Що необхідно знати службовцям про Е - декларування

З 01 січня 2019 року розпочався черговий етап подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних декларацій за 2018 рік.

Звертаємо увагу, що при поданні декларацій можуть виникати складності, пов’язані із завершенням терміну дії кваліфікованого електронного підпису або його втратою, зміною електронної пошти, а також питань щодо вимог до відображення інформації у декларації, вирішення яких потребуватиме додаткового часу.

У зв’язку з цим необхідно перевірити можливість входження до Реєстру та отримати необхідну інформацію для заповнення декларації.

Оновлена інформація, яка допоможе у заповненні та поданні декларації, розміщена на сайті НАЗК.

Також під час заповнення декларацій у 2019 році слід враховувати, що Законом України від 23 листопада 2018 № 2629-УІІІ «Про Державний бюджет України на 2019 рік», станом на 01.01.2019 розмір прожиткового мінімуму доходів громадян для працездатних осіб встановлено у сумі 1921 гривень.

Таким чином, упродовж 2019 року суб’єкти декларування повідомляють НАЗК про суттєві зміни у своєму в майновому стані, якщо отриманий ними дохід, придбане майно перевищують суму 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб станом на 1 січня 2019 року, тобто - 96050 гривень.

З метою упередження щодо порушень вимог фінансового контролю нагадуємо: повідомлення  про суттєві зміни у своєму в майновому стані складається  у Реєстрі декларацій у  десяти денний строк з моменту отримання доходу або придбання майна. Для кожного випадку отримання доходу або придбання майна подається окреме повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.