Про скликання засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті

Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Вараської міської ради повідомляє про скликання засідання, призначеного на 14 травня 2021 року у малій залі засідань (майдан Незалежності 1, м.Вараш, 3 поверх). Початок о 12:00.

Внесено зміни до порядку надання субсидій з травня 2021 року

14.04.2021 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №420 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів», якою внесено зміни до порядку надання субсидій з травня 2021 року.

Постановою Кабінету Міністрів України доповнено перелік умов за яких субсидія не призначається, зокрема у разі якщо будь-хто із членів домогосподарства або член сім'ї особи із складу домогосподарства:

- має транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації, з року випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда і причепа);

- має у власності більше ніж один транспортний засіб, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа),

- має у власності більш ніж одне житлове приміщення (квартиру, будинок), крім житла розташованого на тимчасово окупованій території або непридатного для проживання;

- протягом 12 місяців перед зверненням на суму понад 50 тис. грн. здійснили купівлю, в тому числі безготівкової або готівкової іноземної валюти, банківських металів, оплатили послуги, здійснили внески до статутного капіталу, надали фінансову допомогу (позику);

- на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія має на депозитному рахунку кошти у сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімум для працездатних осіб встановленого для працездатних осіб на 1 січня року, в якому призначається житлова субсидія (у 2021 році - 56 750 грн.).

З травня 2021 року житлова субсидія надається у грошовій готівковій формі.

Визначено, що з травня 2021 року призначення житлової субсидії (у тому числі на наступний період) здійснюється лише після подання нових заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Звертаємо увагу, що при цьому зберігається право на призначення житлової субсидії з травня 2021 року у разі звернення за її призначенням протягом травня-вересня 2021 року.

Для призначення житлової субсидії подаються наступні документи:

заява та декларація (за новими формами);

довідки про доходи - у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається

письмове пояснення із зазначенням їх розміру;

копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);

договір наймання (оренди) житла (у разі наявності);

додаткові документи, які необхідні для розгляду питання призначення субсидії (у разі призначення субсидії у виняткових випадках, зокрема на фактично проживаючих осіб).

При собі необхідно мати: паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), інформацію про: паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) членів домогосподарства та членів їх сімей (в тому числі, які зареєстровані за іншою адресою), особові рахунки в організаціях надавачах житлово-комунальних послуг якими користуєтесь.

Прийом документів на призначення житлової субсидії проводиться

 - управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Вараської міської ради, кабінет № 100 приміщення міськвиконкому, майдан Незалежності,1.

 - уповноваженими особами старостинських округів: с. Більська Воля, с.Заболоття, с. Озерці, с. Мульчиці, с. Собіщиці, с. Сопачів, с. Стара Рафалівка.

 -  центром надання адміністративних послуг, приміщення 104, м-н Будівельників буд. 25/1, м. Вараш.

Документи на призначення субсидії також можливо направити поштою або в електронному вигляді через сайт Мінсоцполітики в розділі Е-сервіси за посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua/ .

Одночасно повідомляємо,що Міністерством соціальної політики України підготовлено проект наказу «Про внесення змін до форм Заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошові формі та

Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії».

Бланк нової заяви та декларації можливо отримати безпосередньо у місцях прийому документів після прийняття наказу Мінсоцполітики.

При  виникненні додаткових питань отримати консультацію можна за  номерами телефонів   (03636)2-45-99,(03636) 3-13-51.

 

 

До уваги мешканців Вараської громади!

У зв'язку з прийняттям рішення Вараської міської ради від 24.02.2021 №110 "Про затвердження структури виконавчих органів Вараської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління", Центр надання адміністративних послуг тимчасово припиняє роботу з прийому громадян для оформлення паспортів громадянина України та громадянина України для виїзду за кордон. За даною послугою Ви можете звернутися до Вараського міського відділу УДМС України за адресою: м.Вараш, вул. Правика, 5 (приміщення поліції, 1-й поверх), контактний телефон (03636) 2-47-02, 066-94-84-685.

Проведення конкурсу з визначення автомобільного перевізника на міському автобусному маршруті загального користування в місті Вараш

Виконавчий комітет Вараської міської ради оголошує конкурс з визначення автомобільного перевізника на міському автобусному маршруті загального користування «Собор – Залізнична станція»

1. Найменування організатора: виконавчий комітет Вараської  міської ради.

2. Основні характеристики об’єктів конкурсу:

Маршрут «Собор – Залізнична станція»

 

№ обор.

рейсу

Початковий пункт маршруту

Кінцевий пункт маршруту

Режим роботи

Режим руху

Час відправлення з початкового пункту

Час відправлення з кінцевого пункту

1

2

3

4

5

6

7

1.

Собор

Залізнична станція

щоденно

звичайний

04 год.20 хв.

05 год.10 хв.

2.

Собор

Залізнична станція

щоденно

звичайний

04 год.50 хв.

05 год.50 хв.

3.

Собор

Залізнична станція

щоденно

звичайний

09 год.00 хв.

09 год.40 хв.

4.

Собор

Залізнична станція

щоденно

звичайний

11 год.20 хв.

12 год.00 хв.

5.

Собор

Залізнична станція

щоденно

звичайний

16 год.50 хв.

17 год.20 хв.

6.

Собор

Залізнична станція

щоденно

звичайний

17 год.00 хв.

17 год.45 хв.

7.

Собор

Залізнична станція

щоденно

звичайний

19 год.20 хв.

20 год.00 хв.

8.

Собор

Залізнична станція

щоденно

звичайний

21 год.00 хв.

21 год.55 хв.

9.

Собор

Залізнична станція

щоденно

звичайний

22 год.30 хв.

23 год.10 хв.

10.

Собор

Залізнична станція

щоденно

звичайний

24 год.00 хв.

00 год.40 хв.

3. Умови конкурсу:

Наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю:

кількість транспортних засобів, що працюватимуть на маршруті – 2 (в тому числі 1 резервний транспортний засіб);

загальна кількість місць – 49-52, клас І;

строк експлуатації автобусів  - не більше 5 років;

наявність сертифікату відповідності і екологічності транспортного засобу;

наявність не менш як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;

забезпечення виконання вимог статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт».

4. Порядок одержання необхідної інформації про об’єкт конкурсу:

Для участі в конкурсі перевізник-претендент подає такі документи:

- заяву на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування;

- відомості про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті;

- відомості про додаткові умови обслуговування маршруту;

- анкету до заяви про участь у конкурсі з перевезення пасажирів або продовження строку дії договору (дозволу);

- документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.

За детальною інформацією про об’єкт конкурсу звертатись до організатора конкурсу – виконавчого комітету Вараської міської ради (відділ економіки, промисловості та транспорту управління економіки та розвитку громади каб.205, тел.: (03636)2-35-48).

5. Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі:

24 травня 2021 року

6. Документи для участі в конкурсі подаються за адресою : Рівненська обл., м. Вараш, майдан  Незалежності, 1, виконавчий комітет Вараської міської ради, каб. 205.

Режим роботи: понеділок-четвер з 08.00 год. до 17.15 год. та п'ятниця з 08.00 год. до 16.00 год., обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

7. Місце та дата одержання бланків документів для участі в конкурсі:

Бланки документів для участі в конкурсі з визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах можна отримати в відділі економіки, промисловості та транспорту управління економіки та розвитку громади виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: Рівненська обл., м. Вараш, майдан  Незалежності, 1, виконавчий комітет Вараської міської ради, каб. 205 з 06.05.2021 року по 24.05.2021 року.

8. Засідання конкурсного комітету відбудеться о 15.00 год. 08.06.2021 року за адресою: Рівненська обл., м. Вараш, майдан  Незалежності, 1, виконавчий комітет Вараської міської ради, мала зала засідань 3-й поверх.

9. Розмір плати за участь у конкурсі: 710,00 грн.

10. За додатковою інформацією з питань проведення конкурсу звертатись в відділ економіки, промисловості та транспорту управління економіки та розвитку громади виконавчого комітету Вараської міської ради (каб. 205), тел.: (03636)2-35-48 (е-mail: rada@varash-rada.gov.ua).

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (ВП РАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом») код згідно з ЄДРПОУ 05425046 інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля

1. Інформація про суб'єкта господарювання

Відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (ВП РАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом») 34403, м. Вараш, Рівненська область, Україна, e-mail: Office@rnpp.atom.gov.ua, факс: (+38 03636) 6-43-49, +380634699077, https://www.rnpp.rv.ua)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Планованою діяльністю передбачається будівництво центру обробки даних на Рівненській АЕС із застосуванням передових технологій та прогресивних технічних рішень, які відповідають: «Правилам улаштування електроустановок 2017», СОУ-Н МЕВ 40.1-00100227-70:2012 «Проектування підстанцій з комплектними розподільними установками елегазовими напругою 110 кВ і вище. Правила», ГКД 341.004.001-94 «Норми технологічного проектування підстанцій змінного струму з вищою напругою 6-750 кВ».

Спорудження ПС 330/10 кВ з РУ 330 кВ у вигляді комплектної розподільної установки з елегазовою ізоляцією (КРУЕ).  Живлення ПС 330/10 кВ, що проектується, здійснюється шляхом передачі електроенергії кабельною лінією (КЛ) 330 кВ.  Спорудження РУ 10 кВ у вигляді встановлення будівлі швидкого монтажу КРУ 10 кВ типу КРПЗ-10 кВ.

Технічна альтернатива 1

Спорудження ПС 330/10 кВ з РУ 330 кВ у вигляді відкритої розподільної установки (ВРУ) 330 кВ із використанням гнучкої ошиновки. Живлення ПС 330/10 кВ, що проектується, здійснюється шляхом передачі електроенергії повітряною лінією (ПЛ) 330 кВ. Спорудження закритої розподільної установки (ЗРУ) 10 кВ у вигляді спорудження нових будівель для розміщення комірок 10 кВ.

Технічна альтернатива 2

Не розглядається.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи:

Місце провадження планованої діяльності:

Планована діяльність здійснюватиметься на території Рівненської АЕС у місті Вараш, Рівненської області. Додаткового відведення землі не передбачається.

територіальна альтернатива 1,2

Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюватиметься в межах землеволодіння ВП РАЕС.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності:

Створення високонадійної системи центру обробки даних (виконання соціальних функцій держави – розміщення державних реєстрів, електронних архівів, обчислювальних потужностей, тощо), використавши при цьому електроенергію, яка виробляється ДП «НАЕК «Енергоатом».

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо):

Проектними рішеннями передбачено спорудження нової підстанції 330/10 кВ, 2-х кабельних ліній 330 кВ від ВРУ-330 кВ, комірки №10 до нової ПС 330/10 кВ та центру обробки даних  у 2 черги:

І - будівництво комірки №10 на ВРУ - 330 кВ, будівництво нової підстанції 330/10 кВ в повному обсязі, влаштування кабельних зв’язків та будівництво ЦОД на одному з виділених майданчиків.

ІІ - будівництво ЦОД на інших виділених майданчиках з влаштуванням необхідних кабельних зв’язків.

Додатково  влаштовується: освітлення, відеонагляд, блискавкозахист, охоронна сигналізація території підстанції, мережі протипожежного водопроводу, водопостачання і водовідведення, система опалення та вентиляції.

Інженерне забезпечення під час будівництва здійснюється за рахунок існуючих мереж Рівненської АЕС.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

Дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівних й територіальних обмежень, які встановлюються згідно чинного законодавства України, включаючи:

  • обмеження в межах охоронних зон електричних мереж повітряних ліній електропередачі, кабельних ліній електропередачі, трансформаторних підстанцій, визначених Правилами охорони електричних мереж затвердженими постановою КМУ від 4 березня 1997 р. № 209;
  • не перевищення значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі;
  • допустимих рівнів шумового навантаження;
  • дотримання правил пожежної безпеки, технологічних регламентів виробництва, правил поводження з відходами.

Щодо технічної альтернативи 1.

Аналогічно до планованої діяльності.

Щодо технічної альтернативи 2.

Не розглядається.

Щодо територіальної альтернативи 1,2:

Альтернативи не розглядаються.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень. Виконання робіт проводиться з врахуванням вимог по збереженню навколишнього середовища та запобіганню виникнення аварій та надзвичайних ситуацій.

Щодо технічної альтернативи 1.

Проведення інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань. Враховуючи складні інженерно-геологічні умови, передбачено виконання заходів з інженерної підготовки та захисту території. З метою забезпечення раціонального використання природних ресурсів – виконання охоронних, відновлюваних, захисних та компенсаційних заходів.

Щодо технічної альтернативи 2.

Не розглядається

Щодо територіальної альтернативи 1,2:

Альтернативи не розглядаються.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля.

Можливі впливи планованої діяльності на довкілля включають:

- клімат і мікроклімат –вплив відсутній;

- земельні ресурси та грунти – негативного впливу на земельні ресурси, зміни механічних і інших їх властивостей не очікується. Можливе забруднення паливно-мастильними матеріалами під час виконання будівельних робіт;

- повітряне середовище – незначне забруднення атмосферного повітря при роботі працюючих будівельних машин та механізмів на стадії будівництва, при експлуатації вплив в межах ГДК;

- водне середовище – негативний вплив не очікується, скидання неочищених стоків у поверхневі водойми та їх потрапляння на грунти та в грунтові води не передбачається;

- природно-заповідний фонд –ділянка розташована поза межами територій природно-заповідного фонду;

- шум, вібрації – шумове забруднення та вібрації від техніки та обладнання під час виконання будівельних робіт;

- рослинний та тваринний світ – вплив на стан флори і фауни в районі провадження планованої діяльності не очікується;

- навколишнє техногенне середовище – планована діяльність не матиме негативного впливу на об'єкти архітектурної, археологічної та культурної спадщини.

Додатково при експлуатації виникає електромагнітне випромінювання під час роботи високовольтного обладнання.

Щодо технічної альтернативи 1.

Додатковий вплив на земельні ресурси  за рахунок відведення землі та зміни її цільового призначення для будівництва ПЛ 330 кВ. Вплив на інші фактори довкілля відбуватиметься аналогічно до планованої діяльності.

Щодо технічної альтернативи 2.

Не розглядається

Щодо територіальної альтернативи 1,2:

Альтернативи не розглядаються.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”):

Планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, та підлягають оцінці впливу на довкілля (відповідно до ст. 3, ч.  3 пункту 10 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав): Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля - відсутні.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля: Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, буде виконаний у відповідності із п. 2 ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості:

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

  • підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
  • проведення громадського обговорення планованої діяльності;
  • аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
  • надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
  • врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля:

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде:

Дозвіл на виконання будівельних робіт

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Державною архітектурно-будівельною інспекцією України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до:

Департаменту екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації, що розташоване за адресою: 33028, м. Рівне, вул. Толстого, 20; тел.: (0362) 62-03-64; факс: (0362) 62-03-64; e-mail: info@ecorivne.gov.ua. Директор, Захарчук Володимир Васильович

 

Про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Вараш

Відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 № 150 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку», рішень виконавчого комітету Вараської  міської ради від 15 квітня 2021 № 128 «Про організацію проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Вараш» та від 26 квітня 2021 №134 «Про затвердження конкурсної документації та проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Вараш» виконавчий комітет Вараської міської ради повідомляє про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Вараш щодо будинків, в яких не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком.

Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу:

Виконавчий комітет Вараської міської ради.

34400, Рівненська обл., м.Вараш, майдан Незалежності, 1.

Особи, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу:

Воскобойник Ігор Сергійович – заступник міського голови, голова конкурсної комісії, тел.: (067) 38-24-134;

Жданюк Катерина Василівна – спеціаліст І категорії відділу майна комунальної власності міста виконавчого комітету, секретар конкурсної комісії, телефон: (03636) 3-12-01.

Критерії оцінки конкурсних пропозицій:

Конкурсні пропозиції учасників конкурсу оцінюються за бальною системою за такими критеріями:

Ціна послуги. Включає відповідно до статті 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» витрати на утримання багатоквартирного будинку, прибудинкової території, поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, винагороду управителю з розрахунку на 1 м2 загальної площі багатоквартирного будинку

Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою.

Фінансова спроможність учасника конкурсу.

Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців).

Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства.

Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання.

 Для участі у конкурсі його учасники подають заяву, в якій зазначають:

- фізичні особи-підприємці – прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

- юридичні особи –  повне найменування, код за ЄДРПОУ.

До заяви додаються документи, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя - юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя - фізичної особи - підприємця).

Перелік документів, що подаються учасниками конкурсу у складі конкурсних пропозицій, для їх оцінювання:

а) засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують повноваження керівника чи іншої уповноваженої особи учасника конкурсу;

б) засвідчену учасником конкурсу копію витягу з ЄДР, що містить повну інформацію за всім переліком доступних відомостей ЄДР, зокрема, підтверджує здійснення учасником конкурсу економічної діяльності в сфері обслуговування будинків і територій/управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту;

в) довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, дійсна на час подання пропозиції;

г) засвідчена учасником конкурсу копія фінансової звітності суб’єкта господарювання за останній звітний період (балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід);

ґ) довідка учасника конкурсу про наявність матеріально-технічної бази та обладнання за формою, визначеною конкурсною документацією;

д) довідка учасника конкурсу про наявність працівників відповідної кваліфікації за формою, визначеною конкурсною документацією;

е) довідка учасника конкурсу про досвід роботи з надання послуг у сфері управління (обслуговування та утримання будинків та прибудинкових територій) за формою, визначеною конкурсною документацією;

є) розрахунок розміру фінансових ресурсів, необхідних для забезпечення оплати за надані послуги з управління багатоквартирним будинком (заробітна плата, договірні зобов’язання, обов’язкові платежі тощо), щодо групи будинків, що входять до об’єкту конкурсу, на який учасник конкурсу подав конкурсну пропозицію, у розмірі 100% від нарахування протягом 1 місяця;

ж) проведені відповідно до чинного законодавства розрахунки ціни послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок об’єктів конкурсу окремо за формою, наведеною в додатку 8 до конкурсної документації (з врахуванням витрат на виконання робіт з технічного обслуговування та поточного ремонту внутрішньо-будинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання та без врахування таких витрат).

Усі необхідні документи мають бути сформовані у справу у зазначеній вище послідовності!

Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).

Конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта окремо.

Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою організатору конкурсу у запечатаному конверті, на якому зазначаються:

номер об’єкта конкурсу (в правому верхньому куті конверта);

адреса об’єкта конкурсу;

повне найменування і місцезнаходження організатора конкурсу;

найменування (прізвище, ім’я, по-батькові) учасника конкурсу;

дата та час проведення конкурсу;

контактні дані (ПІБ контактної особи, телефон, e-mail) учасника конкурсу.

Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.

Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються особам, які їх подали.

Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій. Внесення змін (доповнень) до конкурсної пропозиції здійснюється в такому ж порядку, як і подача конкурсної пропозиції.

Конкурсні пропозиції реєструються  секретарем конкурсної комісії (за його відсутності – іншою особою, уповноваженою здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу) в окремому журналі обліку конкурсних пропозицій. На запит учасника конкурсу секретар конкурсної комісії або інша особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу, протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження його конкурсної пропозиції із зазначенням дати та часу.

Відомості, зазначені у заяві учасника конкурсу, перевіряє організатор конкурсу після їх надходження у порядку, встановленому частиною сьомою статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

Дата огляду об’єктів конкурсу та доступу до них.

Доступ до об’єктів конкурсу та їх огляд буде проводитися з 05 травня 2021 по 20 травня 2021 з 10.00 до 16.00 години.

Учасники конкурсу, що бажають взяти участь в огляді об’єктів конкурсу, письмово повідомляють про це організатора конкурсу не пізніше ніж за два робочі дні до огляду.

Інформація про наявність та загальний обсяг заборгованості співвласників за послугу з управління багатоквартирним будинком станом на 01.04.2021 року.

Загальний обсяг заборгованості співвласників за послугу з управління багатоквартирним будинком об’єктів конкурсу

 

3 843,5 тис.грн.

Невиконані зобов’язання щодо проведення перерахунку розміру платти за послугу з управління багато квартирним будинком у разі перерви в їх наданні, ненадання або ненадання не в повному обсязі

       -

Обсяг заборгованості співвласників за послугу з управління багатоквартирним будинком у розрізі кожного будинку окремо наведено в додатку 11 до конкурсної документації.

Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій.

Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою організатору конкурсу.

Місце подання: Виконавчий комітет Вараської міської ради – 34400,Рівненська обл., м.Вараш, майдан Незалежності,1 ,(ІІ-й поверх, каб.201).

Кінцевий строк подання:  до 17.00 год. 31 травня 2021 року.

Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.

Місце розкриття:  Виконавчий комітет Вараської міської ради – 34400, Рівненська обл., м.Вараш, майдан Незалежності, 1, І-й поверх (велика зала засідань).

Дата та час розкриття: ­­­­­­­­­­ ­­­­­­01 червня 2021 о 10:00 год.

Детальніше з конкурсною документацією можна ознайомитися за посиланням.

До уваги пасічників!

Інформуємо, що вступив в дію  наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 19.02.2021 №338, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.03.2021 року за № 280/35902 «Про деякі питання у сфері бджільництва», яким затверджено Порядок видачі ветеринарно-санітарного паспорта пасіки, Порядок реєстрації пасіки, Інструкцію з профілактики та встановлення факту отруєння бджіл засобами захисту рослин та План породного районування бджіл. Детально з текстом наказу та додатками документу можна ознайомитися за посиланням:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0280-21#Text

Згідно вищевказаного наказу для отримання ветеринарно-санітарного паспорта пасіки її власнику необхідно звернутись із заявою про видачу паспорта до Володимирецького управління ГУ Держпродспоживслужби  в Рівнеській області. До заяви додається заповнений та підписаний власником пасіки або уповноваженою ним особою паспорт пасіки.

Пасіка підлягає реєстрації в органах місцевого самоврядування за місцем її знаходження один раз в рік заснування пасіки. Реєстрація пасіки проводиться за заявою власника пасіки. До заяви додається копія ветеринарно-санітарного паспорта пасіки. Інформація про реєстрацію пасіки вноситься до журналу обліку пасік, який ведеться органами місцевого самоврядування.

До відома пасічників, повідомляємо, що у 2021 році в державному бюджеті передбачається спеціальна бюджетна дотація за наявні бджолосім’ї за умови реєстрації пасіки та за наявності від 10 до 300 бджолосімей у розмірі 200 грн на бджолосім’ю.

Також інформуємо, що у вище вказаному наказі запроваджено нові норми щодо попередження та встановлення фактів масового отруєння бджіл, порядку інформування аграріями бджолярів про застосування пестицидів та агрохімікатів, визначені завдання та повноваження постійно діючої Комісії із встановлення факту отруєння бджіл та ряд інших питань.

Звертаємо Вашу увагу, що тільки власники зареєстрованих пасік можуть отримувати дотації, компенсації; здавати продукцію на підприємства; брати участь у дослідженнях хвороб бджіл.

Сподіваємося на Ваше розуміння та тісну співпрацю.

За більш детальною інформацією щодо реєстрації пасіки в органах місцевого самоврядування звертайтесь за телефоном (03636) 2-30-25 (відділ підприємницької діяльності та агросектору економіки управління економіки та розвитку громади)