Публічний договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
до Публічного договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами
(вивезення та захоронення побутових відходів) для індивідуальних споживачів

Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Житлокомунсервіс» Вараської міської ради, код ЄДРПОУ 40894523, розташоване за адресою: вул. Кібенка, буд. 3, м. Вараш, Рівненська областть, 34400, яке визначене виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Вараської міської об’єднаної територіальної громади (територія №2 та №3) відповідно до рішення виконавчого комітету Вараської міської ради Рівненської області області від 26.05.2021 року № 140 та Договору № 81 на надання послуг послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Вараської міської об’єднаної територіальної громади (територія №2 та №3), укладеного 01 червня 2021 року між виконавчим комітетом Вараської міської ради та Комунальним підприємством «Управляюча компанія «Житлокомунсервіс» Вараської міської ради, пропонує до укладення Публічний договір від 01 червня 2021 року про надання послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення побутових відходів) власникам (співвласникам, наймачам, орендарям) квартир в багатоквартирних житлових будинках міста Вараш.

 

Цей договір укладається сторонами з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України шляхом приєднання Споживача до умов цього договору згідно з заявою-приєднанням або шляхом вчинення Споживачем дій (фактичне користування послугою, оплата за надану послугу та ін.), які засвідчують прийняття ним публічної оферти та його бажання укласти договір. Розміщення даного Публічного договору на інтернет-сторінці (сайті) Вараської міської ради та на сторінках Виконавця в Facebook, Telegram або публікації в місцевих друкованих засобах масової інформації є публічною офертою (пропозицією) на адресу фізичних осіб, що проживають (зареєстровані) чи є власниками (співвласниками, наймачами, орендарями, користувачами) нерухомого майна у місті Вараш.

 

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

про надання послуг з поводження із побутовими відходами

(вивезення та захоронення побутових відходів) для індивідуальних споживачів

місто Вараш                                                                                                                                                                         01 червня 2021 року

Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Житлокомунсервіс» Вараської міської ради, код ЄДРПОУ 40894523, далі – Виконавець, в особі директора Кот Інни Сергіївни, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та власник (співвласник, наймач, орендар, користувач) квартири в багатоквартирному житловому будинку, далі – Споживач, які разом названі – Сторони, а кожна окремо – Сторона, уклали цей договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами вивезення та захоронення побутових відходів).

Договір є публічним відповідно до статті 633 Цивільного Кодексу України з урахуванням вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та його умови є однаковими для всіх Споживачів.

Договір розміщений (опублікований) на інтернет сторінці (сайті) Вараської міської ради http://varash-rada.gov.ua/ та на сторінках Виконавця в Facebook https://www. facebook.com/jks.vmr/, Telegram https://t.me/jksvmr.

1. Визначення термінів

Публічний договір – цей правочин про надання та отримання послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення побутових відходів), який встановлює однакові для всіх Споживачів умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Споживачем (надалі – договір).

Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що містяться в публічній оферті.

Акцепт – надання Споживачам повної і безумовної відповіді Виконавцю на його пропозицію укласти договір на умовах, визначених публічною офертою шляхом оформлення та/або підписання заяви-приєднання до договору, або шляхом вчинення Споживачем дій, які засвідчують його бажання укласти договір, що свідчить про прийняття ним публічної оферти (отримання послуги, оплата тощо).

Споживач – фізична особа, що уклала з Виконавцем договір, або вчинила дії, які засвідчують його бажання укласти договір.

Сайт – інтернет сторінка (сайт) Вараської міської ради http://varash-rada.gov.ua/, чи сторінка Виконавця в Facebook https://www. facebook.com/jks.vmr/, Telegram https://t.me/jksvmr

Сторона – Виконавець або Споживач в залежності від контексту.

Сторони – Виконавець та Споживач.

Приміщення Споживача – приміщення, яке належить Споживачу на праві власності або використовується Споживачем на іншій правовій підставі.

Щомісячний платіж – тариф затверджений органом місцевого самоврядування.

Абонентська плата – плата за абонентське обслуговування передбачена Законом України «Про житлово-комунальні послуги» розрахована відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №808 від 21.08.2019р. та затверджена наказом по підприємству.

2. Акцептування договору

                        2.1.  Для фізичних осіб, які до моменту опублікування цього Договору не користувалися  послугами Виконавця, підтвердженням повного та безумовного акцептуванням публічної оферти є оформлення та/або підписання Споживачем заяви-приєднання, що засвідчує приєднання до Договору та свідчить про прийняття ним публічної оферти та/або сплати споживчої плати за отримані послуги, фактичне користування послугою тощо.

2.2. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Виконавцем заяви-приєднання від Споживача та/або оплати Споживачем послуг наданих Виконавцем, фактичне користування послугою чи вчинення інших дій, передбачених договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами.

2.3. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України з урахуванням вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги» і його умови однакові для всіх Споживачів. Прийняття умов цього публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Споживача зі всіма умовами Договору без виключення і доповнення. А також свідчить про те, що Споживач розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Споживач не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, загрози, і тому подібне.

2.4. Споживач дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримувати Послуги на встановлених Виконавцем умовах з моменту надання Виконавцю заяви-замовлення та/або оплати наданих послуг, фактичне користування послугою чи вчинення інших дій, передбачених договором.

2.5.Виконавець на письмову вимогу Споживача надає йому завірену печаткою письмову форму цього Договору.

2.6. Укладаючи Договір, Споживач автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Споживачем положень Договору, тарифів та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору.

3. Предмет договору

                         3.1. Виконавець зобов'язується згідно з графіком надавати послуги з поводження з побутовими відходами, а саме – послуги з вивезення (у т.ч. захоронення) твердих побутових відходів (надалі – послуги), на підставі рішення виконавчого комітету Вараської міської ради Рівненської області від 26.05.2021р. № 140 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможців конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Вараської міської територіальної громади» та відповідно до Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008р. № 1070, а Споживач зобов'язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених Договором.

4. Вимоги до якості послуг

4.1. Критерієм якості послуг з вивезення побутових відходів є дотримання графіка вивезення побутових відходів, правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, інших вимог законодавства щодо надання послуг з вивезення побутових відходів.

5. Перелік послуг

5.1. Надання послуг Виконавцем проводиться за контейнерною та безконтейнерною схемою.

5.2. Для вивезення твердих побутових відходів (надалі по тексту – ТПВ), за контейнерною схемою використовуються технічно справні контейнери місткістю 0,75 м3, що належать Виконавцю.

5.3. Вивезення ТПВ здійснюється Виконавцем відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, умов цього договору та графіка вивезення побутових відходів.

5.4. При застосуванні безконтейнерної схеми Споживачі послуг зобов’язуються самостійно здійснювати завантаження ТПВ в спеціально обладнані транспортні засоби Виконавця.

5.5. Завантаження відходів у контейнери Споживачем. Вивантаження відходів з контейнерів в спеціально обладнані транспортні засоби здійснюється Виконавцем.

5.6. Тип та кількість спеціально обладнаних для цього транспортних засобів, необхідних для перевезення відходів, визначаються Виконавцем.

6. Права та обов’язки Споживача

6.1. Споживач має право на:

6.1.1. Одержання своєчасно та належної якості послуги згідно із законодавством та умовами цього договору;

6.1.2. Одержання без додаткової оплати від виконавця інформації про ціни/тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами, загальну вартість місячного платежу, норми надання послуг, порядок надання послуг, графік вивезення побутових відходів;

6.1.3. Відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю, внаслідок неналежного надання або ненадання послуг;

6.1.4. Усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у п'ятиденний строк з моменту звернення Споживача;

6.1.5. Складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання послуг з обов’язковою участю представника Виконавця;

6.1.6. Не оплачувати вартість послуг за період тимчасової відсутності у житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) Споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови відповідного звернення та документального підтвердження такої відсутності;

6.1.7. На перевірку кількості та якості послуг у встановленому законодавством порядку;

6.1.8. У разі порушення Виконавцем умов договору, викликати його представника для складення та підписання акта-претензії Споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень, тощо.

6. 2. Споживач зобов'язується:

6.2.1. Сприяти Виконавцю у наданні послуг в обсязі та порядку, передбачених Договором;

6.2.2. Своєчасно вживати заходи до усунення виявлених недоліків, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

6.2.3. Оплачувати в установлений договором строк за надані йому послуги з поводження з побутовими відходами;

6.2.4. Дотримуватись правил пожежної безпеки та санітарних норм. Не складувати побутові відходи поза контейнером, не завантажувати в контейнери відходи, вивезення яких не передбачено цим договором;

6.2.5. У разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги сплачувати пеню у розмірі, встановленому відповідно до пункту 9.3 цього договору;

6.2.6. Письмово інформувати Виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі Споживача, протягом 30 календарних днів від дня настання такої події;

6.2.7. Забезпечити роздільне збирання побутових відходів (за наявності контейнерів для роздільного збору відходів);

7. Права та обов’язки Виконавця

7.1. Виконавець має право:

7.1.1. Вимагати від Споживача виконувати умови даного договору, утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерних майданчиків, контейнерів, з метою запобігання їх переповненню;

7.1.2. Вимагати від Споживача забезпечувати роздільне збирання побутових відходів (при наявності контейнерів для роздільного збирання);

7.1.3. Припинити/зупинити надання послуг у разі їх не оплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені законом та договором, крім випадків, коли якість та/або кількість таких послуг не відповідають умовам договору;

7.1.4. Вимагати від Споживача проведення протягом п’яти робочих днів робіт з усунення виявлених неполадок, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості таких робіт, проведених Виконавцем;

7.1.5. Звертатися до суду в разі порушення Споживачем умов Договору;

7.1.6. Отримувати інформацію від індивідуального Споживача про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житлі Споживача;

7.1.7. Використовувати персональні дані Споживача відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» виключно для здійснення своїх повноважень, пов’язаних з виконанням зазначеного договору.

7.2. Виконавець зобов’язується:

7.2.1. Забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги, про відходи та умовами договору;

7.2.2. Готувати та укладати із Споживачем договори про надання послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов їх виконання згідно з Типовим договором;

7.2.3. Без додаткової оплати надавати, в установленому законодавством порядку, необхідну інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, порядок надання послуг, графік вивезення побутових відходів;

7.2.4. Розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором;

7.2.5. Вживати заходів до усунення порушень якості послуг у строки, встановлені законодавством;

7.2.6. Сплачувати Споживачу, у разі ненадання або надання не в повному обсязі послуг, неустойку (штраф, пеню) у розмірі, встановленому відповідно до пункту 9.6. цього Договору;

7.2.7. Своєчасно реагувати на виклики Споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог

(претензій) Споживача у зв’язку з порушенням порядку надання Послуг;

7.2.8. Своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуг, що виникли з його вини;

7.2.9. Інформувати Споживача про намір зміни тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами;

7.2.10. Забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів у разі перебування їх у власності Виконавця;

7.2.11. Ліквідувати звалища твердих побутових відходів у разі їхнього утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка вивезення, проводити прибирання в разі розсипання побутових відходів під час завантаження у спеціально обладнаний для цього транспортний засіб;

7.2.12. Збирати і перевозити відходи спеціально обладнаними для цього транспортними засобами;

7.2.13. Мати укладений договір із суб’єктом господарювання, що надає послуги із захоронення побутових відходів, та перевозити відходи тільки в спеціально відведені місця чи на об'єкти поводження з побутовими відходами;

7.2.14. Відшкодувати відповідно до закону та умов цього договору збитки, завдані Споживачу внаслідок ненадання або надання послуг не в повному обсязі.

8. Ціна та порядок оплати послуг

8.1. Сума оплати за надані послуги складається з плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів на послугу та обсягу спожитих послуг відповідно до норм утворення ТПВ для мешканців міста Вараш, затверджених відповідними рішеннями виконавчого комітету Вараської міської ради Рівненської області та плати за абонентське обслуговування.

8.2. Рішенням виконавчого комітету Вараської міської ради Рівненської області від 23.02.2021р. №41 встановлений тариф на послугу з поводження  з побутовими відходами (вивезення) у розмірі:

- 145,78 грн. за 1м3 на території №2 (мікрорайон Вараш, майдан Незалежності, вул. Лесі Українки);

- 139,91 грн. за 1м3 на території №3 (мікрорайон Будівельників, вулиці Енергетиків, Правика, Кібенка, Ринкова).

8.3. Рішенням виконавчого комітету Вараської міської ради Рівненської області від 03.03.2016р. № 40 затверджена норма утворення ТПВ на рік для житлових будинків багатоквартирних з наявністю усіх видів благоустрою у розмірі 1,27 м3, або 262,00 кг на 1 (одного) мешканця.

8.4. Наказом директора Комунального підприємства «Управляюча компанія «Житлокомунсервіс» Вараської міської ради №16 ОД від 25.02.2021р. встановлена плата за абонентське обслуговування у розмірі 8,00 грн. з одного абонента (домогосподарство), відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» граничний розмір якої визначений відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 21.08.2019р. № 808.

8.5. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Оплата послуг Споживачем повинна здійснюватися на розрахунковий (поточний) рахунок Виконавця не пізніше 20 (двадцятого) числа місяця, що настає за розрахунковим, тобто в якому надавались послуги .

8.6. Загальна вартість наданих послуг залежить від кількості осіб, що фактично проживають за зазначеною адресою.

8.7. Зміна вартості послуг (цін/тарифів) за цим договором відбувається на підставі змін чинного законодавства України чи прийняття уповноваженим органом рішення про зміну тарифу на послугу, норм утворення ТПВ і узгодженню Сторонами договору не підлягають.

8.8. У разі зміни цін/тарифів та затвердження їх у встановленому законом порядку (рішення органів місцевого самоврядування), вони застосовуються Сторонами з дня їх офіційного вступу в силу (дня початку застосування) без укладення Додаткової угоди до даного договору. Про зміну вартості послуги Виконавець повідомляє Споживача із зазначенням причин і відповідних обґрунтувань шляхом розміщення інформації на сайті Вараської міської ради Рівненської області, на своїх сторінках в Facebook https://www. facebook.com/jks.vmr/, Telegram https://t.me/jksvmr та/або друкованому виданні, що публікується у місті Вараш, в строк, що не перевищує 15 днів з дати введення тарифу в дію.

8.9. Споживач, який має право на встановлені законодавством пільги з оплати послуг з вивезення побутових відходів, повідомляє Виконавця у письмовій заяві про своє право на пільгу з посиланням на відповідний нормативний акт, що регулює відповідні відносини. Нарахування пільг та подальша оплата здійснюється з дня отримання Виконавцем заяви з повним пакетом підтверджуючих документів.

9. Відповідальність сторін за порушення договору

9.1. Сторони несуть відповідальність за порушення договору відповідно до статті 26 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

9.2. У разі ненадання або надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, Споживач викликає Виконавця послуг (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг.

9.3. Акт-претензія складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018р. за № 1145 «Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг».

9.4. За несвоєчасне внесення плати за послуги Споживач сплачує Виконавцю пеню в розмірі 0,01 відсотка суми простроченого платежу, яка нараховується за кожний день прострочення. При цьому загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

9.5. Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу відповідно до пункту 8.5. цього Договору.

9.6. У разі ненадання, або надання не в повному обсязі послуг, Виконавець сплачує Споживачу неустойку (штраф, пеню) у розмірі 0,01 відсотка вартості послуг за договором за кожен окремий випадок.

10. Форс-мажорні обставини

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо це невиконання є наслідком форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

10.2. Під форс-мажорними обставинами розуміються обставини, які виникли в результаті непередбачених Сторонами подій надзвичайного характеру, що включають пожежі, землетруси, повені, інші стихійні лиха, вибухи, війну або військові дії, страйк, блокаду, пошкодження мереж сторонніми юридичними чи фізичними особами тощо. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

10.3. Сторона, для якої виконання зобов’язань стало неможливим у наслідок дії обставин непереборної сили, має не пізніше ніж через 5 робочих днів письмово повідомити іншу Сторону про початок, тривалість та вірогідну дату припинення дії обставин непереборної сили. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть понад 2 місяці зацікавлена сторона може ініціювати дострокове розірвання даного договору.

11. Порядок укладення, строк дії цього договору та інші умови

11.1. Договір набирає чинності з 01 червня 2021 року і діє до 31 травня 2026 року. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна з Сторін не повідомить письмово другу Сторону про відмову від договору, він вважається щоразу продовженим на черговий однорічний період.

11.2. Якщо виникне необхідність внести зміни (доповнення) до Договору, Виконавець зобов’язується розмістити повідомлення про такі зміни на інтернет сторінці (сайті) Вараської міської ради та на сторінках Виконавця в Facebook, Telegram та/або в друкованому виданні, що публікується у місті Вараш не менше ніж за десять днів до набрання змінами чинності, крім випадків, для яких цим Договором встановлений інший термін та/або порядок повідомлення про внесення змін. У разі незгоди Споживача зі змінами, спір розв’язується в судовому порядку.

11.3. Дія договору припиняється у разі:

- закінчення строку, на який його укладено, якщо одна із сторін повідомила про відмову від договору відповідно до пункту 11.4 Договору та за наявності підстав, передбачених чинним законодавством України та цим договором;

- смерті фізичної особи – споживача;

- прийняття рішення про ліквідацію юридичної особи – Виконавця або визнання його банкрутом ;

припинено відповідний договір між Виконавцем та органом місцевого самоврядування (чи уповноваженою ним особою) на надання послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту;

- договір розірвано достроково в порядку та на підставах, встановлених цивільним законодавством або за домовленістю сторін.

11.4. Дія договору припиняється шляхом розірвання за:

- взаємною згодою сторін;

- рішенням суду на вимогу однієї із Сторін у разі порушення істотних умов договору другою  Стороною.

11.5. У разі припинення договору Сторони зобов’язані провести взаєморозрахунки та виконати всі фінансові зобов’язання одна перед одною з дотриманням умов цього Договору;

12. Прикінцеві положення

12.1. Укладаючи даний Договір Сторони відповідно до Закону України № 2297-VI від 01.06.2010р. «Про захист персональних даних» надають дозвіл на обробку та використання персональних даних зазначених у Договорі, для забезпечення реалізації даного договору в межах визначених чинним законодавством.

12.2. Умови Договору однакові для всіх Споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги.

12.3. Договір розроблено відповідно до Типового договору, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008р. № 1070 із змінами і доповненнями.

12.4. У випадках, не передбачених договором, Сторони керуються чинним законодавством України. Договір доводиться до відома Споживачів шляхом офіційного опублікування в газеті «МАЙДАН» та/або шляхом розміщення на інтернет сторінці (сайті) Вараської міської ради, чи на сторінці Виконавця в Facebook, Telegram.

12.5. Текст Договору постійно доступний на інтернет сторінці (сайті) Вараської міської ради, чи на сторінці Виконавця в Facebook, Telegram. За вимогою Споживача Виконавець надає друкований примірник цього договору.

12.6. Якщо будь-яке положення Договору визнається судом незаконним, недійсним, то таке положення не буде чинним і повинно розглядатись Сторонами як таке, що не міститься в цьому Договорі, при цьому не спричиняючи цим недійсність будь-якого іншого положення Договору. Будь-яке положення Договору, яке визнане недійсним в частині чи в повній мірі, буде чинним в частині, яка не визнана недійсною. Сторони докладатимуть максимум зусиль для того, щоб замінити недійсне чи таке, що не підлягає виконанню положення іншим, таким що підлягає виконанню та має найбільш близький зміст.

13. Місцезнаходження та реквізити Сторін:

Виконавець

Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Житлокомунсервіс» Вараської міської ради

Юридична адреса: 34402, Рівненська область, м.Вараш, вулиця Кібенка, 3

Фактична адреса: 34400, Рівненська область, м.Вараш, вул. Кібенка, 3

ЄДРПОУ 40894523, ІПН 408945217187

п/р UA 133333910000026001054716827 в

АТ КБ «Приватбанк»

e-mail: jks_vmr@ukr.net;  тел. +38(098) 650 91 98

Директор

__________________________ І.С.Кот

    Споживач

 

Договір у форматі .PDF