника:

* 80,00 грн. – 1 робочий день.

 

З 1 січня 2020 року також змінено плату у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, внесення змін до записів Єдиного державного реєстру та надання інформації з Єдиного державного реєстру з 1 січня 2020 року становлять:

•630 грн. - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;

•210 грн. - за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання чи благодійну організацію, за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.

Розмір:

630грн – за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій)

210 грн – за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи-підприємця

75% адміністративного збору, встановленого ч.1 ст.36 Закону – за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі

30% адміністративного збору, встановленого ч.1 ст.36 Закону – за виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника

 

Реквізити рахунку для оплати адміністративного збору за державну реєстрацію змін відомостей про громадське об'єднання чи благодійну організацію:

 

БАНК ОТРИМУВАЧА: Казначейство України (ЕАП) МФО БАНКУ: 899998
КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПУО): 38012714
ОТРИМУВАЧ ПЛАТЕЖУ: УК у м.Рiвному/м.Рiвне/
РАХУНОК: UA 028999980313030170000017002
ЗМІСТ ПЛАТЕЖУ: 22010300 "Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань".
Розмір:
210,00 грн. - за державну реєстрацію змін до відомостей про громадську організацію;
630,00 грн. - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою.

 


З метою забезпечення однакового підходу до встановлення вартості адміністративного збору за надання відомостей з Державного земельного кадастру, інформуємо про наступне.

З 1 січня 2020 року змінено розміри адміністративних зборів. Частиною 3 статті 38 Закону України «Про Державний земельний кадастр» (із змінами відповідно до Закону від 06.12.2016 року №1774-VІІІ) визначено, що за надання відомостей з Державного земельного кадастру справляється адміністративний збір у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому надається адміністративна послуга.

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» прожитковий мінімум для працездатних осіб на одну особу в розрахунку на місяць з 1 січня 2020 року встановлений в розмірі 2102 гривень. 

Враховуючи вищевикладене розмір плати за надання відомостей з Державного земельного кадастру з січня 2020 року становлять:

1. За витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 105,10 гривень; обмеження у використанні земель – 115,61 гривень; землі в межах адміністративно територіальних одиниць – 126,12 гривень.

2. За довідку, що містить узагальнену інформацію про землі (території) – 126,12 гривень.

3. За викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти – 63,06 гривень.

4. За виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення – 273,26 гривень.