Інформація про виконання бюджету м. Вараш за 2017 рік
Інформація про виконання бюджету м. Вараш за 2017 рік
I. Загальна характеристика виконання бюджету.
Загальний обсяг надходжень до бюджету міста за 2017 рік склав 508 531,8 тис.грн.
Виконання розпису доходів загального фонду (без офіційних трансфертів) бюджету забезпечено на 111,7 відсотка, тобто при плані 258 573,7 тис. грн фактично надійшло 288 826,1 тис. грн.
Обсяг офіційних трансфертів від органів державного управління до загального фонду бюджету міста склав 171 951,7 тис. грн.
Надходження до спеціального фонду міського бюджету склали 47 754,0 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти – 30 340,8 тис. грн.
II. Показники економічного розвитку регіону.
Складовими економіки міста є промисловість, житлово-комунальне господарство, торгівля і громадське харчування, сфера побутових послуг, фінансова діяльність та будівництво.
Основним промисловим підприємством є відокремлений підрозділ «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», річний обсяг виробництва електроенергії якого складає близько 19,0 млрд. КВт/год., що становить майже 22% від виробництва електроенергії атомними електростанціями, або 12,0% від загального виробництва електроенергії в Україні. Питома вага ВП РАЕС в загальному обсязі промислового виробництва по місту складає близько 99%.
За статистичними даними у січні–вересні 2017 року підприємствами міста реалізовано промислової продукції (товарів, послуг) на 6 552,6 млн.грн, або 26,7% від показника в цілому по області.
Виробництво окремих видів промислової продукції підприємствами міста за 9 місяців 2017 року характеризується такими даними:
Вироблено у січні – вересні 2017 року |
Січень – вересень 2017 року у % до січня–вересня 2016 року |
||
Вироби хлібобулочні, т | 1805 | 86,9 | |
Торти, т | 34 | 87,2 | |
Тістечка, т | 9 | 90 | |
Пироги, пиріжки, пончики, т | 53 | 143,2 | |
Вироби здобні, т | 62 | 91,2 | |
Печиво солодке і вафлі, т | 137 | 204,5 | |
Теплоенергія, Гкал | 231 678,0 | 103 | |
Електроенергія, млн. кВт.год | 14 657,0 | 111 |
Будівельними підприємствами міста за 9 місяців 2017 року виконано робіт на суму 183,7 млн. грн, що становить 20,5% загального обсягу виконаних будівельних робіт по області.
У січні–вересні 2017 року у розвиток економіки міста суб’єктами господарювання за рахунок усіх джерел фінансування вкладено 353,9 млн. грн капітальних інвестицій.
За перше півріччя 2017 року підприємствами сфери послуг для всіх споживачів реалізовано послуг на 8,25 млн. грн, у тому числі населенню – 3,62 млн. грн, що становить 43,9 % до загального обсягу. Обсяг реалізованих послуг у розрахунку на 1 особу зменшився на 71,5 грн у порівнянні до минулого року.
Станом на 01.10.2017 року у місті зареєстровано 1521 суб’єкт підприємницької діяльності проти 1600 на початок року, з них юридичних осіб – 379 (проти 361 на початок року), фізичних осіб - підприємців – 1142 осіб (1239 осіб – на початок року).
Кількість зареєстрованих безробітних, які перебували на обліку в Державній службі зайнятості міста, на початок жовтня 2017 року склала 470 осіб. З загальної кількості безробітних 45,1% (212 чол.) становила молодь у віці до 35 років, 64,7% (304 чол.) – жінки.
Середньомісячна номінальна заробітна плата штатного працівника підприємств, установ, організацій міста (із кількістю найманих працівників 10 і більше осіб) у січні – вересні 2017 року становила 11 313,00 грн, що у 3,5 рази вище законодавчо визначеного розміру мінімальної заробітної плати (3200 грн). Порівняно з аналогічним періодом минулого року рівень заробітної плати збільшився на 14,0%.
За даними Варашського відділення Сарненської ОДПІ підприємствами, організаціями і установами міста станом на 01.01.2018 року до зведеного бюджету сплачено 512 млн. 025,4 тис. грн податків і зборів, що на 132 млн. 820,1 тис. грн більше проти показника минулого року. В загальній сумі надходжень до бюджету найбільшу частку займають такі види податків:
- податок на доходи фізичних осіб – 68,7 відсотків, що складає 351 млн. 609,2 тис. грн;
- плата за землю – 8,8 відсотка, або 45 млн. 071,3 тис. грн;
- податок на додану вартість - 6,8 відсотка, або 34 млн. 701,2 тис. грн;
- військовий збір - 5,8 відсотка, або 29 млн. 914,4 тис. грн;
- рентна плата за спеціальне використання води– 5,3 відсотка, або 27 млн. 245,7 тис. грн;
Основним бюджетоутворюючим підприємством міста є відокремлений підрозділ «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», яким у звітному році перераховано до бюджетів всіх рівнів 318 млн. 911,2 тис. грн податків і зборів, що становить 62,3 відсотка загальної суми надходжень до зведеного бюджету.
До загального фонду місцевих бюджетів відокремленим підрозділом «Рівненська АЕС» сплачено 201 млн. 844,1 тис. грн, з яких 161 млн. 475,9 тис. грн - до загального фонду бюджету міста, що становить 55,9 відсотка від усіх власних надходжень загального фонду міського бюджету.
III. Доходи.
Затверджений обсяг доходів бюджету міста на 2017 рік (без урахування обсягів міжбюджетних трансфертів) зі змінами, внесеними відповідно до частини 7 статті 78 Бюджетного кодексу України, виконано на 114,4 відсотка. При плані 267 721,4 тис. грн фактичні надходження склали 306 239,3тис. грн.
До загального фонду бюджету міста надійшло 288 826,1 тис. грн, що на 30 252,4 тис.грн, або на 11,7%, більше планового показника на 2017 рік. Перевиконання планових показників забезпечено понадплановими надходженнями податку та збору на доходи фізичних осіб (+22 453,0 тис. грн), місцевих податків і зборів (+5 973,6 тис. грн), акцизного податку (+1 321,1 тис.грн), неподаткових надходжень (+498,5 тис.грн).
Однак, не виконані у повному обсязі планові показники по надходженню туристичного збору (-0,6 тис. грн) та державного мита (-105,7 тис. грн). Причинами невиконання є наступне.
Туристичний збір до бюджету міста сплачує відокремлений підрозділ «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» за надані послуги з тимчасового проживання у готелі «Вараш». У 2017 році ВП «Рівненська АЕС» перераховано до бюджету міста 3,1 тис.грн туристичного збору, що становить 83,8% (-0,6 тис.грн) від планового показника та 70,5% (-1,3 тис.грн) від фактичного показника 2016 року (4,4 тис.грн). Такий стан надходжень туристичного збору свідчить про зменшення кількості осіб, які прибувають на територію міста зі службовою, діловою, приватною метою чи з метою культурного або спортивного обміну та отримують послуги з тимчасового проживання у готелі «Вараш».
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України» від 14 липня 2016 року № 1474-VIII внесено зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито» від 21 січня 1993 року № 7-93 внаслідок яких з об’єктів справляння державного мита виключено видачу нового зразка паспорта громадянина України, оформлення нового зразка паспорта громадянина України для поїздки за кордон, видачу громадянам України закордонного паспорта на право виїзду за кордон або продовження строку його дії. Натомість, відповідно до статті 20 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 року № 5492-VIв редакції ЗаконуУкраїни № 1474-VIIIвід 14 липня 2016 року, за оформлення та видачу паспортів справляється адміністративний збір.
У бюджеті міста на 2017 рік по коду класифікації доходів бюджету 22090400 «Державне мито, пов’язане з видачею та оформленням паспортів (посвідок) та паспортів громадян України» затверджено надходження в обсязі 120,0 тис.грн, фактичні надходження склали 11,6 тис.грн (-108,4 тис.грн). У 2016 році такі надходження складали 282,8 тис.грн.
До спеціального фонду бюджету міста надійшло 17 413,2 тис. грн, що на 8 265,5 тис. грн, або на 90,4 %, більше планового показника. Перевиконання планових показників забезпечено понадплановими надходженнями екологічного податку (+37,5 тис. грн), власних надходжень бюджетних установ (+7 252,7 тис. грн), коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту (+651,4 тис.грн), коштів від продажу землі (+321,1 тис.грн), грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності(+2,8 тис.грн).
В структурі доходів спеціального фонду 92,6%, або 16 120,4 тис.грн, займають власні надходження бюджетних установ; 3,7 % (651,4 тис.грн) – надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 2,6% (446,1 тис.грн) – кошти від продажу земель; 1,1% (192,5 тис.грн) – екологічний податок.
ІV. ВИДАТКИ ТА ЗАБОРГОВАНІСТЬ.
За звітний період виконання бюджету м. Вараш по видатках та кредитуванню становить 91,6 % до уточненого плану, в тому числі: загальний фонд – 94,5 %, спеціальний фонд – 81,8 %. Тобто, при уточненому плані на 2017 рік в сумі 543 764,5 тис. грн, на утримання бюджетних установ та виконання програмних завдань було направлено 498 304,6 тис. грн, в тому числі по видатках 498 363,1 тис. грн; по кредитуванню повернуто ”-” 58,5 тис. грн.
По загальному фонду, при уточненому плані на звітний період 421 576,2 тис. грн, використано 398 393,3 тис. грн (94,5 %).
По спеціальному фонду, при уточненому плані на 2017 рік в сумі 122 188,3 тис. грн, виконано 99 911,3 тис. грн. (81,8 %), в тому числі по видатках – 99 969,8 тис. грн; по кредитуванню повернуто ”-” 58,5 тис.грн.
Аналізуючи виконання міського бюджету по загальному фонду за звітний період видно, що найбільша сума видатків припадає на:
- видатки соціально–культурної сфери – 217 236,2 тис. грн (54,5 %);
- соціальний захист та соціальне забезпечення – 79 327,6 тис. грн (19,9 %);
- охорону здоров’я – 58 550,3 тис.грн (14,7%);
- реверсна дотація (вилучення) – 37 004,7 тис. грн (9,3 %).
Всі передбачені міським бюджетом виплати фінансуються з рахунків міського бюджету вчасно з урахуванням зареєстрованих в управлінні Державної казначейської служби фінансових зобов’язань головних розпорядників бюджетних коштів, але не більше затверджених в кошторисах установ обсягів.
Видатки загального фонду бюджету по заробітній платі та нарахуваннях на неї, видатки на харчування та придбання медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв забезпечені в повному обсязі, заборгованості за звітний період по даних виплатах немає.
Видатки на забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування (КТПКВК МБ 0170, 0180) за 2017 рік становлять 31 523,5 тис. грн (уточнений план на звітний період - 32 668,1 тис. грн), або 96,5 % до плану, в т.ч.: по загальному фонду – 30 753,2 тис. грн (уточнений план – 31 893,6 тис. грн), або 96,4 %, по спеціальному фонду при планових показниках в сумі 774,5 тис. грн касові видатки становлять 770,3 тис. грн, або 99,5 %.
На поточні видатки по органах місцевого самоврядування при уточненому плані загального фонду на звітний період 31 893,6 тис. грн направлено 30 753,2 тис. грн, з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 27 879,8 тис. грн;
- на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 1 133,9 тис. грн;
- на оплату послуг (крім комунальних) – 1 270,8 тис. грн;
- видатки на відрядження – 64,7 тис. грн;
- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 299,7 тис. грн;
- на окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм – 4,0 тис. грн;
- інші поточні видатки – 100,3 тис. грн.
Капітальні видатки за рахунок коштів бюджету розвитку при планових показниках на 2017 рік в сумі 393,8 тис. грн становлять 389,6 тис. грн (придбано комп’ютерну техніку, офісне обладнання).
Протягом звітного періоду у рахунок власних надходжень, як благодійні внески, гранти та дарунки, безкоштовно отримано:
- бланки посвідчень багатодітних сімей на суму 10,7 тис. грн,
- комплекти обладнання із встановленим спеціальним програмним забезпеченням для ЦНАП на суму 369,9 тис.грн.
Також було отримано плату за послуги, що надаються бюджетними установами в сумі 0,1 тис.грн (кошти від реалізації дорогоцінних металів із списаного обладнання).
Для забезпечення надання освітніх послуг установами та закладами міста (КТПКВК МБ 1000) у звітному періоді направлено 165 915,9 тис. грн, або 92,4 % запланованої суми (уточнений план на 2017 рік – 179 495,5 тис. грн), в т.ч. по загальному фонду – 147 085,0 тис. грн (уточнений план – 157 443,5 тис. грн), або 93,4 %, по спеціальному фонду –18 830,9 тис. грн. (уточнений план на звітний період – 22 052,0 тис. грн), або 85,4 %.
Питома вага видатків по галузі “Освіта” в сумі видатків загального фонду бюджету міста становить 36,9 %.
На поточні видатки по галузі “Освіта” при уточненому плані загального фонду 157 443,5 тис. грн направлено 147 085,0тис грн, з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 126 552,6 тис. грн;
- на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 4 179,1 тис.грн;
- на придбання медикаментів – 147,3 тис.грн;
- на продукти харчування – 8 392,8 тис. грн;
- на оплату послуг (крім комунальних) – 3 974,3 тис. грн;
- видатки на відрядження – 351,6 тис. грн;
- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 3 404,3 тис грн;
- на окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм – 9,8 тис. грн;
- на інші виплати населенню – 67,4 тис. грн.;
- інші поточні видатки – 5,8 тис.грн.
На капітальні видатки за рахунок коштів бюджету розвитку при планових показниках на 2017 рік в сумі 16 505,8 тис.грн касові видатки становлять 14 496,6 тис.грн. На проведення капітальних ремонтів закладів освіти (заміна вікон та дверей, ремонт покрівлі, ремонт актової зали, інше) було використано 11 238,0 тис.грн, на придбання обладнання і предметів довгострокового користування у заклади освіти (автобус, комп’ютерна техніка, музична апаратура, холодильні шафи, каток прасувальний, стіл демонстраційний, обладнання для класних кімнат, інше) – 3 258,6 тис.грн.
Власні надходження установ освіти сформувалися за рахунок платних послуг, що надаються установами управління освіти, благодійних внесків фізичних та юридичних осіб, від зданого в оренду майна бюджетних установ. Видатки за рахунок даних надходжень становлять 4 334,3 тис. грн, з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 2,1 тис.грн;
- на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 385,3 тис. грн;
- на продукти харчування – 3 239,4 тис. грн;
- на оплату послуг (крім комунальних) – 7,8 тис. грн;
- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 13,4 тис грн;
- інші виплати населенню – 24,5 тис. грн;
- інші поточні видатки – 67,1 тис. грн;
- придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 594,7 тис. грн.
На видатки по охороні здоров’я (КТПКВК МБ 2000) у звітному періоді направлено 67 520,6 тис. грн, або 99,4 % запланованої суми (уточнений план на 2017 рік – 67 914,4 тис. грн), в т.ч. по загальному фонду – 58 550,3 тис. грн (уточнений план – 58 701,5 тис. грн), або 99,7 %, по спеціальному фонду – 8 970,3 тис. грн (уточнений план на звітний період – 9 212,9тис. грн), або 97,4 %.
На поточні видатки по галузі “Охорона здоров’я” при уточненому плані загального фонду 58 701,5тис. грн направлено 58 550,3 тис. грн, з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 46 144,7 тис. грн;
- на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 744,2 тис. грн;
- на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів – 3 626,6 тис.грн;
- на продукти харчування – 997,0 тис. грн;
- на оплату послуг (крім комунальних) – 981,9 тис. грн;
- видатки на відрядження – 215,0 тис. грн;
- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 939,6 тис грн;
-на соціальне забезпечення – 3 885,7 тис. грн;
- інші поточні видатки – 15,6 тис. грн.
На капітальні видатки за рахунок коштів бюджету розвитку при планових показниках на 2017 рік в сумі 4 155,2 тис. грн касові видатки становлять 4 151,9 тис.грн. Протягом звітного року було придбано гістероскоп операційний, дерматоскоп, коагулятор лазерний універсальний, рентгенодіагностичний хірургічний апарат,стіл операційний з електричним приводом, електронейроміограф, інше медичне обладнання.
Власні надходження установ охорони здоров’я сформувалися за рахунок платних послуг, що надаються ДЗ «СМСЧ №3 МОЗ України», благодійних внесків, від зданого в оренду майна установи. Видатки за рахунок даних надходжень становлять 4 818,4 тис. грн, з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 3 455,9 тис. грн;
- на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 292,2 тис. грн;
- на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів – 561,6 тис.грн;
- на продукти харчування – 8,2 тис. грн;
- на оплату послуг (крім комунальних) – 137,7 тис. грн;
- видатки на відрядження – 32,8 тис. грн;
- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 90,7 тис грн;
- на окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм – 2,8 тис. грн;
- на соціальне забезпечення – 11,7 тис. грн;
- інші поточні видатки – 80,2 тис. грн.;
- придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 144,6 тис. грн.
На соціальний захист та соціальне забезпечення (КТПКВК МБ 3000) направлено у звітному періоді 79 625,8 тис. грн, при уточненому плані 82 163,0 тис. грн, що становить 96,9 % до плану, вт.ч.: по загальному фонду – 79 327,6 тис. грн (уточнений план – 81 840,7 тис. грн), або 96,9%та по спеціальному фонду – 298,2 тис. грн (уточнений план на звітний період – 322,3 тис. грн), або 92,5 %.
Основна сума видатків загального фонду, при планових показниках в розмірі 64 340,2 тис. грн, направлена на виплату допомоги малозабезпеченим сім'ям, сім'ям з дітьми, відшкодування пільг та надання субсидій населенню – 62 580,0 тис. грн, відсоток виконання плану становить 97,3 %. Дані видатки проводяться за рахунок субвенцій з державного бюджету.
Кредиторська заборгованість по пільгах та субсидіях населенню станом на 01.01.2018 року становить 1 069,0 тис.грн. Причиною виникнення даної заборгованості є недопоступлення коштів субвенції з державного бюджету.
Згідно ст.91 Бюджетного кодексу України з бюджету м.Вараш по міській цільовій Програмі соціальної допомоги в місті Вараш на 2017 рік, передбачені видатки на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг та компенсаційні виплати за пільговий проїзд автотранспортом окремих категорій громадян в сумі 2 292,8 тис.грн. Видатки проведені на суму 2 024,9 тис.грн, або 88,3 % до планових призначень. Пільги відшкодовані громадянам, які звернулися за наданням пільг, стовідсотково. Заборгованості звітного року за даними видатками немає.
На поточні видатки по галузі “Соціальний захист та соціальне забезпечення” при уточненому плані загального фонду 81 840,7 тис. грн направлено 79 327,6 тис. грн, з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 9 543,2 тис. грн;
- на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 614,8 тис. грн;
- на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів – 8,2 тис. грн;
- на продукти харчування – 460,5 тис. грн;
- на оплату послуг (крім комунальних) – 917,1 тис. грн;
- видатки на відрядження – 61,8 тис. грн;
- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 276,8 тис грн;
- на окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм – 4,7 тис. грн;
- на субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) – 1 724,5 тис. грн;
- на соціальне забезпечення населення – 65 716,0 тис. грн.
На капітальні видатки за рахунок коштів бюджету розвитку при планових показниках на 2017 рік в сумі 178,6 тис. грн касові видатки становлять 178,6 тис. грн (придбано рідкокристалічний телевізор, багатофункціональний термопрес, дзеркальний фотоапарат, персональний комп’ютер, струменевий кольоровий принтер для реабілітаційного центру, комп’ютерну техніку в міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, для підліткових клубів акустична система та мікшерний пульт, комп’ютерну техніку в територіальний центр, польову кухню по Міській програмі відпочинку та оздоровлення дітей на 2017 рік).
Власні надходження сформувалися за рахунок надходжень від надання платних послуг, благодійних внесків, грантів та дарунків. Видатки за рахунок даних надходжень становлять 119,6 тис. грн, з них безкоштовно отримано комунальним закладом «Вараський міський центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів» імені З.А.Матвієнко інвалідні крісла, милиці, тростини, приставні столи, ходунки, мікроскоп, тренажери дитячі, логопедичне обладнання, іграшки, праску, електричну плиту, адаптер WI-FI, паперові рушники, захисні маски, робочий одяг, крісло-туалет, підкладне судно, подарунки у вигляді паски «Малятко», розвиваюча світлодіодна пісочниця (700 мм х500 мм), мольберт для малювання та ін. на загальну суму 39,9 тис.грн; територіальним центром соціального обслуговування безкоштовно отримано продукти харчування від населення та за рахунок коштів від надання платних послуг придбані товари та послуги, оплачено комунальні послуги на загальну суму 41,9 тис.грн.
На здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (КТПКВК МБ 3131) по загальному фонду використано1 228,6 тис. грн при плані 1 232,8 тис. грн (99,7 %).
На видатки по підліткових клубах за місцем проживання (КТПКВК МБ 3142) та для проведення організаційних заходів по роботі з підлітками за місцем їх проживання в звітному періоді по загальному фонду використано 1 458,9 тис. грн при плані 1 462,8 тис. грн (99,7 %).
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (КТПКВК МБ 3104) протягом 2017 року по загальному фонду використано 3 084,0 тис. грн при плані 3 291,7 тис. грн (93,7 %).
На надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю Вараським міським центром соціальної реабілітації дітей-інвалідів імені З.А.Матвієнко (КТПКВК МБ 3105) протягом 2017 року за рахунок коштів загального фонду використано 5 766,0 тис. грн при плані 5 922,6 тис. грн (97,4 %).
На видатки по галузі «Культура та мистецтво» (КТПКВК МБ 4000) в звітному періоді було використано 12 463,5 тис. грн бюджетних коштів при плані 12 656,7 тис. грн, або 98,5 %в т.ч.: по загальному фонду – 9 891,2 тис. грн (уточнений план – 10 005,6 тис. грн), або 98,9 % та по спеціальному фонду – 2 572,3 тис. грн (уточнений план на звітний період – 2 651,1 тис. грн), або 97,0 %. Питома вагавидатків на культуру в загальній сумі видатків загального фонду міського бюджету складає 2,5 %.
На поточні видатки по галузі “Культура і мистецтво” при уточненому плані загального фонду 10 005,6 тис. грн направлено 9 891,2 тис. грн, з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 8 270,3 тис. грн;
- на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 319,2 тис. грн;
- на оплату послуг (крім комунальних) – 583,9 тис. грн;
- видатки на відрядження – 21,8 тис. грн;
- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 164,6 тис. грн;
- на окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм – 529,3 тис. грн;
- інші поточні видатки – 2,1 тис.грн.
Капітальні видатки за рахунок коштів бюджету розвитку при планових показниках на 2017 рік в сумі2 166,1 тис.грн становлять 2 111,9 тис.грн. Придбано книги для поповнення бібліотечного фонду, системний блок для централізованої бухгалтерії, дитячий майданчик для парку культури та відпочинку, музичні інструменти для музичної школи, меблі для бібліотеки та інше на загальну суму 977,8 тис.грн. Проведено капітальний ремонт бібліотек на суму 1 134,1 тис.грн.
Власні надходження установ культури сформувалися за рахунок поступлень від оренди майна, від отримання благодійних внесків, грантів та дарунків, від надання платних послуг та були направлені на утримання закладів культури в сумі 460,4 тис.грн, з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 232,7 тис.грн;
- на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 79,9 тис.грн;
- оплату послуг (крім комунальних) – 42,3 тис.грн;
- видатки на відрядження – 21,4 тис.грн;
- оплата комунальних послуг – 2,0 тис.грн;
- на окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм – 1,8 тис. грн;
- інші поточні видатки – 1,7 тис.грн;
- придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 71,7 тис.грн (безкоштовно отримані книги для поповнення бібліотечного фонду від КЗ «Рівненська обласна бібліотека для молоді» Рівненської обласної ради – 54,5, комп’ютерна техніка у бібліотеки міста – 17,2 тис.грн);
- капітальний ремонт – 6,9 тис.грн (експертиза проектно-кошторисної документації).
На галузь «Фізична культура і спорт» (КТПКВК МБ 5000) в звітному періоді було використано 1 746,2 тис. грн бюджетних коштів при плані1 902,2 тис. грн, або91,8 % в т.ч.: по загальному фонду – 1 709,7 тис. грн (уточнений план – 1 859,5 тис. грн), або 91,9 % та по спеціальному фонду – 36,5 тис. грн (уточнений план на звітний період – 42,7 тис. грн), або 85,5 %.
На проведення спортивної роботи в місті виконавчим комітетом міської ради (КТПКВК МБ 5010) на 2017 рік передбачалося 221,1 тис.грн, використано 221,1 тис.грн, або 100 %.
Дитячо-юнацька спортивна школа м.Вараш (КТПКВК 5031) утримується при управлінні освіти виконавчого комітету Вараської міської ради. У 2017 році на її потреби із загального фонду міського бюджету направлено 1 488,6 тис. грн, при плані 1 638,4 тис. грн, або 90,9 %. Протягом звітного періоду при виконанні кошторису установисклалася економія коштів по заробітній платі в зв’язку з вакантними посадами, по оплаті комунальних послуг та енергоносіїв.
Власні надходження установи сформувалися за рахунок платних послуг, що надаються бюджетною установою та від зданого в оренду майна. Видатки за рахунок даних надходжень закладу становлять 36,5 тис.грн, з них:
- придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 35,1 тис.грн;
- оплата комунальних послуг – 1,4 тис.грн.
Відповідно до програм, затверджених міською радою, на житлово-комунальне господарство (КТПКВК МБ 6000) по загальному фонду міського бюджету при плані 27 369,0 тис.грн, використано за звітний період 21 672,8 тис.грн, або 79,2 %, з них на:
- благоустрій міста – 12 550,6 тис.грн;
- забезпечення надійного та безперебійного функціонування житлово-експлуатаційного господарства – 1 040,4 тис.грн;
- забезпечення функціонування теплових мереж – 299,0 тис.грн;
- забезпечення функціонування водопровідно-каналізаційного господарства – 142,8 тис.грн;
- впровадження засобів обліку витрат та регулювання споживання води та теплової енергії – 1 822,3 тис.грн;
- забезпечення функціонування комбінатів комунальних підприємств, районних виробничих об'єднань та інших підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства – 679,9 тис.грн;
- відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово-комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання) – 4 834,1 тис.грн.
За рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету (бюджет розвитку):
- на капітальний ремонт житлового фонду при уточненому плані на 2017 рік 12 376,2 тис. грн використано 10 977,0 тис. грн, або 88,7 %(на розроблення проектно-кошторисної документації та капітальний ремонт міжпанельних швів; на виготовлення проектно-кошторисної документації, експертизу проектно-кошторисної документації, експертне обстеження та капітальний ремонт ліфтів; розроблення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту покрівель житлових будинків);
- на капітальний ремонт житлового фонду об’єднань ОСББ (шляхом співфінансування 80 % кошторисної вартості робіт за рахунок місцевого бюджету) використано 3 307,0 тис.грн, при плані 3 309,8 тис.грн, або 99,9 %;
- на забезпечення функціонування теплових мереж та водопровідно-каналізаційного господарства при уточненому плані на звітний період 1 213,9 тис. грн касові видатки становлять 1 151,6 тис.грн, або 97,9 %.
На реалізацію заходів щодо інвестиційного розвитку території (КТПКВК МБ 6310) направлено 9 640,9 тис.грн коштів спеціального фонду міського бюджету при планових показниках 11 558,7 тис.грн, або 83,4%.
За рахунок коштів бюджету розвитку використано 4 293,7 тис.грн:
- на будівництво міні-футбольного поля ЗНЗ № 4 – 1 311,2 тис.грн;
- на створення та встановлення системи відеоспостереження міста – 231,0 тис.грн;
- на реконструкцію ЗОШ № 1 – 386,5 тис.грн;
- на реконструкцію ЗОШ № 2 – 1 636,3 тис.грн;
- на будівництво спортивного майданчика – 728,7 тис.грн.
За рахунок благодійних внесків, грантів та дарунків видатки становлять 5 347,2 тис.грн (безкоштовно отримане вуличне освітлення, повітряні лінії електропередач).
На утримання та розвиток інфраструктури доріг (КТПКВК МБ 6650) за рахунок коштів загального фонду при планових показниках на звітний період в сумі 7 517,2 тис.грн використано 5 935,2 тис. грн, або 79,0 %. По спеціальному фонду при планових показниках на звітний період в сумі 6 888,1 тис.грн кошти не використовувались через відсутність учасників у процедурі конкурсних торгів, оголошених одержувачем бюджетних коштів - Кузнецовським міським комунальним підприємством.
На проведення заходів із землеустрою (КТПКВК МБ 7310) протягом 2017 року при плані 126,4 тис.грн використано 125,0 тис.грн, або 98,9% коштів загального фонду міського бюджету.
На заходи з енергозбереження (КТПКВК МБ 7410) направлено у звітному періоді 2 373,3 тис.грн, при уточненому плані 7 993,0 тис. грн, що становить 29,7 % до плану, вт.ч.: по загальному фонду – 90,0 тис. грн (уточнений план – 90,0 тис. грн), або 100%та по спеціальному фонду – 2 283,3 тис. грн (уточнений план на звітний період – 7 903,0 тис.грн), або 28,9%.
За рахунок коштів загального фонду міського бюджету використано 90,0 тис.грн - консультаційні послуги з питань впровадження проекту НЕФКО.
На фінансування енергозберігаючих заходів було залучено місцеве зовнішнє запозичення згідно з кредитним договором між Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО) та Кузнецовською міською радою на виконання проекту «Впровадження енергоефективних заходів в м.Кузнецовськ».
У 2017 році надійшло 1 780,0 тис.грн. кредитних коштів, за рахунок яких було профінансовано видатки на суму 1 678,3 тис.грн, а саме:
- капітальний ремонт внутрішнього освітлення у закладах освіти – 431,5 тис.грн;
- капітальний ремонт системи централізованого опалення у закладах освіти – 893,5 тис.грн;
- реконструкція та модернізація систем вуличного освітлення – 353,3 тис.грн.
На сприяння розвитку малого і середнього підприємництва (КТПКВК МБ 7450) (програма розвитку малого і середнього підприємництва в місті Вараш), при планових показниках загального фонду міського бюджету в сумі 194,6 тис.грн використано 149,9 тис.грн (77,0 %).
Протягом звітного періоду здійснено внески до статутних капіталів суб'єктів господарювання (КТПКВК МБ 7470). Так при планових показниках спеціального фонду в сумі 10 269,3 тис.грн використано 10 207,4 тис.грн, або 99,4%, з них:
- до статутного капіталу комунального підприємства «Житлокомунсервіс» КМР здійснено внески в сумі 3 517,0 тис.грн. (автомобіль вантажо-пасажирський, мотокоси, автомобіль сміттєвоз, мотопомпа, машина для чистки труб, інше );
- до статутного капіталу комунального підприємства «Благоустрій» КМР – 6 661,7 тис.грн (автогрейдер, причіп, електровідбійний молоток, вібротрамбувач, насоси, машина для розмітки доріг, обладнання для прибирання та ремонту доріг, автомобіль ЗІЛ, цистерна, розкидач піску, пасажирський автобус, трактори, прибиральна машина, автовишка, причепи, компресори, бензогенератор, віброплити, екскаватор, інше );
- до статутного капіталу Кузнецовського міського комунального підприємства – 28,7 тис.грн (запасні частини для переобладнання автотранспорту).
На інші заходи, пов’язані з економічною діяльністю (КТПКВК МБ 7500) (Програма розвитку та реалізації питань містобудування у м.Вараш на 2017 рік)при планових показниках спеціального фонду бюджету 482,2 тис.грн використано 481,6 тис.грн (99,9 %) на розробку та оновлення картографічних матеріалів, створення та ведення містобудівного кадастру.
На заходи у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру (КТПКВК МБ 7820) при планових показниках 288,8 тис.грн протягом 2017 року використано 148,9 тис.грн. (51,6%) на поточний ремонт протирадіаційного укриття за рахунок субвенції з державного бюджету на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення. Недоосвоєння коштів пояснюється коротким терміном виконання робіт (перелік об’єктів був затверджений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального розвитку України наприкінці 2017 року).
На заходи з мобілізаційної підготовки місцевого значення (КТПКВК МБ 7830) при планових показниках 50,0 тис.грн кошти протягом 2017 року не використовувались в зв’язку з тим, що не проводилась мобілізація до Збройних Сил України.
Видатки на виконання природоохоронних заходів (КТПКВК МБ 9100) у звітному періоді при плані 270,0 тис.грн використано 154,7 тис.грн, або 57,3 %.
Протягом звітного періоду кошти резервного фонду в сумі 5 074,1 тис.грн використані на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха (КТПКВК МБ 7810) для забезпечення вивезення і захоронення побутових відходів, придбання гіпохлориту натрію для знезараження питної води на водозаборі та стічних вод на міських очисних спорудах, погашення заборгованості за спожиту електроенергію для забезпечення безперебійної роботи електрообладнання об’єктів водопостачання Кузнецовського міського комунального підприємства, проведення оплати податку за користування надрами для КМКП. Також були направлені кошти на створення місцевого матеріального резерву для запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха.
На інші видатки (виконання заходів міських цільових програм КТПКВК МБ 8600) у звітному періоді при плані 717,0 тис.грн використано 506,5 тис.грн (70,6 %). Розшифровка додається.
Заборгованість
Станом на 01.01.2018 року по коштах загального фонду рахується кредиторська заборгованість в сумі 1 069,0 тис.грн, в тому числі прострочена 448,2 тис.грн. Дана заборгованість виникла по коштах субвенції з державного бюджету, а саме:
- по КЕКВ 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” в сумі 53,2 тис.грн - компенсація за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян, в тому числі прострочена в сумі 53,2 тис.грн.
Дана заборгованість утворилася у листопаді - грудні 2015 р. у зв’язку з тим, що Законом України від 25.12.2015№928-VIII «Про Державний бюджет України на 2016 рік» не було передбачено субвенції з державного бюджету місцевим, у тому числі і бюджету Рівненської області, на відшкодування компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян.
- по КЕКВ 2730 “ Інші виплати населенню ” в сумі 1 015,8 тис.грн - заборгованість по пільгах населенню, в тому числі прострочена в сумі 395,0 тис. грн.
Заборгованість виникла в результаті того, що кошти субвенцій з державного бюджету не надходять вчасно на рахунки міського бюджету.
Дебіторська заборгованість по коштах загального фонду на звітну дату утворилася в сумі 201,7 тис.грн, з них:
- по КЕКВ 2210 “ Предмети, матеріали, обладнання та інвентар ” в сумі 181,7 тис.грн , із них:
- по КТПКВК МБ 0100 “Державне управління”- 29,0 тис.грн -витрати майбутніх періодів (передплата періодичних видань на 2018 рік);
- по КТПКВК МБ 1000 “Освіта” – 70,6 тис.грн - витрати майбутніх періодів (передплата періодичних видань на 2017 рік);
- по КТПКВК МБ 2000 “Охорона здоров’я” – 35,2 тис.грн – видані під звіт марки і конверти в ДЗ “СМСЧ-3” (3,0 тис.грн) та передплата періодичних видань в ДЗ “СМСЧ-3” (32,2 тис.грн)
- по КТПКВК МБ 3000 “Соціальний захист та соціальне забезпечення” – 37,1 тис.грн – витрати майбутніх періодів (передплата періодичних видань на 2018 рік);
- по КТПКВК МБ 4000 “Культура і мистецтво” - 9,8 тис.грн - витрати майбутніх періодів (передплата періодичних видань на 2018 рік);
- по КЕКВ 2250 “ Видатки на відрядження ” в сумі 20,0 тис. грн.
- по КТПКВК МБ 2000 “ Охорона здоров’я ” - видано кошти у підзвіт на навчання працівникам ДЗ “СМСЧ-
Станом на 01.01.2018 року по коштах спеціального фонду рахується:
- дебіторська заборгованість по видатках в сумі 77,2 тис. грн., а саме:
- по КЕКВ 2210 “ Предмети, матеріали, обладнання та інвентар ”- 0,8 тис. грн, - КТПКВК МБ 3000 “Соціальний захист та соціальне забезпечення” –– витрати майбутніх періодів (передплата періодичних видань на 2018 рік);
- по КЕКВ 3110 “Придбання обладнання і предметів довгострокового користування”- 25,1 тис.грн - по КТПКВК МБ 4000 “ Культура і мистецтво ” витрати майбутніх періодів (передплата періодичних видань на 2018 рік з метою поповнення бібліотечних фондів);
- по КЕКВ 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” – 51,3 тис.грн - не виконані роботи з ремонту ліфтів згідно договору, укладеного між комунальним підприємством “Житлокомунсервіс” Кузнецовської міської ради та ПП ”Ліфт-експрес”. Комунальним підприємством “Житлокомунсервіс” 26.12.2017р. направлено виконавцю робіт лист з претензією щодо невиконання робіт, передбачених у договорі, та повернення перерахованих коштів. У разі невиконання вимог, вказаних у претензії, підприємство має намір звертатися до суду задля стягнення коштів у примусовому порядку.
- кредиторська заборгованість за видатками спеціального фонду відсутня.
- дебіторська заборгованість за доходами спеціального фонду на звітну дату утворилася в сумі 322,8 тис.грн , з них:
- по КТПКВК МБ 1000 “Освіта” – 109,0 тис.грн, з них 43,8 тис.грн – заборгованість, яка виникла у зв’язку з недоплатою орендарями коштів за оренду приміщень та 65,2 тис.грн - заборгованість по батьківській платі за дитячий садок та харчування дітей у групах продовженого дня. З метою погашення дебіторської заборгованості з батьківської плати в закладах освіти проводилась профілактична та роз’яснювальна робота з керівниками закладів та батьками дітей, які відвідують ці заклади, щодо необхідності вчасної оплати вартості харчування. З метою погашення дебіторської заборгованості з оплати орендної плати працівниками управління освіти неодноразово виставлялись орендарям претензійні листи, нараховувалась пеня. Управління освіти чекає на виконання рішення суду щодо стягнення боргу з ГОК “ Шокотан ” в сумі 15,1 тис.грн, який завершився на користь управління освіти. Рішення набрало чинності 25.05.2015 року.
- по КТПКВК МБ 2000 “Охорона здоров’я” – 212,4 тис. грн, із них 167,9 тис. грн – надані підприємствам і не оплачені медичні послуги в умовах здоровпункту ВП РАЕС; 40,0 тис.грн - за періодичні медичні огляди працівників установ та підприємств м.Вараш; 4,5 тис.грн - за оренду приміщень
- по КТПКВК МБ 4000 “Культура і мистецтво” - 1,4 тис.грн – заборго-ваність по батьківській платі за навчання в ПСМНЗ Кузнецовська дитяча музична школа.
- кредиторська заборгованість за доходами спеціального фонду становить 382,0 тис. грн, з них :
- по КТПКВК МБ 1000 “Освіта” – 375,7 тис. грн., із них – 374,5 тис. грн – переплата батьківська плата за харчування дітей в дошкільних закладах та навчально - виховних комплексах та 1,2 тис. грн - переплата за оренду приміщень в управлінні освіти;
- по КТКВК 2000 “ Охорона здоров’я”- 6,3 тис. грн - авансові платежі прийняті від населення міста за протезування.
На звітну дату рахується заборгованість по КТПКВК 8000 «Видатки та надання кредитів» по кредитуванню молодіжного житлового будівництва. По загальному фонду дебіторська заборгованість складає 496,7 тис.грн, кредиторська заборгованість – 540,4 тис. грн. По спеціальному фонду дебіторська заборгованість складає 566,0 тис. грн, кредиторська заборгованість – 566,0 тис. грн.
V. ФІНАНСУВАННЯ.
Для забезпечення збалансованості міського бюджету затверджено розпис фінансування міського бюджету. При внесенні змін до розпису видатків, які не забезпечені доходами, вносяться зміни у розпис фінансування.
Фінансування бюджету м.Вараш відбувалось за рахунок передачі коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду), за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів та за рахунок здійснення місцевого зовнішнього запозичення.
VІ. КРЕДИТУВАННЯ.
В звітному періоді від повернення кредитів, наданих молодим сім’ям та одиноким громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла в попередні роки, до спеціального фонду бюджету надійшло 58,5 тис.грн. Кредити громадянам на будівництво та придбання житла протягом звітного періоду не надавались.
VІІ. МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРИ.
Виплата допомог малозабезпеченим сім’ям, сім’ям з дітьми, пільг ветеранам війни, ветеранам військової служби, громадянам, що потерпіли від аварії на ЧАЕС та іншим пільговим категоріям громадян, субсидій населенню проводиться за рахунок коштів субвенцій з державного та обласного бюджетів.
На надання пільг та субсидій населенню за рахунок субвенції з державного бюджету протягом 2017 року використано 12 145,7 тис. грн при уточненому плані 12 145,7 тис. грн (100 %).
На виплату допомог малозабезпеченим сім’ям, сім’ям з дітьми використано 50 434,3 тис. грн коштів державного бюджету при уточненому плані 52 194,5 тис. грн (96,6 %).
На медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС за рахунок субвенції з обласного бюджету при плані 478,7 тис. грн використано 478,7 тис. грн (100,0 %).
Протягом 2017 року до бюджету м.Вараш надійшло 66 937,1 тис. грн коштів освітньої субвенції при планових показниках загального фонду 66 937,1 тис. грн, тобто в повному обсязі. Касові видатки за рахунок даної субвенції становлять 59 998,0 тис. грн, або 89,6 % до плану. Залишок освітньої субвенції, що створився на початок 2017 року на видатки не направлявся.
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами проведено видатків на суму 35,3 тис.грн при уточненому плані 290,2 тис.грн.
Медична субвенція при плані на звітний рік у 33 111,2 тис. грн надійшла в повному обсязі. Крім того, на видатки закладу охорони здоров’я було направлено залишок медичної субвенції, що створився на початок 2017 року в сумі 69,2 тис. грн. Касові видатки за рахунок даної субвенції становлять 33 157,3 тис. грн, або 99,9 % до плану.
Медична субвенція з державного бюджету для відшкодування вартості препаратів інсуліну на лікування хворих на цукровий діабет при плані на звітний рік 310,4 тис.грн надійшла в повному обсязі. Видатки за рахунок даної субвенції становили 266,1 тис.грн, або 85,7 %.
Протягом звітного періоду до бюджету міста з державного бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань згідно Урядової програми «Доступні ліки» надійшла субвенція в сумі 709,5 тис.грн, або 100% до уточненого плану. Касові видатки становлять 709,5 тис.грн.
Протягом 2017 року до бюджету м.Вараш з районних і міських бюджетів на обслуговування осіб з обмеженими фізичними можливостями в комунальному закладі «Вараський міський центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів» імені З.А.Матвієнко надійшло коштів в сумі 787,9 тис.грн при планових показниках 787,9 тис.грн, або 100 %. Дані кошти освоєні в повному обсязі.
Протягом 2017 року до бюджету м.Вараш на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження при планових показниках 4 888,1 тис.грн надійшло 4 888,1 тис.грн субвенції з державного бюджету. Станом на 01.01.2018 року використано 4 620,6 тис.грн. Залишок субвенції в сумі 267,5 тис.грн повернуто до держбюджету. Дані кошти передбачались на проведення поточних ремонтів:
- ЗНЗ № 4,5 (КТПКВК МБ 1020) – 200,0 тис.грн (план – 200,0 тис.грн),
- об’єкту захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття № 64382 (КТПКВК МБ 7820) – 148,9 тис.грн (план – 288,8 тис.грн)
та капітальних ремонтів:
- ДНЗ № 3,4,6,8 (КТПКВК МБ 1010) – 4 271,7 тис.грн (план -4 399,3 тис.грн) У зв’язку з обмеженими термінами проведення робіт кошти не освоєні в повному обсязі.
До загального фонду бюджету м.Вараш у 2017 році надійшли кошти субвенції з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій в сумі 2 425,3 тис.грн, проведено видатків у звітному періоді 1 542,0 тис.грн:
(КТПКВК МБ 1010) на капітальний ремонт ДНЗ №11, 12 – 1 153,7 тис.грн,
(КТПКВК МБ 1020) на капітальний ремонт ЗНЗ №4 (заміна вікон і дверей)- 388,3 тис.грн.
Залишок коштів в сумі 883,2 тис.грн, неосвоєних станом на 01.01.2018 року, знаходиться на рахунку міського бюджету
Крім того до спеціального фонду бюджету м.Вараш надійшло 1 104,1 тис.грн субвенції з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Використано у звітному році 1 063,4 тис.грн:
(КТПКВК МБ 1020) на капітальний ремонт ЗНЗ №5 (313,4 тис.грн),
(КТПКВК МБ 6310) будівництво міні-футбольного поля ЗНЗ № 4 (700,0 тис.грн),
(КТПКВК МБ 6022) капітальний ремонт будинку м-н Перемоги,5 (50,0 тис.грн).
Залишок коштів у сумі 40,7 тис.грн, невикористаних станом на 01.01.2018, знаходиться на рахунку міського бюджету.
З бюджету м.Вараш в 2017 році передбачались інші субвенції обласному бюджету на загальну суму 1 355,2 тис.грн, в тому числі по загальному фонду:
- на ремонт автомобіля Кузнецовської підстанції екстреної (швидкої) медичної допомоги КЗ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» - 19,5 тис.грн;
- на надання послуг з комплексної реабілітації інвалідам-жителям міста Вараш КЗ «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації інвалідів» - 15,2 тис.грн;
- на співфінансування заходу із забезпечення послугами оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, шляхом компенсації вартості путівок – 333,8 тис.грн.
по спеціальному фонду:
- субвенція для співфінансування проекту міжнародної технічної допомоги Європейського союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади» - 986,7 тис.грн. При планових показниках на звітний період 1062,0 тис.грн. перераховано обласному бюджету 1062,0 тис.грн. Станом на 01.01.2018 року залишок невикористаних коштів в сумі 75,3 було повернуто до міського бюджету.
Міністерством фінансів України на 2017 рік бюджету м.Вараш доведений розмір реверсної дотації в сумі 37 004,7 тис. грн. Станом на 01.01.2018 року органами Держказначейства до Державного бюджету України вилучено 37 004,7 тис. грн (100,0 %).
VІІІ. ІНША ІНФОРМАЦІЯ.
Рішення Вараської міської ради про затвердження бюджету міста Вараш на 2017 рік було прийняте із дотриманням вимог статті 77 Бюджетного кодексу України, тобто до 25 грудня 2016 року. Рішення та додатки до нього підготовлені у відповідності до типової форми, розробленої Міністерством фінансів України.
У відповідності до ст.115 Бюджетного кодексу України, рішення Кузнецовської міської ради від 23.12.2016 №508 «Про бюджет м.Вараш на 2017 рік» та від 06.04.2017 №631 «Про внесення змін до бюджету м. Вараш на 2017 рік», Вараської міської ради від 09.06.2017 №762, від 29.09.2017 №863 «Про внесення змін до бюджету м. Вараш на 2017 рік», від 13.10.2017 № 866 «Про внесення змін до бюджету м. Вараш на 2017 рік», від 28.11.2017 № 941 «Про внесення змін до бюджету м. Вараш на 2017 рік», від 15.12.2017 № 949«Про внесення змін до бюджету м. Вараш на 2017 рік» були направлені в департамент фінансів Рівненської обласної державної адміністрації для контролю щодо відповідності чинному бюджетному законодавству його показників, в тому числі в частині делегованих повноважень.
Працівниками фінансового управління виконавчого комітету Вараської міської ради в межах повноважень здійснюються перевірки правильності складання і затвердження кошторисів і планів асигнувань розпорядниками коштів міського бюджету. Кошториси та плани асигнувань розпорядників бюджетних коштів міського бюджету затверджені на підставі витягів із розпису асигнувань міського бюджету в установлені терміни.
В зв’язку із внесенням змін в структуру виконавчих органів Вараської міської ради у 2017 році, обов’язки по проведенню перевірок з питань правильності використання бюджетних коштів розпорядниками бюджетних коштів міського бюджету покладені на окремий відділ виконавчого комітету – відділ аудиту.
Працівники фінансового управління протягом звітного року приймали участь у роботі робочих груп з обстеження суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами на території міста Вараш та з координації дій органів виконавчої влади щодо забезпечення податкових та інших надходжень, а також у роботі комісії з визначення збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам.
Протягом звітного періоду, керуючись рішенням Кузнецовської міської ради від 23.12.2016 №508 «Про бюджет м.Вараш на 2017 рік», пунктом 2 частини 8 статті 16 Бюджетного кодексу України, порядком, визначеним Кабінетом Міністрів України, фінансовим управлінням виконавчого комітету Вараської міської ради в межах поточного бюджетного періоду на конкурсних засадах здійснено розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на вкладних (депозитних) рахунках у банку. Станом на 01.01.2018 року до міського бюджету надійшло 6093,2 тис.грн плати за розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету. До закінчення бюджетного періоду згідно умов договору кошти, розміщені на депозиті, були в повному обсязі повернуті на рахунок міського бюджету.
Начальник фінансового управління В.Тацюк