UA-2022-12-13-009525-а

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Вараської міської ради; Незалежності майдан, 1, м. Вараш, Вараський р-н, Рівненська обл., 34403; код за ЄДРПОУ – 03315879; категорія замовника – орган місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Фізична охорона адмінбудівлі виконавчого комітету Вараської міської ради, за адресою:34403, Рівненська область, Вараський район, м.Вараш, Незалежності майдан,1 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги). 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-13-009525-а Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника щодо фізичної охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Вараської міської ради, за адресою: 34403, Рівненська обл., Вараський р-н, м.Вараш, Незалежності майдан,1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідному додатку до тендерної документації, де конкретизуються умови надання послуг. Термін надання послуг з 01.01.2023 року по 31.12.2023 року включно. 4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку витрат до кошторису виконавчого комітету Вараської міської ради на 2023 рік. 5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 481 800,00 грн (чотириста вісімдесят одна тисяча вісімсот грн 00 коп.) з ПДВ. 6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі сформована виходячи з середньої ціни на ринку охоронних послуг. До відповідного розрахунку входить вартість послуг виходячи з потреб замовника з метою забезпечення фізичної охорони адміністративної будівлі . 7. Процедура закупівлі: Застосовується процедура – відкриті торги.з особливостями.