Про повірку лічильників та тарифи на послуги – роз'яснення КП "Вараштепловодоканал" +ВІДЕО
Останнім часом для споживачів послуг КП "Вараштепловодоканал" є декілька актуальних запитань щодо повірки лічильників та зміни тарифів. Ці запитання від жителів Вараша ми поставили директору комунального підприємства Роману Саушкіну.
Насамперед керівник ВТВК наголосив, що у разі несвоєчасної повірки лічильника у зазначений термін, абоненту нараховується оплата за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення згідно з нормами на кожну прописану особу, затвердженими рішенням міської ради.
"Ті споживачі, котрі не зробили повірку лічильників одержали з 1 січня цього року платіжки з нарахуванням за нормами споживання. Розпочинаючи з 2021 року, як мінімум двічі на рік, ми нагадували мешканцям Вараша про те, що показники неповірених лічильників не будуть братися до уваги. Окрім цього минулого року ми ініціювали збори представників всіх управляючих компаній, голів ОСББ, де наголосили, що із 1 січня будуть виконуватимуться всі закони України стосовно комерційного обліку комунальних послуг. Неоднарозово попереджали мешканців стосовно необхідності повірки шляхом надсилання інформаційних попереджень, до всього у квитанціях вказуються терміни повірки лічильника або відмітки про відсутність повірки. Ми постійно йдемо на зустріч мешканцям Вараша. До прикладу, у липні 2021 року можна було розтермінувати оплату за повірку лічильника на декілька місяців", – коментує директор КП "ВТВК".
Докладніша інформація у відеокоментарі.
Долучайтеся до акаунту в Instagram! Telegram-канал Вараської громади!