UA-2023-06-20-001618-a
UA-2023-06-20-001618-a
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Благоустрій» Вараської міської ради;
34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Комунальна 2/2.; код за ЄДРПОУ – 40800812;
- категорія замовника – комунальне підприємство.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання будівельних матеріалів для благоустрою населених пунктів: фарба
згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 44810000-1 – ФАРБИ
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-20-001618-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
З метою забезпечення потреб Комунального підприємства «Благоустрій» Вараської міської ради для фарбування автотранспорту підприємства. Оголошено процедуру “відкриті торги” на закупівлю товару згідно предмету закупівлі: Придбання будівельних матеріалів для благоустрою населених пунктів: фарба згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 44810000-1 – ФАРБИ
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері.
- Розмір запланованих видатків: розмір запланованих видатків (кошти міського бюджету) визначено відповідно до розрахунку витрат Комунального підприємства «Благоустрій» Вараської міської ради на 2023 рік
- Очікувана вартість предмета закупівлі: 20800,00 грн. з урахуванням ПДВ.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості товарів розрахований методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
- Процедура закупівлі:
Застосовується процедура відкритих торгів.