UA-2021-10-22-002884-a
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Виконавчий комітет Вараської міської ради;
майдан Незалежності, 1, м. Вараш, 34400; код за ЄДРПОУ – 03315879;
категорія замовника – орган місцевого самоврядування.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Придбання примірника Програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» з функціоналом «Реєстри територіальної громади» та примірника Програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» з функціоналом «Автоматизація центрів надання послуг» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів).
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-22-002884-a
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
З метою оперативної комунікації між співробітниками в процесі опрацювання документів та здійснення контролю за термінами виконання документів, виникла потреба у підключенні працівників виконавчого комітету Вараської міської ради до Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3» для чого вже закуплено 160 ліцензій для впровадження на кожному робочому місці (у попередньому році закуплено примірник комп’ютерної програми для використання на 16 робочих місцях користувачів).
Підсистеми «Реєстри територіальної громади» та «Автоматизація центрів надання послуг» є частиною загальної платформи «Автоматизована система управління документами «ДОКПРОФ 3» та використовують вже наявні підсистеми та функції документообігу, щоб виключити дублювання підсистем, процесів, подвійного ведення інформації та довідників, для створення єдиного сховища даних з єдиним адмініструванням та обслуговуванням, що дозволяє значно підвищити ефективність діяльності кожного підрозділу, поліпшить виконавчу дисципліну, заощадить час на всіх етапах діяльності співробітників, створить єдиний інформаційний і управлінський простір.
Використання іншої платформи унеможливить вчасне та якісне створення єдиної інформаційно-аналітичної системи з єдиним сховищем даних, час розробки нової інформаційної системи вийде за рамки запланованого впровадження підсистеми, що в свою чергу, зупинить в цілому розвиток системи управління містом у Замовника.
Пов’язавши між собою різнотипні реєстри буде реалізовано можливість отримувати актуальну, максимально повну інформацію по різним напрямкам. Крім того, зникне потреба у апаратному забезпеченні, необхідному для розгортання платформи управління реєстрами та сервісами громади. Приймаючи до уваги, що існуюча система документообігу виконавчого комітету Вараської міської ради вже побудована на базі «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» та враховуючи рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір (реєстраційний номер 4949, дата реєстрації 11.06.2020), яким майнові права на твір Комп’ютерна програма «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» передаються Товариству з обмеженою відповідальністю «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» повністю, виконавчий комітет Вараської міської ради може застосувати переговорну процедуру для закупівлі даних послуг відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності необхідності захисту прав інтелектуальної власності.
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку витрат до кошторису виконавчого комітету Вараської міської ради на 2021 рік та комерційної пропозиції.
- Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,0 грн (триста тисяч грн 00 коп.) без ПДВ.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на основі комерційної пропозиції.
- Процедура закупівлі:
Застосовується переговорна процедура.