До уваги керівників підприємств, установ, організацій усіх форм власності та фізичних осіб - підприємців, які використовують працю найманих працівників
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 р. № 649-р затверджено заходи, спрямовані на детінізацію ринку праці.
Даним розпорядженням передбачено посилення координації органів державної влади в питаннях проведення роз’яснювальної роботи, здійснення заходів щодо виявлення фактів застосування незадекларованої праці, а також перегляд актів органів виконавчої влади та внесення змін до них змін з метою посилення контролю за оформленням трудових відносин.
Оскільки на сьогоднішній день питання детінізації та легалізації заробітної плати набуває надзвичайної актуальності, реалізація заходів сприятиме підвищенню ефективності державної політики щодо захисту трудових прав людей, зменшенню застосування незадекларованої праці та посиленню дисципліни сплати податків і єдиного соціального внеску.
Шановні роботодавці! Вкотре нагадуємо, що виплата зарплати «у конвертах», позбавляє працівників на соціальний захист у майбутньому, оскільки до страхового стажу для призначення соціальних виплат не включаються періоди, за які не сплачені страхові внески, громадяни втрачають можливість користування державними гарантіями відповідно до чинного законодавства, такими як соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям, субсидії тощо.
Не чекайте проведення перевірки, своєчасно і правильно оформляйте найманих працівників, виплачуйте і відображайте в звітності реальну зарплату.
Шановні працівники! З метою оперативного реагування на випадки недотримання законодавства про працю, запобігання невчасній виплаті заробітної плати та у розмірі менше встановленого законодавством мінімального рівня, використання найманої праці без належного оформлення, просимо повідомляти управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: м-н Будівельників 1, каб.8-9, тел. 2-38-15 або Управління Держпраці в Рівненській області за адресою м.Рівне, вул. Лермонтова 7.