«Гаряча лінія» з питань COVID-19
За два місяці роботи на «гарячу лінію» Рівненської ОДА - 0 800 500 078 - надійшло вже 5 тисяч дзвінків щодо протидії поширенню коронавірусу.
Як розповів директор обласного контактного центру Рівненської ОДА Василь Курилас, у перші дні роботи кількість телефонних звернень щодня збільшувалася, то нині активність дозвонювачів зменшилася.
«З початку пандемії люди були не дуже обізнаними про COVID-19 і з кожним днем фіксували збільшення дзвінків. До роботи кол-центру долучали інші відділи та медиків, щоб встигати опрацьовувати звернення. Саме завдяки цьому вдалось забезпечити максимальне інформування населення. Тепер люди більше обізнані про ситуацію в області, тож до прикладу, за минулі вихідні надійшло лише 20 звернень», - зазначає Василь Курилас.
Нині найбільше додзвонювачі просять проконсультувати про питання соціального характеру. Зокрема, як можна отримати матеріальну допомогу, хто може бути забезпечений продуктовими наборами, як подати документи в центр зайнятості.
Також мешканці області цікавляться графіком послаблення карантинних обмежень, роботою транспорту та результатами ПЛР-тестів.
Нагадаємо, що окрім запитань, до контактного центру можна звернутися також із пропозиціями щодо надання благодійності.
Кожен дзвінок фіксується кол-центром, в телефонному режимі надаються всі необхідні консультації, а важлива інформація, що потребує перевірки, передається на опрацювання відповідним службам.