Пакети послуг Вараської багатопрофільної лікарні за програмою медичних гарантій

Інформуємо, що станом на 22.06.2022 року комунальним некомерційним підприємством Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" укладено договір з Національною службою здоров’я України про надання медичної допомоги населенню Вараської МТГ за програмою медичних гарантій згідно з таких пакетів:

Навігація

Медична допомога при гострому мозковому інсульті
Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах
Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій
Профілактика, діагностика, спостереження, лікування та реабілітація пацієнтів в амбулаторних умовах
Ведення вагітності в амбулаторних умовах
Мамографія
Гістероскопія
Езофагогастродуоденоскопія
Колоноскопія
Цистоскопія
Бронхоскопія
Стаціонарна медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою covid-19, спричиненою коронавірусом SARS-COV-2
Діагностика, лікування та супровід осіб із ВІЛ (та підозрою на ВІЛ)
Лікування осіб із психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання опіоїдів із використанням препаратів замісної підтримувальної терапії
Медична допомога при пологах
Хірургічні операції дорослим та дітям в умовах стаціонару одного дня
Мобільна паліативна медична допомога дорослим та дітям
Лікування пацієнтів методом гемодіалізу в амбулаторних умовах


МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
1. Первинний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем-невропатологом та/або лікарем-нейрохірургом, який має відповідну підготовку з надання медичної допомоги при гострому мозковому інсульті.
2. Невідкладне проведення нейровізуалізації всім пацієнтам з підозрою на гострий мозковий інсульт відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я (не пізніше 60 хвилин з моменту звернення пацієнта/пацієнтки з підозрою на гострий мозковий інсульт в заклад або доставлення його/її бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги). Забезпечення анестезіологічного супроводу пацієнта/пацієнтки для проведення нейровізуалізації.
3. Моніторинг клінічних, лабораторних, інструментальних показників відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
4. Проведення лабораторних досліджень у цілодобовому режимі у закладі, зокрема:
a. розгорнутий клінічний аналіз крові з підрахунком числа тромбоцитів;
b. біохімічний аналіз крові (С-реактивний білок, загальний білок, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), креатинін, сечовина, натрій, калій, тропонін);
c. глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
d. коагуляційний гемостаз (протромбіновий час, активований частковий тромбопластиновий час (АЧТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), D-дімер);
e. загальний аналіз сечі;
f. інші лабораторні дослідження відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки.
5. Проведення інструментальних досліджень, зокрема:
a. спіральна комп’ютерна томографія (СКТ) головного мозку включно з СКТ-ангіографією та/або МРТ головного мозку включно з неконтрастною МР-ангіографією у цілодобовому режимі;
b. електрокардіографія (ЕКГ) (у цілодобовому режимі);
c. ультразвукові дослідження з проведенням доплерографії;
d. інші інструментальні дослідження відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки.
6. Проведення системної тромболітичної терапії (при ішемічному інсульті), включаючи забезпечення необхідними лікарськими засобами.
7. Направлення пацієнта/пацієнтки в інший заклад, який може проводити ендоваскулярні нейроінтервенційні втручання, відповідно до клінічного маршруту пацієнта/пацієнтки.
8. Лабораторний та нейровізуалізаційний контроль після проведення системної тромболітичної терапії відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
9. Направлення пацієнта/пацієнтки в інший заклад, який може проводити нейрохірургічні втручання, відповідно до клінічного маршруту пацієнта/пацієнтки.
10. Своєчасне проведення седації, анестезії та знеболення на всіх етапах діагностики та лікування: обов’язкове анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх інвазивних діагностичних та інших лікувальних процедур, цілодобовий доступ до внутрішньовенних анестетиків, ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів, а також міорелаксантів.
11. Забезпечення лікарськими засобами та медичними виробами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
12. Проведення та документування скринінгу щодо порушень ковтання (тест на дисфагію) у всіх пацієнтів при поступленні та перед початком годування чи прийому ліків через рот (не пізніше 24 годин після госпіталізації). Динамічне спостереження за функцією ковтання.
13. Проведення термінових консультацій лікарями інших спеціальностей, у тому числі телемедичних консультацій, відповідно до клінічної ситуації.
14. Проведення консультації логопеда або терапевта мови та мовлення у перші 48 годин після госпіталізації.
15. Проведення консультації лікаря-психолога або лікаря-психотерапевта, або психолога.
16. Проведення заходів із вторинної профілактики інсульту відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема відмова від куріння, надмірного споживання алкоголю, контролю ваги тіла та артеріального тиску тощо.
17. Направлення пацієнта/пацієнтки до іншого закладу охорони здоров’я для отримання необхідної медичної допомоги відповідно до затвердженого внутрішнім наказом закладу клінічного маршруту пацієнта/пацієнтки.
18. Надання послуг з реабілітації у сфері охорони здоров’я в гострому періоді інсульту та направлення пацієнтів для отримання послуг з реабілітації у післягострому періоді інсульту.
19. Оцінка та документування тяжкості порушень життєдіяльності на момент виписки за модифікованою шкалою Ренкіна (МШР).
20. Розроблення та організація навчання для родини/доглядачів з наступних питань: методи особистої гігієни, стратегії спілкування, техніки переміщення, профілактики ускладнень та інших специфічних проблем, пов’язаних з гострим мозковим інсультом, контроль за безпечним ковтанням та відповідної зміни дієти, допомоги регулювання поведінки при психосоціальних проблемах.
21. Забезпечення харчування в умовах стаціонару.
22. Забезпечення пацієнтів з бульбарним синдромом та дисфагією лікарськими засобами для парентерального харчування та харчовими продуктами для спеціальних медичних цілей для ентерального харчування.

Додаткові вимоги до обсягу медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки:
1. Проведення ендоваскулярних нейроінтервенційних втручань, відповідно до клінічного маршруту пацієнта/пацієнтки.
2. Лабораторний та нейровізуалізаційний контроль після застосування ендоваскулярних методів лікування відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
3. Забезпечення проведення нейрохірургічної допомоги (нейрохірургічних втручань), відповідно до клінічного маршруту пацієнта/пацієнтки.
4. Проведення інструментальних досліджень (у цілодобовому режимі):
a. селективна ангіографія;
b. трансторакальної ехокардіографії, дуплексного сканування судин шиї протягом;
c. КТ-перфузіографії та/або МРТ-перфузіографії.

Повернутися до навігації


ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ У СТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
1. Первинний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем з визначенням його/її маршрутизації.
2. Проведення необхідних лабораторних обстежень, зокрема:
a. розгорнутий клінічний аналіз крові;
b. визначення групи крові і резус фактору;
c. біохімічний аналіз крові (загальний білок, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота, електроліти (натрій, калій, магній, кальцій, хлор));
d. коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), Д-дімер);
e. глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
f. С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення);
g. дослідження спинномозкової рідини;
h. тестування на сифіліс, гепатити, ВІЛ, SARS-CoV-2;
i. загальний аналіз сечі;
j. бактеріологічні дослідження;
k. гістологічні дослідження;
l. цитологічні дослідження;
m. патоморфологічні дослідження;
n. інші лабораторні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
3. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема:
a. електрокардіографія (ЕКГ);
b. ультразвукові дослідження, в тому числі із проведенням доплерографії та ехокардіографії;
c. ендоскопічні дослідження;
d. рентгенологічні дослідження;
e. комп’ютерна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
f. магнітно-резонансна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
g. інші інструментальні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
4. Передопераційний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем-анестезіологом або лікарем-анестезіологом дитячим (за умови надання допомоги дітям).
5. Проведення хірургічних операцій.
6. Своєчасне знеболення, анестезіологічне забезпечення, при необхідності – процедурна седація, на всіх етапах діагностики та лікування, цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів. Забезпечення анестезії та анестезіологічного моніторингу під час проведення хірургічних операцій та обстежень.
7. Проведення інтенсивної терапії пацієнтам у випадку виникнення у них загрозливих для життя станів.
8. Забезпечення післяопераційного моніторингу та подальшої медикаментозної терапії.
9. Наявність рішення мультидисциплінарної онкологічної групи спеціалістів (консиліуму) щодо планового оперативного втручання з приводу злоякісного новоутворення. У випадку виявлення новоутворення під час ургентного або планового оперативного втручання – проведення забору гістологічного матеріалу та гістологічного дослідження та направлення пацієнта/пацієнтки з підозрою на онкологічне захворювання з висновками гістологічного дослідження на мультидисциплінарний (онкологічний) консиліум (групу спеціалістів).
10. Забезпечення лікарськими засобами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
11. Забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського догляду за пацієнтами.
12. Проведення консультацій лікарями інших спеціальностей.
13. Надання реабілітаційних послуг за відсутності протипоказань в гострому періоді реабілітації.
14. Направлення пацієнтів при наявності показань в інші заклади/підрозділи для надання їм спеціалізованої, паліативної медичної допомоги, реабілітаційних послуг у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
15. Проведення заходів з профілактики захворювань.
16. Забезпечення харчування в умовах стаціонару.

Додаткові вимоги до обсягу медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) (для надання медичної допомоги дорослим):
1. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема:
a. комп’ютерна томографія та/або магнітно-резонансна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
b. ангіографічні дослідження;
c. СКТ ангіографія.
2. Проведення інструментальних ендоскопічних досліджень в умовах стаціонару у цілодобовому режимі.
3. Цілодобове проведення лабораторних досліджень у закладі.
4. Наявність лікарів-інтернів.

Додатковий обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) (для надання медичної допомоги дітям):
1. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема комп’ютерної томографії (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням).
2. Проведення інструментальних ендоскопічних досліджень в умовах стаціонару у цілодобовому режимі.
3. Цілодобове проведення лабораторних досліджень у закладі.
4. Проведення хірургічних втручань новонародженим.
5. Надання медичної допомоги при опіках всіх ступенів тяжкості у дітей у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
6. Надання медичної допомоги при травмах всіх ступенів тяжкості та локалізації ушкоджень у дітей у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
7. Надання медичної допомоги дітям у випадку отруєнь та інтоксикацій усіх ступенів тяжкості у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
8. Надання медичної допомоги дітям у випадках виявлення сторонніх тіл органів чуттів, травної системи, системи органів дихання тощо у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
9. Проведенням хірургічних втручань на очах відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
10. Наявність лікарів-інтернів.

Повернутися до навігації


СТАЦІОНАРНА ДОПОМОГА ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)

1. Забезпечення первинного огляду пацієнта/пацієнтки з визначенням його/її маршрутизації.
2. Проведення необхідних лабораторних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема:
a. розгорнутий клінічний аналіз крові;
b. визначення групи крові і резус фактору;
c. біохімічний аналіз крові (загальний білок, альбумін, глобулін, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота, електроліти: калій, хлор, натрій, магній, кальцій; феритин; сироватковий прокальцитонін, тропонін I або Т, високочутливий (hs-cTnI); гамма-глутамінтранспептидаза (ГГТП), лужна фосфатаза, показник антинуклеарних антитіл (ANA));
d. ліпідний профіль: тригліцериди, загальний холестерин, ліпопротеїди низької щільності (ЛПНЩ), ліпопротеїди високої щільністю (ЛПВЩ) в сироватці крові;
e. ревматологічні та гострофазові показники (ревматоїдний фактор (кількісне визначення), сіалові кислоти, С-реактивний білок (кількісне визначення), антистрептолізин-О (кількісне визначення));
f. коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), фібриноген, міжнародне нормалізоване відношення (МНВ));
g. визначення глюкози в цільній крові або сироватці крові та/або проведення глюкозотолерантного тесту;
h. глікозильований гемоглобін в цільній крові;
i. дослідження спинномозкової рідини;
j. аналіз сечі загальний;
k. мікроальбумін у сечі;
l. ацетон в сечі;
m. копрограма;
n. тестування на сифіліс, гепатити, ВІЛ, SARS-CoV-2;
o. бактеріологічні дослідження з урахуванням визначення патогенної флори, а також умовно патогенних та облігатних бактерій, мікропреципітації на сифіліс, визначення найпростіших та гельмінтів калу, серотипування та чутливість до антибактеріальної терапії;
p. інші лабораторні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
3. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема:
a. електрокардіографія (ЕКГ);
b. ультразвукові дослідження, в тому числі із проведенням доплерографії;
c. ендоскопічні дослідження;
d. рентгенологічні дослідження, в тому числі комп’ютерна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
e. магнітно-резонансна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
f. інші інструментальні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
4. Своєчасне знеболення на всіх етапах діагностики та лікування: обов’язкове анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх інвазивних діагностичних та інших лікувальних процедур, цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів.
5. Забезпечення лікарськими засобами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
6. Надання медичної допомоги, направленої на полегшення, зняття чи усунення симптомів і проявів захворювання чи іншого порушення життєдіяльності, нормалізація порушених процесів життєдіяльності і одужання, відновлення здоров’я пацієнтів без застосування хірургічних операцій.
7. Проведення інтенсивної терапії пацієнтам у випадку виникнення у них загрозливих для життя станів.
8. Надання медичної допомоги вагітним з ускладненим перебігом вагітності та/або екстрагенітальною патологією.
9. Забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського догляду.
10. Проведення заходів із профілактики захворювань.
11. Направлення пацієнтів при наявності показань в інші заклади/підрозділи для надання їм спеціалізованої, паліативної медичної допомоги, реабілітаційних послуг у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
12. Забезпечення харчування в умовах стаціонару.

Додаткові вимоги до обсягу медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) (для надання медичної допомоги дітям):
1. Надання медичної допомоги дітям із тяжкими гострими та хронічними захворюваннями, в тому числі у відділенні інтенсивної терапії, відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
2. Цілодобове проведення інструментальних досліджень в умовах стаціонару.
3. Цілодобове проведення лабораторних досліджень у закладі.
4. Надання реабілітаційних послуг за відсутності протипоказань в гострому періоді реабілітації та направлення пацієнтів для отримання реабілітаційних послуг у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.

Додаткові вимоги до обсягу медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) (для надання медичної допомоги дорослим):
1. Цілодобове проведення інструментальних досліджень в умовах стаціонару.
2. Цілодобове проведення лабораторних досліджень у закладі.
3. Надання реабілітаційних послуг за відсутності протипоказань в гострому періоді реабілітації та направлення пацієнтів для отримання реабілітаційних послуг у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.

Повернутися до навігації


ПРОФІЛАКТИКА, ДІАГНОСТИКА, СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ЛІКУВАННЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ ПАЦІЄНТІВ В АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
1. Надання консультативно-діагностичної та лікувально-профілактичної вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) амбулаторної медичної допомоги.
2. Проведення необхідних лабораторних досліджень (відповідно до напряму надання медичної допомоги закладом та галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я), зокрема:
a. загально-клінічних та біохімічних лабораторних досліджень:
i. розгорнутий клінічний аналіз крові;
ii. морфологічне дослідження клітин крові;
iii. визначення групи крові і резус фактору;
iv. біохімічний аналіз крові (загальний білок, альбумін, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота, електроліти: калій, кальцій, хлор, натрій, магній; залізо, феритин, трансферин, загальна залізозв’язуюча здатність сироватки; лужна фосфатаза, лактатдегідрогеназа, прокальцитонін); аміак (крові); гама-глутамілтранспептидаза; креатинфосфокіназа загальна (КФК); креатинфосфокиназа-МВ; гомоцистеїн; Тимолова проба;
v. ліпідний профіль: тригліцериди, загальний холестерин, ліпопротеїди низької щільності (ЛПНЩ), ліпопротеїди високої щільністю (ЛПВЩ) в сироватці крові;
vi. ревматологічні та гострофазові показники (ревматоїдний фактор (RF, кількісне визначення), сіалові кислоти, С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення), антистрептолізин-О (ASLO, кількісне визначення));
vii. коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), фібриноген, міжнародне нормалізоване відношення (МНВ));
viii. тести на тропонін;
ix. вітамін Д;
x. вітамін А;
xi. вітамін Е;
xii. вітамін В6;
xiii. вітамін В9;
xiv. вітамін В12;
xv. глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
xvi. глікозильований гемоглобін;
xvii. загальний аналіз сечі;
xviii. 17-КС сечі;
xix. копрологічне дослідження, кал на приховану кров та кальпротектин;
xx. кал на гельмінти;
xxi. дослідження спинномозкової рідини;
xxii. дослідження на онкологічні маркери;
xxiii. визначення IgE загального для визначення загальної сенсибілізації організму та IgE специфічного для визначення сенсибілізації організму до конкретних алергенів (пилкових, побутових, епідермальнох, харчових, тощо);
xxiv. вимірювання триптази крові, як діагностичний критерій анафілактичної реакції у пацієнта/пацієнтки;
xxv. тест на токсоплазмоз;
xxvi. інші дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
b. бактеріологічних досліджень:
i. бакпосів з урогенітального тракту + антибіотикограма;
ii. бакпосів калу на патогенну та умовно-патогенну флору; на стафілокок (S.aureus, St.epidermidis з гемол. активністю); на патогенні ентеробактерії (Salmonella, Shigella) (+ антибіотикограма);
iii. бактеріологічне дослідження на β-гемолітичний стрептокок;
iv. бакпосів на стафілокок + антибіотикограма;
v. бакпосів з вуха, носа, зіву, ока, сечі, рани, мокротиння, секрету простати (+ антибіотикограма);
vi. бакпосів крові на стерильність (аероби);
vii. бакпосів шкірних покривів (нігті, волосся, лусочки та ін.) на дерматофітії + антимікотики;
viii. бакпосів на збудники дифтерії (мазок із зіву та носа);
ix. бакпосів матеріалу на грибкову флору (рід Candida) + антимікотики;
x. профілактичне дослідження на носійство золотистого стафілококу (мазок із носу);
xi. бактеріоскопія мазка мокротиння на виявлення КСП;
xii. інші дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
c. молекулярно-генетичних досліджень:
i. ДНК вірусного гепатиту В, РНК вірусного гепатиту С;
ii. молекулярно-генетичні дослідження на туберкульоз;
iii. антигену SARS-CoV-2;
iv. для діагностики новоутворень;
v. генетичний тест на целіакію;
vi. проведення генетичних обстежень на виявлення орфанних захворювань (нервово-м’язових та інших);
vii. інші дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
d. імунологічних досліджень для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями:
i. HBsAg;
ii. антитіла до HCV;
iii. сифіліс РМП;
iv. антитіла до ВІЛ;
v. коронавірусної хвороби COVID-19;
vi. інфекцій, що передаються статевим шляхом (гонорея, хламідіоз, трихомоніаз, вірус простого герпесу 2 типу та інших);
vii. туберкульозу;
viii. інші дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
e. імунологічних досліджень для виявлення та контролю за неінфекційними захворюваннями (імуноглобулін А, імуноглобулін Е, імуноглобулін M, імуноглобулін G, імунограма; алергокомпонентна діагностика та інші);
f. цитологічних досліджень:
i. зішкрібу з шийки матки та цервікального каналу;
ii. секрету простати;
iii. аспірату з порожнини матки;
iv. зішкрібу з уретри;
v. пунктату (матеріал пункційної тонкоголкової біопсії);
vi. транссудату, ексудату, секрету, екскрету (молочна залоза, рана тощо);
vii. інші дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
g. гістологічних досліджень матеріалу, отриманого після:
i. біопсії ендометрію (аспіраційна біопсія, вишкрібання, поліпектомія);
ii. вишкрібання цервікального каналу;
iii. біопсії шийки матки (не ексцизійна);
iv. біопсії шкіри;
v. біопсії простати;
vi. біопсії за результатами ендоскопічних досліджень (езофагогастродуоденоскопії, колоноскопії, ректороманоскопії, бронхоскопії, гістероскопії, цистоскопії);
vii. біопсії м’язів;
viii. інших процедур/маніпуляцій відповідно до потреб пацієнтів.
h. гормональних досліджень:
i. тироксин (Т4 загальний, Т4 вільний), трийодтиронін (Т3 загальний, Т3 вільний), тиреотропний гормон (ТТГ), тиреоглобулін (ТГ), паратгормон (ПТГ), інсулін, адренокориткотропний гормон (АКТГ, кортикотропін), кортизол (гідрокортизон), соматотропний гормон (соматотропін, СТГ);
ii. пролактин;
iii. фоллікулостимулюючий гормон;
iv. вазопресин (АДГ);
v. норадреналін;
vi. хромогранін;
vii. тестостерон;
viii. естрадіол;
ix. інсуліноподібний фактор росту -1 (ІФР-1);
x. інші дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
i. визначення концентрації лікарських засобів для імуносупресії в крові;
j. інших лабораторних досліджень відповідно до потреб пацієнтів.
3. Проведення необхідних інструментальних досліджень (за умови наявності відповідного обладнання в закладі та відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я), зокрема:
a. рентгенологічні дослідження, в тому числі комп’ютерна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
b. магнітно-резонансна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
c. сцинтиграфія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
d. ультразвукові дослідження, в тому числі із проведенням доплерографії;
e. ендоскопічні дослідження:
i. гастроскопія;
ii. езофагодуоденоскопія;
iii. дуоденоскопія;
iv. ректороманоскопія;
v. колоноскопія;
vi. цистоскопія;
vii. артроскопія;
viii. гістероскопія;
ix. бронхоскопія;
x. кольпоскопія;
xi. інші дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
f. функціональні дослідження:
i. електрокардіографія (ЕКГ);
ii. електроенцефалографія (ЕЕГ);
iii. спірографія;
iv. холтерівське моніторування;
v. інші дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
g. офтальмологічні дослідження:
i. офтальмометрія (кератометрія);
ii. офтальмоскопія;
iii. рефрактометрія;
iv. діоптриметрія;
v. периметр поля зору;
vi. інші дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
h. дослідження слуху (аудіологічні):
i. аудіометрія;
ii. тимпанометрія (імпедансометрія);
iii. отоакустична емісія;
iv. слухові викликані потенціали.
i. інші інструментальні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
4. Встановлення або зняття діагнозу, визначення способів і методів лікування, курсу процедур і рекомендацій, а також подальшого маршруту пацієнта/пацієнтки.
5. Призначення та/або корекція медикаментозного лікування.
6. Динамічне спостереження за пацієнтами із хронічними захворюваннями.
7. Надання медичної допомоги в умовах денного стаціонару.
8. Надання медичної допомоги пацієнтам при зверненні до травматологічних пунктів.
9. Надання медичної допомоги пацієнтам при зверненні до приймального відділення без подальшої госпіталізації пацієнта/пацієнтки.
10. Проведення хірургічних операцій в амбулаторних умовах.
11. Своєчасне знеболення на всіх етапах діагностики та лікування: обов’язкове анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх інвазивних діагностичних та інших лікувальних процедур.
12. Ведення вагітності.
13. Проведення консультативного обстеження вагітних з груп середнього і високого ступеня (за сукупністю факторів) акушерського та перинатального ризиків із наданням рекомендацій до складання індивідуального плану спостереження вагітних для лікаря, який веде вагітність.
14. Проведення медико-генетичного консультування.
15. Проведення спеціалізованого лабораторного генетичного обстеження пацієнтів з підозрою на наявність спадкової та/або вродженої патології (відповідно до напряму надання медичної допомоги закладом та галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я).
16. Здійснення діагностики і лікування латентної туберкульозної інфекції, а також виявлення та обстеження контактних щодо туберкульозу осіб за умови наявності відповідних умов у закладі.
17. Надання послуги з катамнестичного спостереження передчасно народжених дітей та дітей з перинатальною патологією за умови наявності відповідних умов у закладі.
18. Проведення обов’язкових медичних профілактичних оглядів учнів загальноосвітніх навчальних закладів, а також дітей до 6 років відповідно до чинного законодавства.
19. Проведення профілактики захворювань.
20. Надання послуг з реабілітації у сфері охорони здоров’я в амбулаторних умовах у післягострому і довготривалому періодах реабілітації.
21. Оформлення довідок, формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та направлень на медико-соціально-експертну комісію.
22. Надання невідкладної медичної допомоги, а також виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги за потреби та надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам до її прибуття.
23. Направлення пацієнта/пацієнтки при наявності показань для надання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.

Повернутися до навігації


ВЕДЕННЯ ВАГІТНОСТІ В АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнтки (специфікація)
1. Динамічне спостереження за перебігом вагітності, включаючи контроль за станом здоров’я вагітних, повнотою обстежень, консультацій, виконанням лікувально-профілактичних заходів, з дотриманням етапності (взяття під нагляд, розробка індивідуального плану ведення вагітності відповідно групи ризику, виконання індивідуального плану) відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
2. Проведення необхідних лабораторних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема:
a. загально-клінічних, біохімічних та імунохімічних лабораторних досліджень:
i.розгорнутий аналіз крові з визначенням кількості тромбоцитів і гематокриту (щонайменше двічі, за показаннями);
ii.визначення групи крові і резус-фактору (при постановці на облік);
iii.аналіз крові на наявність антитіл при Rh негативній належності крові (щонайменше двічі, за показаннями);
iv.біохімічний аналіз крові (загальний білок, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, електроліти, феритин крові);
v.коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), фібриноген, міжнародне нормалізоване відношення (МНВ) та час згортання крові);
vi.глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
vii.загальний аналіз сечі з обов’язковим визначенням білку (при взятті на облік і при кожному відвідуванні);
viii.глюкозотолерантний тест (щонайменше 1);
ix.визначення плацентарного фактора росту (PIGF);
x.визначення плазмового протеїну А (PAPP-A) та неконьюгованого естріолу (Е3) – щонайменше 1 раз, хоріонічного гонадотропіну (β-ХГЛ вільний, ХГЛ загальний) та альфафетопротеїну (AFP) – щонайменше двічі.
xi.визначення глікозильованого гемоглобіну.
b. досліджень на інфекції та віруси:
i.HBsAg (при постановці на облік), антитіла до HBsAg, HCV;
ii.тестування на ВІЛ;
iii.серологічне дослідження на сифіліс (щонайменше двічі);
iv.бактеріологічне дослідження сечі та інші (при постановці на облік, інше за показами);
v.мікробіологічне дослідження матеріалу з перианальної області з метою виявлення носійства стрептокока групи В.
c. мікроскопічних та цитологічних обстежень:
i.цитологічне дослідження цервікального мазка (цервікальний канал та ектоцервікс);
ii.мікроскопія урогенітального мазка на мікрофлору.
d. дослідження кардіоліпінових антитіл, антикоагулянту червоного вовчака, антитіл до бета-2-глікопротеїну – додатково дообстеження жінок з обтяженим анамнезом (з невиношуванням, з репродуктивними втратами, із венозним тромбоемболізмом та ін.);
e. інших лабораторних досліджень відповідно до потреб пацієнток.
3. Організація забору та транспортування біологічного матеріалу для проведення досліджень у закладі або іншими надавачами медичних послуг на умовах договору підряду.
4. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема:
a. УЗД матково-плодово-плацентарного комплексу з використанням доплерографії щонайменше двічі;
b. трансвагінальна ультразвукова цервікометрія;
c. УЗД внутрішніх органів;
d. кольпоскопія;
e. кардіотокографія (КТГ);
f. електрокардіографія (ЕКГ);
g. інші інструментальні дослідження відповідно до потреб пацієнток.
5. Забезпечення проведення неінвазивної пренатальної діагностики з розрахунком індивідуального ризику жінки щодо хромосомних аномалій та певних вад розвитку плода за допомогою спеціалізованих комп’ютерних програм.
6. Визначення факторів ризику прееклампсії та проведення комплексу профілактичних заходів.
7. Проведення специфічної профілактики резус-сенсибілізації шляхом введенням антирезусного D імуноглобуліну, який закуповується закладом.
8. Проведення комплексу профілактичних заходів, спрямованих на запобігання ускладнень вагітності, післяпологового періоду, екстрагенітальних захворювань.
9. Своєчасне виявлення вагітних, які належать до груп ризику (визначення групи ризику, виду ризику та оцінка його ступеня), з наступним дотриманням у веденні вагітності регіоналізації в організації перинатальної допомоги відповідно до чинного законодавства.
10. Направлення вагітної з екстрагенітальним захворюванням до інших спеціалістів для спільного спостереження лікарем-акушером-гінекологом та лікарем-спеціалістом відповідного профілю.
11. Організація (або направлення до) перинатального консиліуму за участю лікаря-генетика, профільних дитячих спеціалістів при виявленні у плода ознак аномалій, вродженої, спадкової патології для уточнення перинатального прогнозу, показань і умов для відповідних втручань.
12. Організація (або направлення до) мультидисциплінарного консиліуму за участю профільних спеціалістів для узгодження стратегії ведення вагітності та пологів у групі високого ризику.
13. Організація (або направлення) на комісію з визначення показань для проведення операції (процедури) штучного переривання вагітності за медичними показами, строк якої становить від 12 до 22 тижнів.
14. Своєчасне направлення вагітних для отримання стаціонарної допомоги з дотриманням регіоналізації в організації надання перинатальної допомоги за їх письмовою згодою.
15. Надання невідкладної медичної допомоги вагітним, виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги та надання невідкладної медичної допомоги до її прибуття, визначення подальшої маршрутизації відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я за їх письмовою згодою.
16. Організація занять у «Школі відповідального батьківства» із залученням членів сім’ї до навчання.
17. Підготовка до пологів з наданням інформаційної, психологічної підтримки та проведенням практичних занять для формування навичок пологової поведінки, грудного вигодовування та догляду за дитиною.
18. Надання повної інформації вагітним щодо перебігу їх вагітності, особливостей індивідуального плану ведення вагітності та пологів.

19. Інформування щодо потреби звернення за медичною допомогою, в тому числі при ознаках початку пологової діяльності із визначенням закладів перинатальної допомоги відповідно до особливостей перебігу вагітності.
20. Охорона здоров’я матерів та новонароджених під час гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2: визначення індивідуального графіку спостереження, у т.ч. з використанням телемедицини, SMS, телефону та ін.).

Повернутися до навігації


МАМОГРАФІЯ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнтки (специфікація)
1. Консультація лікаря перед дослідженням з метою виявлення протипоказань або важливих аспектів для проведення дослідження, а також аналіз проведених раніше досліджень (за наявності).
2. Проведення проекційного рентгенографічного неінвазивного дослідження молочних залоз у двох проекціях, проведення додаткових проекцій, прицільного знімку.
3. Аналіз та опис результатів досліджень та, за необхідності, надання рекомендацій щодо наступного дослідження та методів уточнення виявлених змін.
4. Надання своєчасної невідкладної медичної допомоги при виникненні станів, що загрожують життю, під час перебування пацієнтки у закладі охорони здоров’я, а також виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги та надання невідкладної медичної допомоги пацієнтці до її прибуття.
5. Направлення пацієнток для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, інших медичних послуг.
6. Надання результатів обстеження на плівці та/або запис на цифровий носій пацієнтки (за бажанням).

Повернутися до навігації


ГІСТЕРОСКОПІЯ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнтки (специфікація)
1. Консультація лікаря перед дослідженням з метою виявлення протипоказань або важливих аспектів для забезпечення проведення дослідження, а також аналіз проведених раніше досліджень (за наявності).
2. Консультація лікаря-анестезіолога перед анестезіологічним забезпеченням з метою виявлення протипоказань або інших важливих аспектів щодо забезпечення безпеки пацієнтки.
3. Гістероскопія для візуального огляду стінок порожнини матки з ендоскопічною маніпуляцією за потреби (зокрема, із взяттям матеріалу для гістологічного дослідження тощо) та/або ендоскопічною операцією.
4. Забезпечення місцевої або загальної анестезії.
5. Проведення гістологічного дослідження матеріалу, взятого під час гістероскопії.
6. Оформлення протоколу заключення та ендоскопічного втручання одразу після його проведення у повному обсязі з використанням стандартної термінології та класифікацій.
7. Надання невідкладної медичної допомоги пацієнткам, а також виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги за потреби та надання невідкладної медичної допомоги до її прибуття.
8. Направлення пацієнток для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, інших медичних послуг.
9. Запис результатів обстеження (фото/відео фіксація) на цифровий носій пацієнтки (за бажанням).

Повернутися до навігації


ЕЗОФАГОГАСТРОДУОДЕНОСКОПІЯ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
1. Консультація лікаря перед дослідженням з метою виявлення протипоказань або важливих аспектів для забезпечення проведення дослідження, а також аналіз проведених раніше досліджень (за наявності).
2. Консультація лікаря-анестезіолога перед анестезіологічним забезпеченням з метою виявлення протипоказань або інших важливих аспектів щодо забезпечення безпеки пацієнта/пацієнтки.
3. Діагностична езофагогастродуоденоскопія для візуального огляду стравоходу, шлунку, в т.ч. огляд шлунку в інверсії, та дванадцятипалої кишки без проведення ендоскопічних маніпуляцій.
4. Езофагогастродуоденоскопія для візуального огляду стравоходу, шлунку, в т.ч. огляд шлунку в інверсії, та дванадцятипалої кишки з ендоскопічною маніпуляцією (зокрема, взяттям матеріалу для гістологічного дослідження) та/або ендоскопічною операцією.
5. Виконання поліпозиційної біопсії для оцінки за системами «OLGA»/«OLGIM» (оперативні системи оцінки гастриту) (в антральному відділі по малій і великій кривизні, куті шлунку, у тілі шлунку по великій і малій кривизні) для діагностики передракових змін слизової оболонки шлунку.
6. Вимірювання вистеленого циліндричним епітелієм стравоходу (CLE) згідно з Празькою класифікацією «C&M».
7. Забезпечення місцевої або загальної анестезії.
8. Проведення гістологічного дослідження матеріалу, взятого під час езофагогастродуоденоскопії.
9. Оформлення заключення та протоколу ендоскопічного втручання одразу після його проведення у повному обсязі з використанням стандартної термінології та класифікацій.
10. Надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам, а також виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги за потреби та надання невідкладної медичної допомоги до її прибуття.
11. Направлення пацієнтів для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, інших медичних послуг.
12. Запис результатів обстеження (фото/відео фіксація) на цифровий носій пацієнта/пацієнтки (за бажанням).

Повернутися до навігації


КОЛОНОСКОПІЯ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
1. Консультація лікаря перед дослідженням з метою виявлення протипоказань або важливих аспектів для забезпечення проведення дослідження, а також аналіз проведених раніше досліджень (за наявності).
2. Консультація лікаря-анестезіолога перед анестезіологічним забезпеченням з метою виявлення протипоказань або інших важливих аспектів щодо забезпечення безпеки пацієнта/пацієнтки.
3. Діагностична колоноскопія для візуального огляду товстої кишки і термінального відділу тонкої кишки (при технічній можливості) без проведення ендоскопічних маніпуляцій.
4. Колоноскопія для візуального огляду товстої кишки і термінального відділу тонкої кишки (при технічній можливості) з ендоскопічною маніпуляцією (зокрема, взяттям матеріалу для гістологічного дослідження) та/або ендоскопічною операцією.
5. Виконання хромоколоноскопії (розчином індигокарміну, оцтової кислоти тощо) для діагностики неопластичних колоректальних утворень.
6. Забезпечення місцевої або загальної анестезії.
7. Проведення гістологічного дослідження матеріалу, взятого під час колоноскопії.
8. Оформлення заключення та протоколу ендоскопічного втручання одразу після його проведення у повному обсязі з використанням стандартної термінології та класифікацій.
9. Надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам, а також виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги за потреби та надання невідкладної медичної допомоги до її прибуття.
10. Направлення пацієнтів для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, інших медичних послуг.
11. Запис результатів обстеження (фото/відео фіксація) на цифровий носій пацієнта/пацієнтки (за бажанням).

Повернутися до навігації


ЦИСТОСКОПІЯ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
1. Консультація лікаря перед дослідженням з метою виявлення протипоказань або важливих аспектів для забезпечення проведення дослідження, а також аналіз проведених раніше досліджень (за наявності).
2. Консультація лікаря-анестезіолога перед анестезіологічним забезпеченням з метою виявлення протипоказань або інших важливих аспектів щодо забезпечення безпеки пацієнта/пацієнтки.
3. Діагностична цистоскопія (уретроцистоскопія) для візуального огляду стінок уретри, сечового міхура і вічок сечоводів без проведення ендоскопічних маніпуляцій.
4. Цистоскопія (уретроцистоскопія) для візуального огляду стінок уретри, сечового міхура і вічок сечоводів з ендоскопічною маніпуляцією (зокрема, взяттям матеріалу для гістологічного дослідження) та/або ендоскопічною операцією.
5. Забезпечення місцевої або загальної анестезії.
6. Проведення гістологічного дослідження матеріалу, взятого під час цистоскопії.
7. Оформлення заключення та протоколу ендоскопічного втручання одразу після його проведення у повному обсязі з використанням стандартної термінології та класифікацій.
8. Надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам, а також виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги за потреби та надання невідкладної медичної допомоги до її прибуття.
9. Направлення пацієнтів для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, інших медичних послуг.
10. Запис результатів обстеження (фото/відео фіксація) на цифровий носій пацієнта/пацієнтки (за бажанням).

Повернутися до навігації


БРОНХОСКОПІЯ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
1. Консультація лікаря перед дослідженням з метою виявлення протипоказань або важливих аспектів для забезпечення проведення дослідження, а також аналіз проведених раніше досліджень (за наявності).
2. За умови відсутності обстеження видача направлення для проведення рентгенологічного дослідження органів грудної порожнини для планування об’єму маніпуляції, а також запобігання ускладнень при її виконанні.
3. Консультація лікаря-анестезіолога перед анестезіологічним забезпеченням з метою виявлення протипоказань або інших важливих аспектів щодо забезпечення безпеки пацієнта/пацієнтки.
4. Діагностична бронхоскопія для візуального огляду дихальних шляхів без проведення ендоскопічних маніпуляцій.
5. Бронхоскопія для візуального огляду дихальних шляхів із ендоскопічною маніпуляцією (зокрема, взяттям матеріалу для гістологічного дослідження) та/або ендоскопічною операцією.
6. Оцінювання структури гортані, трахеї та бронхів, вигляду слизової; виду й якості секрету; каркасності стінок трахеї і бронхів; характеру судинного малюнку, кровоточивості слизової при інструментальній пальпації, а також виявлення ендобронхіальних утворень, інфільтраційних змін слизової, порушення структури та пошкоджень трахеобронхіального дерева, сторонніх тіл із взяттям матеріалу на цитологічне та гістологічне дослідження.
7. Забезпечення місцевої або загальної анестезії.
8. Проведення гістологічного дослідження матеріалу, взятого під час бронхоскопії.
9. Оформлення заключення та протоколу ендоскопічного втручання одразу після його проведення у повному обсязі з використанням стандартної термінології та класифікацій.
10. Надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам, а також виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги за потреби та надання невідкладної медичної допомоги до її прибуття.
11. Направлення пацієнтів для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, інших медичних послуг.
12. Запис результатів обстеження (фото/відео фіксація) на цифровий носій пацієнта/пацієнтки (за бажанням).

Повернутися до навігації


СТАЦІОНАРНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПАЦІЄНТАМ З ГОСТРОЮ РЕСПІРАТОРНОЮ ХВОРОБОЮ COVID-19, СПРИЧИНЕНОЮ КОРОНАВІРУСОМ SARS-COV-2

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)

1. Забезпечення первинного огляду пацієнта/пацієнтки з визначенням його/її маршрутизації.
2. Проведення тестування на SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) у пацієнта/пацієнтки з підозрою або встановленим захворюванням на коронавірусну хворобу (COVID-19) відповідно до наказів МОЗ України у закладі або на умовах договору підряду.
3. Проведення необхідних лабораторних досліджень, зокрема:
a. розгорнутий клінічний аналіз крові;
b. визначення групи крові і резус фактору;
c. біохімічний аналіз крові (загальний білок, С-реактивний білок, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота, альбумін, лактат, електроліти, тропонін, феритин);
d. коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), D-дімер);
e. глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
f. аналіз сечі загальний;
g. бактеріологічні дослідження;
h. інші лабораторні дослідження відповідно до потреб пацієнта/пацієнтки.
4. Проведення необхідних інструментальних досліджень, зокрема електрокардіографії (ЕКГ), рентгенографії, ультразвукової діагностики тощо.
5. Надання медичної допомоги для лікування коронавірусної хвороби (COVID-19) відповідно до галузевих стандартів та медико-технологічних документів у сфері охорони здоров’я.
6. Забезпечення моніторингу показників життєдіяльності (в тому числі пульсоксиметрії) для раннього виявлення ускладнень інфекційних захворювань та проведення своєчасного лікування/корекції лікувальних заходів залежно від патологічних станів, супутніх захворювань відповідно до галузевих стандартів та медико-технологічних документів у сфері охорони здоров’я.
7. Забезпечення медикаментозної терапії та знеболення.
8. Забезпечення кисневої терапії, респіраторної (неінвазивної та інвазивної) підтримки та/або ЕКМО.
9. Забезпечення моніторингу розвитку септичного шоку (синдром системної запальної відповіді).
10. Проведення заходів із профілактики загальних ускладнень.
11. Проведення заходів із вторинної профілактики супутніх захворювань.
12. Проведення консультацій лікарями інших спеціальностей.
13. Надання допомоги пацієнтам в умовах відділення інтенсивної терапії.
14. Забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського догляду за пацієнтами.
15. Забезпечення реабілітації у сфері охорони здоров’я в гострому періоді, складання індивідуального реабілітаційного плану та планування подальшого реабілітаційного маршруту пацієнта.

Повернутися до навігації


ДІАГНОСТИКА, ЛІКУВАННЯ ТА СУПРОВІД ОСІБ ІЗ ВІЛ (ТА ПІДОЗРОЮ НА ВІЛ)

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)

1. Тестування на вірус імунодефіциту людини (ВІЛ) осіб, які мають високий ризик інфікування ВІЛ та отримують доконтактну профілактику (ДКП), осіб із підозрою, в яких відбувся контакт з ризиком інфікування на ВІЛ (не пізніше ніж 72 години від моменту контакут) та отримують постконтактну профілактику (ПКП) протягом 28 днів, дітей до 18 місяців, що народилися від ВІЛ позитивних матерів.
2. Проведення необхідних лабораторних досліджень, зокрема:
a. загальний аналіз крові;
b. загальний аналіз сечі;
c. кількості CD4;
d. вірусне навантаження ВІЛ в плазмі крові, у ВІЛ позитивних осіб, які отримують лікування антиретровірусними препаратами;
e. виявлення нуклеїнових кислот (провірусна ДНК або РНК ВІЛ-1) у дітей, які народилися від ВІЛ позитивних матерів віком до 18 місяців та серологічних маркерів ВІЛ у дітей старше 18 місяціввизначення HBsAg, антитіл до HCV;
f. біохімічний аналіз крові (креатинін, трансамінази, глюкоза);
g. дослідження на криптококовий антиген (CrAg);
h. ліпоарабіноманнановий тест сечі на ТБ (LF-LAM);
i. обстеження на інфекції, що передаються статевим шляхом;
j. інші лабораторні дослідження відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
3. Взяття під медичний нагляд, проведення ідентифікаційного етапу, обстеження особи з позитивним ВІЛ-статусом, призначення антиретровірусної терапії (АРТ), профілактики, діагностики та лікування опортуністичних інфекцій та здійснення клінічного моніторингу перебігу ВІЛ-інфекції, ефективності АРТ та наявності побічних реакцій лікарських засобів, зокрема:
a. консультування щодо переваг АРТ, позитивного впливу терапії на тривалість та якість життя, важливості безперервності й дотримання режиму лікування;
b. видача антиретровірусних препаратів;
c. проведення збору скарг, анамнезу, фізикального обстеження, скринінгу на туберкульоз;
d. оцінка потреби у соціальному супроводі та психологічній підтримці;
e. скринінг на поширені розлади психіки та поведінки;
f. оцінка прихильності до лікування, виявлення й усунення причини неналежного дотримання режиму прийому антиретровірусних препаратів.
4. Взяття під медичний нагляд дітей у віці до 18 місяців, народжених від ВІЛ-позитивних жінок, у яких діагноз ВІЛ знаходиться на стадії підтвердження:
a. проведення постконтактної профілактики ВІЛ;
b. консультування матері щодо безпечного годування замінниками грудного молока та можливості отримання державної допомоги (в тому числі, замінників грудного молока);
c. проведення профілактичного лікування пневмоцистної пневмонії в амбулаторних умовах;
d. організація проведення ранньої діагностики ВІЛ у дитини відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я та призначення АРТ дітям з підтвердженим діагнозом ВІЛ.
5. Направлення пацієнтів для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, інших медичних послуг.
6. Консультування членів родини і близького оточення людей, які живуть з ВІЛ, у разі їх звернення, ознайомлення із заходами індивідуальної профілактики щодо запобігання інфікуванню ВІЛ. Здійснення індексного тестування сексуальних та ін’єкційних партнерів, а також біологічних дітей віком до 18 років людей, які живуть з ВІЛ.
7. Консультування з питань планування сім’ї, репродуктивного, сексуального здоров’я та консультування щодо доступу до репродуктивних технологій.
8. Профілактика передачі ВІЛ від матері до дитини та супровід ВІЛ-позитивних вагітних.
9. Організація та проведення медикаментозної доконтактної профілактики особам, які не інфіковані ВІЛ, але мають високий ризик інфікування, а також організація та проведення медикаментозної постконтактної профілактики особам, які не пізніше 72 годин після контакту звернулися до надавача медичних послуг, та їм призначено 28-денний курс постконтактної профілактики, у встановленому законодавством порядку.

Повернутися до навігації


ЛІКУВАННЯ ОСІБ ІЗ ПСИХІЧНИМИ ТА ПОВЕДІНКОВИМИ РОЗЛАДАМИ ВНАСЛІДОК ВЖИВАННЯ ОПІОЇДІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ПРЕПАРАТІВ ЗАМІСНОЇ ПІДТРИМУВАЛЬНОЇ ТЕРАПІЇ
Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)

1. Організація лікування осіб із розладами психіки та поведінки внаслідок вживання опіоїдів препаратами замісної підтримувальної терапії.
2. Складання плану лікування:
a. оцінка стану та потреб пацієнта/пацієнтки;
b. розробка плану спостереження та лікування;
c. оцінка прихильності до лікування, визначення чинників, які негативно впливають на її формування, та проведення відповідного коригування плану лікування;
d. оцінка соціального статусу та соціальних проблем пов’язаних із вживанням опіоїдів.
3. Видача препаратів для їх прийому під безпосереднім контролем надавача послуг за місцем надання медичних послуг, для самостійного прийому або для прийому під час госпіталізації пацієнта/пацієнтки.
4. Моніторинг лікування:
a. контроль своєчасності та регулярності відвідувань надавача послуг відповідно до плану лікування;
b. моніторинг виконання направлень для отримання інших послуг та врахування їх результатів;
c. відслідковування побічних реакцій та ефективності препаратів ЗПТ, включаючи перегляд індивідуальних доз;
d. врахування особливостей взаємодії препаратів ЗПТ з іншими лікарськими засобами, у тому числі антиретровірусними, протитуберкульозними, знеболювальними препаратами, антидепресантами тощо;
e. проведення тесту сечі на наявність в організмі хворого інших наркотичних засобів ніж ті, що призначені лікарем.
5. Скринінг психічних розладів, в тому числі:
a. скринінг на наявність депресії, тривожних розладів, розладів особистості та посттравматичних стресових розладів, який здійснюється як на початку лікування, так і регулярно під час лікування;
b. скерування пацієнта/пацієнтки для подальшої діагностики та встановлення діагнозу у випадку позитивних результатів скринінгу, у разі такої необхідності.
6. Скринінг на ТБ, ВІЛ і вірусні гепатити та направлення для діагностики та лікування.
7. Консультування та інформування щодо профілактики інфікування ВІЛ, вірусними гепатитами, інфекціями, що передаються статевим шляхом, передозувань та ризиків, пов’язаних із вживанням психоактивних речовин.
8. Направлення пацієнтів для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, інших медичних послуг.
Інформування пацієнтів щодо можливості отримання соціально-психологічних послуг, визначення потреб у таких послугах та скерування до місць їх надання.

Повернутися до навігації


МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ПОЛОГАХ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнтки (специфікація)
1. Надання медичної допомоги при пологах черговою акушерською бригадою із забезпеченням умов для проведення партнерських пологів.
2. Ведення неускладнених вагінальних пологів.
3. Ведення ускладнених вагінальних пологів із застосуванням акушерських інтервенцій (вакуум-екстракція, акушерські лещата, допомога при сідничному передлежанні тощо).
4. Проведення ургентного кесаревого розтину.
5. Проведення планового кесаревого розтину.
6. Моніторинг стану роділлі і плода (включаючи зовнішній моніторинг), породіллі та новонародженого.
7. Зниження больових відчуттів у жінки під час пологів, у тому числі медикаментозне через застосування епідуральної аналгезії та інших методів знеболення.
8. Анестезіологічне забезпечення оперативних втручань та післяпологових акушерських процедур, у т.ч. з епідуральною анестезією.
9. Забезпечення лікарськими засобами та медичними виробами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
10. Проведення лабораторних досліджень у цілодобовому режимі, зокрема:
a. розгорнутий клінічний аналіз крові;
b. визначення групи крові і резус фактору;
c. біохімічний аналіз крові (загальний білок, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, хлор, калій, натрій, кальцій);
d. коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), фібриноген, продукти деградації фібриногену/фібрину);
e. глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
f. загальний аналіз сечі;
g. тестування на ВІЛ;
h. інші лабораторні дослідження відповідно до потреб пацієнтки.
11. Забір матеріалу та проведення гістологічного дослідження.
12. Проведення інструментальних обстежень у цілодобовому режимі, зокрема:
a. ультразвукові дослідження;
b. рентгенологічні дослідження;
c. кардіотокографія (КТГ);
d. електрокардіографія (ЕКГ);
e. інші інструментальні дослідження відповідно до потреб пацієнтки і плодa.
13. Проведення консультацій лікарями інших спеціальностей.
14. Забір зразка пуповинної крові для визначення групової та Rh приналежності крові у дітей, народжених Rh-негативними жінками та жінками з 0 (І) групою крові.
15. Забір зразка пуповинної крові та сухої краплини крові (СКК) у дітей, народжених ВІЛ-позитивними жінками.
16. Забір зразка крові для серологічного дослідження на сифіліс у дитини.
17. Проведення інтенсивної терапії жінкам у випадку виникнення у них загрозливих для життя станів.
18. Проведення заходів з первинної реанімації та стабілізації стану новонароджених.
19. Проведення постконтактної антиретровірусної профілактики дітям, народженим від ВІЛ-позитивних матерів.
20. Проведення післяпологової специфічної профілактики резус-сенсибілізації.
21. Проведення щеплень новонародженим згідно з календарем профілактичних щеплень.
22. Взяття зразків крові у новонароджених для скринінгу фенілкетонурії (ФКУ), вродженого гіпотиреозу (ВГ), муковісцидозу (МВ), адреногенітального синдрому (АГС) та інших захворювань відповідно до чинного законодавства у період з 48 до 72 годин після народження, та організація відправлення підготовлених зразків крові до регіонального центру, який здійснює лабораторне дослідження за програмою скринінгу новонароджених згідно з територіальним розподілом, у термін не пізніше 24 годин після забору крові.
23. Проведення пульсоксиметричного скринінгу критичних вроджених вад серця у новонароджених.
24. Проведення оцінювання слуху в новонароджених.
25. Консультування жінок з питань грудного вигодовування та післяпологової контрацепції.
26. Харчування пацієнток в умовах стаціонару.
27. Організація та забезпечення доступності медичної допомоги для жінок з додатковими потребами, такими як фізичні, сенсорні чи навчальні вади.
28. Надання психологічної підтримки та допомоги жінкам і членам сімей у разі потреби (передчасні пологи, ускладнені пологи та ін.).

Додатковий обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнтки (специфікація) за умови відповідності додатковим умовам закупівлі:
1. Надання організаційно-методичної допомоги із застосуванням телемедичних технологій, у тому числі з виїздом у заклади охорони здоров’я І та ІІ рівнів перинатальної допомоги.
2. Проведення лабораторних досліджень, зокрема:
a. С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення);
b. магній;
c. лактатдегідрогеназа в сироватці крові;
d. ліпідний профіль: тригліцериди, загальний холестерин, ліпопротеїди низької щільності (ЛПНЩ), ліпопротеїди високої щільністю (ЛПВЩ) в сироватці крові;
e. лактат;
f. імуноферментні дослідження;
g. бактеріологічні та бактеріоскопічні дослідження;
h. інші лабораторні дослідження відповідно до потреб пацієнтки.

Повернутися до навігації


ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ В УМОВАХ СТАЦІОНАРУ ОДНОГО ДНЯ
Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
1. Забезпечення планової госпіталізації пацієнта/пацієнтки при наявності в нього/неї відповідного обсягу досліджень до запланованого хірургічного втручання, виконаних на амбулаторному етапі надання медичної допомоги, відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
2. Забезпечення огляду пацієнта/пацієнтки лікуючим лікарем перед наданням медичної послуги.
3. Передопераційний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем-анестезіологом або лікарем-анестезіологом дитячим (за умови надання допомоги дітям).
4. Проведення лабораторних обстежень у разі виникнення ускладнень, зокрема:
a. загальний аналіз крові;
b. коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ));
c. глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
d. інших досліджень відповідно до потреб пацієнта.
5. Проведення у разі виникнення ускладнень додаткових інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, у тому числі ЕКГ, рентгендослідження, УЗД тощо.
6. Проведення медичної підготовки пацієнта/пацієнтки до діагностичного, лікувально-діагностичного втручання або оперативного лікування, яке не може бути проведеним в амбулаторних умовах.
7. Проведення анестезіологічного забезпечення під час діагностичних, лікувально-діагностичних та хірургічних втручань/процедур.
8. Проведення діагностичних, лікувально-діагностичних та хірургічних втручань/процедур, здійснення яких неможливе в амбулаторних умовах і потребує спостереження протягом не більше 24 годин в умовах стаціонару.
9. Проведення при наявності показань гістологічного, цитологічного досліджень матеріалу, отриманого при проведенні втручань відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
10. Забезпечення медичного спостереження за пацієнтом після оперативного лікування або іншого втручання профільним лікарем-спеціалістом, медсестринським персоналом, а також лікарем-анестезіологом у разі проведення анестезіологічного забезпечення.
11. Забезпечення післяопераційного знеболення при наявності показань відповідно до типу операційного втручання.
12. Забезпечення лікарськими засобами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
13. Надання пацієнту/пацієнтці рекомендацій щодо подальшого медикаментозного та відновлювального лікування в амбулаторних умовах та тактики дій при розвитку будь-яких ускладнень.
14. Навчання пацієнта/пацієнтки та/або осіб, які здійснюватимуть догляд за пацієнтом/пацієнткою після виписки зі стаціонару одного дня, основ післяопераційного догляду вдома.
15. Надання медичної допомоги у разі виникнення невідкладних станів у пацієнта/пацієнтки з дотриманням подальшої маршрутизації пацієнта.
16. Забезпечення госпіталізації пацієнта/пацієнтки у профільне стаціонарне відділення при виникненні ускладнень під час перебування пацієнта/пацієнтки в стаціонарі одного дня та наявності показань до цілодобового спостереження та лікування.

Повернутися до навігації


 
Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
 
1. Координація та надання паліативної медичної допомоги пацієнту/пацієнтці (дорослим та дітям) за місцем його/її перебування, в тому числі зі створенням стаціонару вдома за потреби, та/або з використанням засобів телекомунікації у цілодобовому режимі.
2. Складання плану спостереження пацієнта/пацієнтки, який/яка потребує паліативної допомоги, його дотримання, своєчасне внесення змін відповідно до стану пацієнта/пацієнтки.
3. Оцінка соматичного стану пацієнта/пацієнтки та виявлення порушень функцій життєво важливих органів і систем (за наявності) з наступним переглядом плану спостереження пацієнта/пацієнтки за потреби.
4. Оцінка психоемоційного стану пацієнта/пацієнтки та надання психологічної допомоги, застосування психотерапевтичних інтервенцій. 
5. Оцінка, запобігання, лікування та контроль хронічного больового синдрому (в т.ч. призначення та виписка рецептів на наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори, ненаркотичні знеболювальні препарати та проведення знеболення).
6. Оцінка та корекція нутриційного статусу.
7. Забір, транспортування зразків до лабораторного центру закладу або закладу, з яким укладено договір підряду, та проведення необхідних лабораторних досліджень, зокрема:
a. розгорнутий клінічний аналіз крові;
b. біохімічний аналіз крові (загальний білок, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота); 
c. міжнародне нормалізоване відношення (МНВ);
d. глюкоза в цільній крові;
e. загальний аналіз сечі;
f. копрограма.
8. Видача направлення та/або забір, транспортування біологічних матеріалів для проведення інших лабораторних досліджень.
9. Проведення необхідних інструментальних обстежень, зокрема електрокардіографії (ЕКГ) та за наявності ультразвукової діагностики (УЗД) та інших досліджень.
10. Забезпечення, контроль симптоматичної терапії та догляду.
11. Визначення показів для кисневої підтримки та забезпечення її проведення за допомогою кисневого концентратора за місцем перебування пацієнта/пацієнтки.
12. Спостереження та контроль за пацієнтом/пацієнткою, який/яка перебуває вдома на кисневій терапії та/або респіраторній підтримці.
13. Оцінка та визначення потреб пацієнтів в асистивних засобах для мобільності (можливості пересування пацієнтів та здійснення туалету). 
14. Забезпечення лікарськими засобами відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів, в т.ч. наркотичними засобами (через виписку рецептів ф-3 або за умови наявності відповідної ліцензії і створення “стаціонару на дому”, шляхом безпосереднього забезпечення лікарськими засобами), медичними виробами та розхідними матеріалами.
15. Складання і впровадження плану фізичної та психологічної/психічної адаптації пацієнта/пацієнтки.
16. Направлення пацієнтів для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з урахуванням згоди пацієнта/пацієнтки та його/її законних представників за потреби.
17. Проведення консультацій спеціалістами паліативної служби лікарів-спеціалістів інших напрямів надання медичної допомоги, які працюють в інших відділеннях та/або ЗОЗ, де отримують лікування пацієнти, які потребують паліативної допомоги, в тому числі за допомогою засобів телекомунікації, з обов’язковою фіксацією наданих рекомендацій в Плані спостереження.
18. Надання своєчасної невідкладної медичної допомоги при виникненні станів, що загрожують життю під час його/її відвідування, а також виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги та надання невідкладної медичної допомоги пацієнту/пацієнтці до її прибуття.
19. Навчання членів родин пацієнта/пацієнтки (законних представників та осіб, які здійснюють догляд) навичкам догляду за важкохворими.

ЛІКУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ МЕТОДОМ ГЕМОДІАЛІЗУ В АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)
1. Первинний огляд пацієнта/пацієнтки та подальше спостереження за станом життєво важливих функцій організму.
2. Контроль ефективності (адекватності) діалізного лікування, включаючи оцінку та корекцію нутриційного статусу, своєчасну діагностику, профілактику та лікування ускладнень із направленням пацієнтів при наявності показань до лікарів-спеціалістів інших профілів.
3. Проведення процедури гемодіалізу.
4. Проведення необхідних лабораторних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, а також за потребою або при погіршенні стану, зокрема:
a. біохімічний аналіз крові (сечовина, креатинін, загальний білок, альбумін, глюкоза, калій, натрій, магній, кальцій (загальний або іонізований), фосфор; фракції білірубіну);
b. загальний аналіз крові;
c. визначення загального холестерину, тригліцеридів крові та інших показників ліпідного профілю;
d. визначення показників харчового статусу;
e. визначення паратиреоїдного гормону крові;
f. визначення насичення трансферину і сироваткового феритину;
g. визначення HBsAg, антитіл до НCV та забезпечення позитивним пацієнтам лікування в окремих залах або на виділених апаратах;
h. визначення антитіл до ВІЛ, реакції Вассермана;
i. визначення діалізної дози.
5. Забезпечення менеджменту судинного доступу:
a. попередження інфекційних ускладнень та тромбозу судинного доступу у пацієнтів;
b. направлення пацієнтів до медичного закладу при ускладненнях, пов’язаних із судинним доступом.
6. Забезпечення своєчасної діагностики та надання медикаментозного лікування анемії.
7. Забезпечення лікарськими засобами відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів, медичними виробами та розхідними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
8. Надання своєчасної невідкладної медичної допомоги при виникненні станів, що загрожують життю під час перебування пацієнта/пацієнтки у закладі охорони здоров’я.
9. Направлення пацієнтів для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, інших медичних послуг.

Повернутися до навігації