Комісії звітують

Звіт постійної комісії з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної політики за 2017 рік 

 

Діяльність постійної комісії Вараської міської ради з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної політики здійснюється у відповідності до ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламенту міської ради 7 скликання, Положення про постійні комісії Вараської міської ради, затвердженого рішенням № 53 сесії міської ради від 25.12.2015.

У статті 13 Положення про постійні комісії Вараської міської ради визначено повноваження постійної комісії з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної комісії. Зокрема, комісія:

- готує висновки та рекомендації з питань освіти, культури, міжнародного співробітництва, дитячої, молодіжної та інформаційної політики;

- контролює виконання програм та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради з питань освіти, культури, міжнародного співробітництва, дитячої, молодіжної та інформаційної політики;

- погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань освіти, культури, міжнародного співробітництва, дитячої, молодіжної та інформаційної політики;

- попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, вносить по них зауваження і пропозиції;

- веде діяльність, пов’язану із встановленням партнерських стосунків з іншими містами в Україні та за кордоном;

- виступає на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.

Протягом звітного періоду комісія забезпечувала реалізацію державної політики в галузі освіти, дитячої та молодіжної політики, культури і туризму.

Постійна комісія з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної політики працює у складі 5 депутатів, які за професійною спрямованістю є працівниками однієї з профільних галузей, а саме освітньої, що повністю відповідає характеру питань, які розглядаються на її засіданнях.

Склад комісії та відвідуваність засідань:

ПІБ членів комісії   Дати проведення засідань
  04.01.2017 07.02.2017 14.03.2017 11.04.2017  
1. Верешко Л.М., голова комісії + + + +  
2. Хвалько Н.С.,заступник голови + - - +  
3. Семенюк Л.О., секретар + + + +  
4. Бірук Н.П. + - + +  
5. Самойлова Т.Д. + + + +  
ПІБ членів комісії                      Дати проведення засідань
16.05.2017 13.06.2017 06.09.2017 07.11.2017 05.12.2017
1. Верешко Л.М. + + + + +
2. Хвалько Н.С. + + + - +
3. Семенюк Л.О. + + + + -
4. Бірук Н.П. + + + + +
5. Самойлова Т.Д. + + + + +

Отже, у 2017 році:

Верешко Людмила Миколаївна була присутня на 9 засіданнях з 9;

Хвалько Ніна Степанівна на 6 з 9;

Семенюк Людмила Олексіївна на 8 з 9;

Бірук Наталія Петрівна на 8 з 9;

Самойлова Тетяна Дем’янівна на 9 з 9.

Середній показник відвідування засідань членами комісії 89%.

За звітний період було проведено 9 засідань комісій, на яких було розглянуто 41 питання. З усіх питань були прийняті відповідні рішення.

Питання, які вносилися на розгляд комісії, важливі та актуальні. Зокрема розглядалися питання та проекти рішень:

- Звіт про роботу управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради та підпорядкованих закладів за 2016 рік.

- Про розгляд плану розвитку освіти міста на 2017 рік.

- Про розгляд нових редакцій Статутів закладів освіти міста.

- Про розгляд змін і доповнень до рішення міської ради № 41 від 15.12.2015 «Про організацію харчування учнів та вихованців загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів м. Кузнецовська».

- Про організацію роботи щодо плану заходів по Програмі розвитку і підтримки української мови.

- Про бюджетні запити управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради при уточненні бюджету на 2017 рік.

- Розгляд бюджетних запитів закладів освіти на 2018 рік.

- Розгляд проекту рішення Вараської міської ради № 877 від 16 серпня 2017 року «Про затвердження міської програми «Харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста Вараша» на 2018 рік».

- Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2016 № 499 «Про затвердження комплексної програми підтримки сім’ї, дітей та молоді міста на 2017 рік».

- Інформація про стан виконання ремонтно-будівельних робіт у закладах освіти та виконання кошторисних призначень у 2017 році.

- Розгляд бюджетних запитів на 2018 рік управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради.

- Розгляд проекту рішення «Про затвердження комплексної програми підтримки сім’ї, дітей та молоді міста Вараш на 2018-2020 роки».

- Розгляд проекту рішення «Про затвердження Міської програми відпочинку та оздоровлення дітей міста Вараш на 2018-2020 роки».

- Звіт про роботу відділу культури виконавчого комітету Кузнецовської міської ради за 2016 рік.

- Розгляд проекту рішення «Про затвердження базової мережі закладів культури міста Вараш».

- Про організаційні заходи щодо вдосконалення діяльності комунального закладу «Парк культури та відпочинку».

- Розгляд проекту рішення № 917 від 11.09.2017 «Про затвердження Положення про порядок встановлення меморіальних дощок та пам’ятних знаків на території міста Вараш».

- Розгляд бюджетних запитів на 2018 рік відділу культури та туризму виконавчого комітету Вараської міської ради.

Розглядався ряд інших питань та проектів рішень міської ради. На контролі постійної комісії знаходиться виконання ряду програм, прийнятих на сесіях міської ради.

Незважаючи на різну партійну приналежність, рішення депутатами приймаються виважено, більшістю голосів. Вважаю, щодо проведеної роботи, якості підготовлених рішень, явки депутатів на засідання постійної комісії, комісія спрацювала відповідально і професійно.

До роботи комісії постійно залучалися керівники установ та організацій бюджетної сфери, працівники апарату виконавчого комітету міської ради. Комісія на засіданнях заслуховувала інформацію від керівників виконавчих органів міської ради: управління освіти; відділу культури; відділу молоді та спорту міської ради щодо організації матеріально-технічного та фінансового забезпечення закладів освіти та культури, організації роботи установ, харчування у навчальних закладах тощо. Комісія постійно тримає на контролі виконання ремонтних робіт у закладах освіти, дотримання термінів виконання робіт.

Протоколи всіх засідань комісії наявні. Усі бажаючі можуть з ними ознайомитися в секретаріаті міської ради та на сайті міської ради.

На мою думку, депутати - члени нашої комісії, протягом звітного періоду роботи були активними, порушували багато місцевих проблемних питань, були відповідальними і небайдужими до всього, що відбувається в місті, дійсно прийшли в міську раду з надією змінити ситуацію на краще і намагаються це робити в міру своїх можливостей.

Надалі бачу роботу комісії в тому, щоб все-таки активніше відстоювати позиції щодо вирішення місцевих питань гуманітарного спрямування, частіше бувати в закладах освіти, культури, з метою спілкування з керівниками та працівниками цих установ і вивчення проблемних питань, що хвилюють людей, безпосередньо в колективах. Вважаю, що треба більше проводити спільних засідань з іншими комісіями. Така форма роботи дозволить краще орієнтуватись в ситуації, приймати конкретні та виважені рішення, предметніше впливати на процеси розвитку тієї чи іншої справи.

        

                          

Голова комісії                                                                           Л.Верешко  

Рішення міської ради від 19.10.2018 №1189 "Звіт постійної комісії з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної політики за 2017 рік"                 

  

 

ЗВІТ 

про роботу постійної комісії з питань комунального майна, житлової політики, інфраструктури та енергозбереження 2015 – 2017 рр.

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Кузнецовська міська рада VII скликання рішенням №6 від 20.11.2015 р. утворила постійні комісії ради, у тому числі «Комісію з питань комунального майна, житлової політики, інфраструктури та енергозбереження» (далі ПДК КМЖПІтаЕ) й затвердила їх персональний склад: 

1. Будь Ксенія Миколаївна - депутат міської ради;

2. Конопелько Катерина Володимирівна - депутат міської ради, голова комісій;

3. Присяжнюк Сергій Вікторович - депутат міської ради;

4. Шарапов Сергій Валерійович - депутат міської ради;

5. Денега Сергій Віталійович - депутат міської ради, до складу комісії увійшов згідно рішення ради №142 від 29.02.2016 р.

Кузнецовська міської ради VII скликання прийняла рішення №53 від 25.12.2015 р. «Про затвердження Положення про постійні комісії Кузнецовської міської ради сьомого скликання» (далі - Положення). Стаття 15 даного Положення визначає повноваження ПДК КМЖПІтаЕ, а саме:

1. готує висновки та рекомендації з питань комунального майна, житлової політики, інфраструктури та енергозбереження;

2. контролює виконання програм та рішень ради з питань комунального майна, житлової політики, інфраструктури та енергозбереження, а також заходи передбачені іншими програмами, затвердженими Вараською (Кузнецовською) міською радою;

3. з метою здійснення депутатського контролю, систематично, але не рідше одного разу в рік вивчає та подає звіт, який включає висновки та рекомендації, щодо покращення функціонування з підзвітних і підконтрольних раді органів, підприємств, установ та організацій з питань комунального майна, житлової політики, інфраструктури та енергозбереження;

4. погоджує проекти рішень Вараської міської ради VII скликання перед винесенням їх на розгляд ради, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань комунального майна, житлової політики, інфраструктури та енергозбереження;

5. попередньо розглядає та узгоджує відповідні розділи і показники проектів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, виносить по них висновки, пропозиції та рекомендації;

6. контролює стан експлуатації та утримання об’єктів житлово-комунального господарства незалежно від їх форм власності;

7. погоджує виділення бюджетних коштів на будівництво, реконструкцію та ремонт житла і нежитлових приміщень;

8. виступає на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.

Постійна комісія з питань комунального майна, житлової політики, інфраструктури та енергозбереження здійснює свої повноваження у відповідності з чинним законодавством, Регламентом міської ради та Положенням про постійні комісії Вараської міської ради.

У місті Вараш станом на 20.08.2017 р. існує 8 комунальних підприємств, заснованих Кузнецовською міською радою, а саме:

1. Комунальне підприємство “Міські електричні мережі” (далі КП «МЕМ»), засноване на комунальній власності територіальної громади м. Кузнецовськ і відповідно до рішення сесії Кузнецовської міської ради № 116 від 06.03.2003 р. 
КП “Міські електричні мережі” розпочало діяльність з 14.10.2003 р. 
Основним напрямком діяльності підприємства є передача електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами на підставі ліцензії  АЕ № 179904 від 18.10.2012 р.  та виконання в повному об'ємі ремонтно-експлуатаційних робіт в електричних мережах, що знаходяться на балансі та входять в зону обслуговування КП «МЕМ». Детально про діяльність КП «МЕМ» у Звіті директора Решетицького С.А.

2.Кузнецовське міське комунальне підприємство (далі КМКП)

Кузнецовське міське комунальне підприємство створене  відповідно до рішення сесії  Кузнецовської  міської ради  № 81 від 21.12.99 р.
Свою діяльність підприємство здійснює на підставі Статуту.
Згідно  Статуту основними напрямками господарської діяльності підприємства, зокрема, є господарська діяльність, пов`язана з наданням послуг з:

  1. водопостачання, водовідведення, теплопостачання;
  2. вивезення, утилізація побутових відходів;
  3. надання платних послуг населенню, оренда приміщення і майна ;
  4. встановлення і обслуговування приладів обліку води;
  5. інші види господарської діяльності, не заборонені чинним законодавством.

Детально про діяльність КМПК у Звіті директора Семенюка І. С.

3.Комунальне підприємство "АрхПроект"

Комунальне підприємство «АрхПроект» створено рішенням Кузнецовської міської ради №258 від 26.02.2004 року. Напрями діяльності  (надання послуг для населення з виготовлення проектної документації: нового будівництва, житлових та нежитлових будівель; реконструкція нежитлових приміщень; перепланування житлових квартир; проекти тимчасових споруд (торгові павільйони); узаконення самовільно побудованих об’єктів; а також внутрішні та зовнішні мережі (водопостачання, електропостачання, каналізацію).

На посаду директора КП «АрхПроект» має бути призначена особа шляхом проведення конкурсу.

4. Комунальне підприємство "Перспектива"

Комунальне підприємство Агентство нерухомості «Перспектива» створено рішенням Кузнецовської міської ради №463 від 15.09.2005 року, засновником є територіальна громада міста Кузнецовськ. Директор КП АН «Перспектива» Шевчук Олександр Олександрович.

Напрями діяльності  (агентські послуги,  посередницькі послуги, надання інших інформаційних послуг, управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту,  рекламні послуги, посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації).
 

5.Комунальне підприємство "Кузнецовське міське бюро технічної інвентаризації"(скорочена назва – КП «КМБТІ») створено рішенням Кузнецовської міської ради №150 від 12.06.2003 року.
Послуги, які надаються:
а) послуги по технічній інвентаризації  та облік об’єктів нерухомого майна  незалежно від форм власності:
- послуги щодо приватизації комунального  житлового фонду (квартир, кімнат та житлових приміщень у гуртожитках) територіальної  громади м. Вараш; 
  - технічна інвентаризація об’єктів нерухомості в т.ч. і безхазяйного майна (послуга ліцензійна);
  - облік об’єктів нерухомого майна;    
  - видача довідок за матеріалами технічної інвентаризації  щодо об’єктів нерухомого майна(послуга ліцензійна);
  - визначення інвентаризаційної вартості майна на дату проведення технічної інвентаризації ;
  - видача висновків щодо можливості поділу та виділу нерухомого майна;
  - технічна інвентаризація та облік тимчасових споруд і  малих архітектурних форм.

 б) ліцензовані послуги по землевпорядних та геодезичних роботах 
  -   проведення землевпорядних робіт;
  - виконання топографо-геодезичних  робіт , в т.ч кадастрові    зйомки, топографічні роботи.

 в) ліцензовані послуги по експертній оцінці
-  експертна оцінка об’єктів нерухомості як суб’єкта оціночної діяльності (крім земельних ділянок).

6. Комунальне підприємство «Благоустрій» Кузнецовської міської ради (далі – КП «Благоустрій» КМР)  

Створено рішення Кузнецовської міської ради №514 від 27 січня 2017 року

Метою створення Підприємства є:

- організація забезпечення належного рівня та якості робіт (послуг) з благоустрою міста Кузнецовськ (Вараш);

- розроблення і здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання території населеного пункту у належному стані, її санітарного очищення, збереження об'єктів загального користування, а також природних ландшафтів, інших природних комплексів і об'єктів;

- виконання комплексу робіт з улаштування (відновлення) покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями для безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення, встановлення малих архітектурних форм, здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення інженерно-технічного і санітарного стану території, покращання її естетичного вигляду;

- організація належного утримання та раціонального використання територій, будівель, інженерних споруд та об'єктів рекреаційного, природоохоронного, оздоровчого, історико-культурного та іншого призначення;

- забезпечення схоронності та відновлення зелених насаджень, які знаходяться на обслуговуванні Підприємства;

- утримання в належному стані вулично-дорожньої мережі території міста;

- контроль за забезпеченням належного санітарного стану території міста;

- розвиток Підприємства на підставі принципу вільного вибору предметів діяльності, не заборонених діючим законодавством;

- виконання робіт, пов’язаних з управлінням об’єктами комунального майна, закріпленими за Підприємством в установленому порядку на праві господарського відання.

Предметом діяльності Підприємства є виконання робіт (надання послуг) з метою належного утримання об’єктів благоустрою комунальної власності, закріплених за Підприємством є:

- обслуговування, поточний та/або капітальний ремонт об’єктів благоустрою;

- здійснення заходів щодо запобігання передчасному зносу об'єктів благоустрою, забезпечення умов функціонування та утримання їх у чистоті й належному стані;

- утримання в належному стані, виконання робіт з будівництва, капітального та поточного ремонту, утримання та технічне обслуговування покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок, технічних засобів регулювання дорожнього руху, шляхопроводів, відповідно до діючих норм і стандартів;

- виконання комплексу робіт щодо утримання, відновлення та видалення зелених насаджень (у тому числі снігозахисних та протиерозійних) уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях, бульварах, в садах, інших об'єктах благоустрою загального користування, санітарно-захисних зонах, на прибудинкових територіях;

- виконання робіт з обстеження якісного та кількісного стану зелених насаджень, які підлягають видаленню та підготовки документів щодо їх видалення;

- квіткове оформлення об’єктів зеленого господарства в місті;

- надання платних послуг пов’язаних з благоустроєм, озелененням і квітковим оформленням територій, інтер’єрів тощо;

- виконання будівельних, монтажних, столярних робіт, робіт з капітального та поточного ремонту об’єктів, озеленення власними силами;

- ініціювання перед міською радою питань, щодо залучення коштів підприємств, організацій та інвесторів, незалежно від форм власності, для озеленення території міста;

- вирощування посадкового матеріалу дерев і кущів, квіткової продукції, реалізація вирощеної продукції, надання транспортних послуг, розробка ґрунтів механічними та спеціальними засобами і здійснення інших робіт, пов’язаних з озелененням міста;

- утримання в належному стані, виконання робіт з нового будівництва, капітального та поточного ремонту, утримання та технічне обслуговуванню засобів та обладнання зовнішнього освітлення;

- ручне та механізоване прибирання території міста;

- здійснення контролю за використанням об’єктів благоустрою відповідно до їх функціонального призначення на засадах їх раціонального використання з урахуванням вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою міста Кузнецовська та інших вимог, передбачених чинним законодавством України;

- залучення в установленому порядку підприємств та/або організацій, розміщених на території міста, до участі в роботі з благоустрою міста і закріплених за ними територій;

- будівництво та експлуатація малих архітектурних форм, інших об’єктів благоустрою;

- виконання робіт з підготовки міста до проведення свят;

- сприяння проведенню культурно-масових заходів в місті;

- організація місць відпочинку для населення;

-  надання послуг з перевезення пасажирів.

Детально про діяльність КП «Благоустрій» КМР у Звіті директора Сергійчука С. Ю.

7. Комунальне підприємство «Житлокомунсервіс» Кузнецовської міської ради (далі – КП «Житлокомунсервіс» КМР)  

Створене рішенням №250 від 28 квітня 2016 року.

Метою створення є забезпечення ефективного утримання житлового та нежитлового фонду, що належить до комунальної власності територіальної громади міста, який віднесений до сфери управління Вараської міської ради та закріплений за Підприємством на праві господарського відання, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, захоронення сміття та отримання прибутку.

Основними напрямками діяльності Підприємства є:

- Виконання робіт з експлуатації та обслуговування житлових та нежитлових будинків, прибудинкових територій в установленому порядку. 2.4.2. Здійснення технічного обслуговування будинкових інженерних мереж в установленому порядку.

- Виконання комплексу робіт із забезпечення функціонування житлового та нежитлового фонду (поточне обслуговування та ремонт, контроль за технічним станом систем опалення та кондиціювання, прибирання та утримання приміщень тощо).

- Надання послуг з утримання житлових та нежитлових будинків, нежитлових приміщень, будівель, споруд та прибудинкових територій в установленому порядку.

- Обслуговування інженерного оснащення житлового фонду та санітарне очищення території в установленому порядку.

- Проведення поточного та капітального ремонту приміщень, будинків та споруд в установленому порядку.

- Надання інших житлово-комунальних послуг, перелік та склад яких визначається центральним органом виконавчої влади з питань житлово- комунального господарства в установленому порядку.

- Проведення підготовки житлового фонду до експлуатації в осінньо-зимовий період.

- Проведення періодичних обстежень об’єктів житлового та нежитлового фонду з метою визначення їх технічного стану та відповідності вимогам нормативних документів в установленому порядку.

- Здійснення контролю за додержанням встановленого порядку використання жилих і нежилих приміщень будинків та гуртожитків, що належать до комунальної власності територіальної громади міста, віднесені до сфери управління Вараської міської ради та закріплені за Підприємством на праві господарського відання.

- Надання платних послуг, пов’язаних з діяльністю Підприємства, та послуг з ремонту приміщень, будинків та споруд в установленому порядку.

- Забезпечення підготовки документів для укладання договорів оренди нежитлових

- Здійснення нарахування орендних платежів відповідно до умов договорів оренди нежитлових приміщень.

-  Забезпечення повноти отримання орендної плати та її розподіл у встановленому порядку.

- Здійснення контролю за виконанням наймачами або власниками квартир обов’язків згідно з договорами, укладеними з Підприємством, та в разі їх неналежного виконання вжиття заходів, передбачених договором або законодавством.

- Складання кошторисів витрат на утримання, ремонт та обслуговування житлового і нежитлового фонду.

- Забезпечення аварійного обслуговування житлових будинків, вжиття заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором або внаслідок пошкоджень інженерних мереж, обладнання або конструктивних елементів будинків, якщо такі пошкодження перешкоджають подальшій його експлуатації відповідно до технічних умов.

- Провадження інших видів діяльності, передбачених законодавством України.

- Якщо для провадження окремих видів потрібний спеціальний дозвіл або ліцензія), Підприємство отримує його (її) в порядку, визначеному законодавством України.

Детально про діяльність КП «Житлокомунсервіс» КМР у Звіті директора Мушика С. В.

Робота по програмах:

Програма благоустрою міста Вараш на 2016-2020 роки.

Програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства у м. Вараш на 2016-2020 роки.

Програма розвитку автомобільних доріг, дорожнього руху та його безпеки у м. Вараш на 2016-2020 роки.

Програма з енергозбереження м. Вараш на 2016-2020 роки.

Програма реалізації природоохоронних заходів міста Вараш на 2017 рік.

Програма поводження з відходами м. Вараш на 2016-2020 роки.

Програма «Питна вода» м. Вараш на 2006-2020роки.

Програма співфінансування ремонтів житлових будинків ОСББ м. Вараш на 2016-2020 роки.

Програма підтримки створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків м. Вараш до 2020 року.

Програма цільової фінансової підтримки Кузнецовського міського комунального підприємства на період 2017-2027 роки.

За звітний період комісією було проведено 42 засідання. Комісією розглядаються, аналізуються та вносяться пропозиції до попередніх проектів рішень, що виносились на розгляд сесій. Це профільні питання щодо питань комунальної власності та роботи галузі житлово-комунального господарства, виконання робіт по капітальному та ямковому ремонту доріг територіальної громади, заслуховування звітів щодо діяльності комунальних підприємств міської ради. За період роботи було розглянуто, прийнято та взято на контроль програми житлово-комунального господарства.

Постійна комісія, відповідно до реґламенту роботи міської ради, планує свою роботу на півріччя, на кожне засідання формується порядок денний з питань, які виносяться на розгляд постійної комісії і чергової сесії.   

Постійна комісія бере активну участь у роботі Вараської міської ради, надає пропозиції до планів роботи міської ради та до проектів рішень, з питань що виносяться на розгляд міської ради.         

Комісія працює на високому професійному рівні, приймає обґрунтовані та виважені рішення.           

Голова ПДК КМЖПІтаЕ  К. Конопелько

 

 

Звіт постійної комісії з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології

Відповідно до розділу ХІ Конституції України, статті 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» постійні комісії міської ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень міської ради, її виконавчого комітету.

Постійна комісія з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології  створена 20 листопада 2015 року під час роботи пленарного засідання першої сесії  Кузнецовської – на той час, міської ради VII скликання, відповідно рішенням міської ради від 20.11.2015 № 6 «Про утворення постійних комісії міської ради, затвердження їх складу та обрання голів постійних комісій» та діє на підставі Положення затвердженим рішенням міської ради від 25.12.2015 № 53 «Про затвердження Положення про постійні комісії міської ради сьомого скликання». На сьогодні склад комісії налічує 9 депутатів. Очолює постійну комісію депутат  міської ради Чех О.Л., заступник голови комісії, в.о. секретаря комісії Стояновський О.Й.

Поіменний склад комісії:

  1. Чех Олександр Леонідович – голова комісії
  2. Стояновський Олександр Йосипович – заступник голови комісії, в.о. секретаря комісії
  3. Жданюк Степан Іванович – член комісії
  4. Зінчук Руслан Степанович - член комісії
  5. Кніовець Анатолій Степанович - член комісії
  6. Кречик Анатолій Іванович - член комісії
  7. Назарчук Оксана Михайлівна - член комісії
  8. Чумак Олена Миколаївна - член комісії
  9. Шаблій Володимир Олександрович - член комісії

Відвідуваність засідань комісії її членами ( пропущено з 25 засідань):

Чех Олександр Леонідович – голова комісії - 1

Стояновський Олександр Йосипович – заступник голови комісії, в.о. секретаря комісії - 4

Жданюк Степан Іванович – член комісії - 4

Зінчук Руслан Степанович – член комісії - 7

Кніовець Анатолій Степанович – член комісії - 8

Кречик Анатолій Іванович – член комісії - 0

Назарчук Оксана Михайлівна – з 2017р. стала членом комісії – 2

Чумак Олена Миколаївна –  з 09.06. 2017р. стала членом комісії - 0

Шаблій Володимир Олександрович - член комісії – 8

Відповідно до статті 16 Положення про постійні комісії міської ради постійна комісія з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології:

1. Готує висновки та рекомендації з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології;
2. Контролює виконання програми та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань земельних відносин;
3. З метою здійснення депутатського контролю, систематично, але не рідше одного разу в рік вивчає та подає за результатами звіт, який включає висновки та рекомендації, щодо покращення функціонування з підзвітних і підконтрольних раді органів, підприємств, установ та організацій з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології;
4. Погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології;
5. Попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, вносить  по них зауваження і пропозиції.
6. Співпрацює з природоохоронними та екологічними громадськими організаціями та фондами з метою залучення їх ресурсів до вирішення місцевих екологічних проблем;
7. Здійснює інші заходи, пов’язаних з місцевими екологічними проблемами та упорядкуванням вирішення земельних питань у місті.
8. Виступає на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.

Комісія працює відповідно до Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», Регламенту Вараської міської ради VII скликання та Положення про постійні комісії міської ради VII скликання, згідно якого визначено функціональну спрямованість роботи комісії. Вирішуючи питання, що належать до повноважень постійної комісії з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології, комісія користується у своїй роботі Земельним кодексом України й рядом інших законодавчих та норматинво-правових актів, в тому числі й локального характеру щодо земельних, податкових відносин, екологічних питань, ринку й оцінки земель та інше.

Згідно технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель міста обчислена площа населеного пункту становить - 1 130, 94 га, з них:

забудовані землі – 779, 1308 га

ліси – 162, 6770 га

сільськогосподарські землі – 78, 3066 га

з них рілля - 37, 9024 га

багаторічні насадження – 0, 07 га

під гоподаськими будівлями і дворами – 20, 7252 га

сіножаті – 19, 6090 га

землі запасу – 110, 8256 га

Основною формою роботи постійних комісій Вараської міської ради є засідання, які скликаються по потребі і є правомочними, якщо в них бере участь не менш як половина депутатів від загального складу комісії. За період роботи постійною комісією з 10 лютого 2016 року  проведено 25 засідань, всього розглянуто 634  питань, з них прийнято рішеннь міською радою - 210. Практикується така форма роботи, як проведення виїзних засідань постійних комісій, так у звітному періоді комісією проведено виїзні засідання, що викликали дотаткові питання стосовно земель, їх оренди чи продажу, їх забудови, поділу тощо. Постійна комісія здійснює попередній розгляд та вносить рекомендації, висновки у формі рішень, вносить на пленарне засідання міської ради, втому числі з метою перегляду цих оцінок, розглядає проекти міських програм та контролює їх виконання. Основна маса питань, розглянутих комісією з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології – це встановлення орендної плати за користування земельними ділянками та поновлення договорів оренди на землю, надання дозволів на складання проектів землеустрою та їх затвердження, затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) громадянам. Комісією розглянуто та  внесено на розгляд сесії міської ради Програму земельної реформи міста Вараш на 2017 рік, у даній програмі комісія рекомендувала проведення двох етапів заходів – 1) проведення грошової оцінки земель міста Вараш; 2) встановлення меж території земель водного фонду (прибережно-захисна смуга вздовж річки Стир). Заслуховувалися посадові особи органу місцевого самоврядування, спеціалісти, експерти Інституту землеустрою щодо розробки документації нормативної грошової оцінки земель де було розглянуто питання базової вартості 1 метра квадратного землі. Розглянуто та внесено на розгляд сесії Програму розвитку та реалізації питань містобудування у місті Кузнецовськ на 2018-2020 роки. Комісія розглянула та дослідила разом із спеціалістами виконавчого комітету Вараської міської ради містобудівну документацію, План зонування (зонінг) міста Кузнецовськ Рівненської області.

 Обговорювалися питання щодо дотримання на території міста Вараш законів України щодо використання водних ресурсів, особистих селянських господарств, оренди землі фізичними та юридичними особами, здачу земельних ділянок в суборенду, проблеми сервітуту, суперфіцій та емфітевзісу тощо.  На контролі у комісії перебувають міські програми, що зазначені вище. Було розглянуто та обговорено питання щодо використання та охорони земель, проведення та розроблення бази про вільні земельні ділянки, що плануються виставлятись для продажу права оренди. Занепокоєння у комісії викликає і, у деяких випадках, встановлена низька нормативно-грошова оцінка  земельних ділянок. Комісією з цього питання було висловлено пропозиції спеціалістам Інституту землеустрою. Це питання викликано і бажанням депутатів збільшити надходження до міського бюджету від оренди землі.

Особливу увагу комісія приділяє виділенню земельних ділянок учасникам АТО. Так, саме учасникам АТО виділено 86 ділянок під будівництво індивідуальних гаражів, 1 земельна ділянка під будівництво житлового будинку. Зважаючи на брак землі на території міста Вараш міському голові вдалося домовитися про виділення земель для учасників АТО у с. Заболоття.

Комісія сприяє розвитку підприємницької діяльності шляхом включення до переліку земельних ділянок права які пропонуються виставити на аукціон. Також розглядалися питання стосовно вирубки дерев, комісія давала протокольне доручення щодо проведення експертизи зелених насаджень, їх грошова оцінка, складення відповідного акту посадовими особами, координація на відповідній території діяльності спеціально уповноважених державних органів управління з охорони природи відповідно до частини 2 статті 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

За звітний період надійшло 709 звернень громадян, що стосуються земельних питань. На кожне звернення надано обгрунтовану відповідь з необхідними підтверджувальними документами відповідно до чинного законодавства.

Більшість проблем у використанні земельних ресурсів виникає через відсутність на території Вараської міської ради вільних земель житлової та громадської забудови комунальної власності. Проблемою є й те, що багато земель на території міста знаходяться у постійному користуванні ВП «Рівненська АЕС», а отже, органи місцевого самоврядування не повною мірою можуть реалізовувати права громадян на отримання земельних ділянок згідно норм безоплатної приватизації визначеною статтею 121 ЗКУ. З даного приводу неодноразово надсилалися відповідні звернення до центральних органів виконавчої влади. Тому у комісії є ще багато напрямків для роботи у наступні роки. Необхідно також звернути увагу на питання щодо раціонального використання земель для усіх верств населення міста Вараш, а саме: надання земельних ділянок по безоплатній приватизації громадянам, надання земельних ділянок для здійснення підприємницької діяльногсті, продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна юридичним та фізичним особам – суб’єктам господарювання. На ці та інші питання будуть спрямовані  подальші дії комісії.

Важливим є питання вирішення земельних спорів та дотримання добросусідства - це спори, що виникають між фізичними чи юридичними особами з приводу володіння, користування чи розпоряджання земельною ділянкою, яка перебуває у них на праві власності чи користуваня. Земельні спори - це особливий вид правовідносин щодо розв'язання конфлікту, який виникає у зв'язку з порушенням прав і законних інтересів власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі й орендарів земельних ділянок та інших суб'єктів земельних правовідносин. Члени комісії приймають активну участь у даному питанні та уважно вивчали з цього приводу деталі задля вирішення земельних спорів.

Земельні ресурси займають особливе місце у формуванні інфраструктури розвитку міста. За рхунок продажу та оренди міських земель формується і поповнюється бюджет міста Вараш та проводяться фінансування основних напрямків його розвитку. З метою оптимізації питань нарахування та сплати орендної плати, земельного податку у м. Вараш, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Земельним кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України «Про оцінку земель», Законом України «Про оренду землі» постійна комісія з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології  розглянула відповідні нормативно-правові акти.

Підсумовуючи роботу за звітний період, виконано достатньо великий обсяг роботи в сфері землекористування та землеволодіння, а саме до бюджету міста надійшло:

- надходження коштів до міського бюджету за 2016 рік по коду класифікації доходів бюджету 18010500 «Земельний податок з юридичних осіб» становить 36 693 819, 02 грн.;

- надходження коштів до міського бюджету за 2016 рік по коду класифікації доходів бюджету 18010700 «Земельний податок з фізичних осіб» становить 461 975, 97 грн.;

- надходження коштів до міського бюджету за 2016 рік по коду класифікації доходів бюджету18010600 «Орендна плата з юридичних осіб» становить 2 319 447, 44 грн.;

- надходження коштів до міського бюджету за 2016 рік по коду класифікації доходів бюджету 18010900 «Орендна плата з фізичних осіб» становить 1 948 585, 35 грн.;

- надходження коштів до міського бюджету за 2016 рік по коду класифікації доходів бюджету 33010000 «Кошти від продажу землі» становить 150 177, 00 грн.(дві земельні ділянки площею 101,05)

Також, у засіданнях комісії беруть участь міський голова С.Анощенко, начальник відділу з питань регулювання земельних відносин І.Мосейко, начальник управління МАКБ ВК ВМР С.Бедик, зацікавлені громадяни, юридичні особи, фізичні особи-підприємці, депутати міської ради та ЗМІ. Усі засідання комісії проходять прозоро, публічно і гласно, секретарем комісії ведеться стенограма роботи комісії, здійснюється відео фіксація з онлайн трансляцією. Результатом проведення комісії є протоколи, що оприлюднюються на офіційному сайті Вараської міської ради і є у вільному доступі.  Анонсування про засідання комісії відбувається зазделегідь на офіційному сайті Вараської міської ради. Запршені інформуються про час, місце та дату засідання комісії заздалегідь.

Слід зауважити й те, що секретар Вараської міської ради І.Шумра засідання постійної комісії з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології здебільшого ігнорує, не організовує сприяння організації своєчасного та належного виконання рішень та рекомендацій комісій, не цікавиться іншими питаннями, пов’язаними з роботою комісії. А також, намагається чинити перешкоди депутатам, які є працівниками апарату ради у відвідуванні засідань комісії. Секретар Вараської міської ради І.Шумра категорично відмовляється видавати відповідні довідки про здійснення депутатської діяльності депутатам, які є працівниками ВП «Рівненська АЕС», що спричиняє труднощі депутатам на їх постійних робочих місцях, а врезультаті – у їхній депутатській діяльності. Такі дії розцінюються як певний тиск на депутатів та перешкоджання депутатській діяльності секретарем Вараської міської ради І.Шумрою.

Також необхідно зазначити, що зазвітний період  заступник голови комісії, в.о. секретаря комісії О.Стояновський пройшов два курси навчання в Інституті політичної освіти на семінарі з земельних питань «Місцеве самоврядування. Крок до ефективності», про що засвідчують видані сертифікати, надалі продовжує приймати участь у навчаннях, тренінгах, семінарах відповідного спрямування.

Особлива подяка за роботу особисто начальникові відділу регулювання земельних відносин ВК ВМР І.Мосейко за якісну підготовку документів на комісію, професіоналізм та відповідальне ставлення до проведення засідань комісії. Також, необхідно відмітити співпрацю з комісією начальника управління МАКБ ВК ВМР С.Бедика та головного спеціаліста управління МАКБ ВК ВМР Н.Колесінкої, за вчасно надану інформацію, консультацію та роз’яснення щодо питань, які стосувалися роботи комісії.

Голова постійної комісії

з питань земельних відносин,

архітектури, містобудування,

благоустрою та екології  О. Чех

 

ЗВІТ 

постійної комісії з питань соціального захисту, охорони здоров’я  та спорту у 2016 році

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішенням міської ради сьомого скликання від 20.11.2015 № 6 були утворені постійно діючі комісії Кузнецовської міської ради.  Положення про постійні комісії Кузнецовської міської ради було затверджено рішенням № 53 сесії міської ради від 25.12.2015.

У статті 14  цього Положення  визначено повноваження постійної комісії з питань соціального захисту, охорони здоров’я  та спорту.

Зокрема, комісія:

-  готує висновки та рекомендації з питань соціального захисту, охорони здоров’я та спорту;

-  контролює виконання програми та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань соціального захисту, охорони здоров’я та спорту;

-  погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань соціального захисту, охорони здоров’я та спорту;

-  в ході процесу підготовки проекту рішення про місцевий бюджет та програми соціально-економічного розвитку, попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів, вносить по них зауваження і пропозиції;

-   контролює вирішення питань про надання пільг та допомоги, пов’язаних з охороною материнства і дитинства, питань опіки і піклування, питань про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідам війни та учасникам бойових дій;

- з питань соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства перевіряє роботу підприємств, установ і організацій розташованих на території ради, подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради;

-  готує до розгляду радою питань про стан і перспективи розвитку галузей туризму та спорту в місті;

-  надає пропозиції щодо реформування системи закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення у громаді;

-  виступає на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.

До складу постійної комісії входить 4 депутати:

Денісова Тетяна Мирославівна;

Павлусь Руслан Олександрович;

Пан Павло Павлович;

Ющук Дмитро Анатолійович.    

На першому засіданні постійної комісії з питань соціального захисту, охорони здоров’я  та спорту було обрано заступником голови комісії Пана Павла Павловича і секретарем комісії Денісову Тетяну Мирославівну.

На другому засіданні постійної комісії з питань соціального захисту, охорони здоров’я  та спорту проходило знайомство з керівниками підвідомчих комісії відділів, підприємств та організацій.

За весь період роботи було проведено 10 засідань комісії. Також були проведені виїзні засідання комісії. За необхідністю проводились спільні комісії, зокрема разом із постійною комісією з питань бюджету, фінансів, економічного розвитку та інвестиційної політики було проведено виїзне засідання  комісій в пологовому будинку, де було прийнято спільне рішення стосовно виділення коштів для ремонтних робіт.

Члени комісії представляли інтереси комісії на засіданнях постійної комісії з питань бюджету, фінансів, економічного розвитку та інвестиційної політики, постійної комісії з питань депутатської діяльності, законності та правопорядку, постійної комісії з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної політики, постійної комісії з  питань комунального майна, житлової політики, інфраструктури та енергозбереження, постійної комісії з питань  земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології.

За ініціативи  постійної комісії з питань соціального захисту, охорони здоров’я  та спорту та завдяки депутатському корпусу:

1. На спортивні заходи у 2016 році було виділено удвічі більше фінансування в порівнянні з 2015 роком.На початку 2016 року було проведено засідання постійної депутатської комісії з питань соціального захисту, охорони здоров’я та спорту, на яке були запрошені тренери, представники майже усіх видів спорту, яким займаються у нас в місті.  Вийшла дуже конструктивна розмова, були розглянуті пропозиції, щодо раціонального використання виділених коштів. Кошти були освоєні у повному обсязі, за допомогою, яких наші спортсмени відвідали змагання різного рівня та отримали значні досягнення, як на території області так і України та за її межами.

2. По охороні здоров’я:  комісія брала участь у розробці міських програм, по яким були  виділені  кошти для підтримки ДЗ СМСЧ-№3 МОЗ України та придбання дорого вартісного обладнання. Були виділені кошти на закупку вакцин і медикаментів. Додатково були виділені кошти на облаштування закладів СМСЧ-№3 МОЗ України пандусами;  на ремонт частини покрівлі пологового будинку; на придбання будівельних матеріалів, для ремонту частини приміщення полового будинку в подальшому де буде розміщена жіноча консультація, притаманно нагадати та подякувати асоціації будівельників нашого міста, які зголосились усі ремонтні роботи по ремонту жіночої консультації зробити безкоштовно. На даний момент дані роботи  у завершальній  стадії. За ініціативи голови комісії було проведено засідання з власниками аптек, які здійснюють продаж ліків на території міста на тему контролю продажу кодеїновмісних препаратів в одні руки, щодо запобігання закупок даних препаратів наркозалежними. Зокрема були виділені кошти, за які придбано наркотести для виявлення наркозалежних та постановки їх на контроль до нарколога. Голова комісії представляв інтереси ДЗ СМСЧ-№3 МОЗ України на засіданні постійної комісії з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства Рівненської обласної ради, щодо утворення госпітальних округів. Неодноразово готувались звернення стосовно належного утримання екстреної медицини(швидка допомога) нашого міста, але на превеликий жаль і на сьогодні в неналежному стані утримується даний заклад.

3. По соціальному захисту населення комісія приймала участь у розробці  міських програм зокрема  міська програма соціального захисту та підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей – мешканців м. Кузнецовськ на 2016 рік; програма соціальної допомоги в місті Кузнецовськ на 2016 рік, по яким населення нашого міста змогло отримати допомогу з міського бюджету. За рекомендацією нашої комісії було виділено кошти на ремонт танцювальної зали та допоміжних приміщеньміському центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

За ініціативи голови постійної комісії з питань соціального захисту, охорони здоров’я  та спорту було проведено круглий стіл із забудовниками житлових будинків нашого міста стосовно доступності житла на пільгових умовах для соціально незахищених верств населення. 

Хотів би подякувати усім членам постійної комісії з питань соціального захисту, охорони здоров’я  та спорту за плідну співпрацю за сумлінне виконання своїх депутатських обов’язків зокрема за роботу у комісії. Також хочу подякувати усім  депутатам за підтримку.

          

Голова постійної комісії з питань соціального захисту, 

охорони здоров’я  та спорту Ющук Д.А.

Рішення Кузнецовської міської ради від 06.04.2017 №623 "Звіт постійної комісії з питань соціального захисту, охорони здоров’я та спорту"

 

 

ЗВІТ

постійної комісії міської ради з питань

бюджету, фінансів, економічного розвитку та інвестиційної політики

На першій сесії Кузнецовської міської ради 7-го скликання, яка відбулася 20.11.2015 року було схвалено рішення № 6 щодо утворення (на ряду з іншими комісіями), постійної комісії з питань бюджету, фінансів, економічного розвитку та інвестиційної політики (далі - Комісія), обрано її склад та голову, а також затверджено Положення про постійні комісії міської ради.

До складу Комісії входять сім депутатів: Грохольська Наталія Олександрівна (голова комісії), Ковбасюк Микола Миколайович (заступник голови комісії), Назарчук Оксана Михайлівна (секретар комісії), Анощенко Тетяна Богданівна, Антипець Олена Демидівна, Лаврук Наталія Василівна, Павлишин Євгеній Павлович (члени комісії).

Розпочала свою роботу Комісія 10.12.2015 року. За цей час відбулось 25 засідань, із них 6  сумісних: 4 – з комісією з гуманітарних питань дитячої молодіжної та інформаційної політики, 2 – з комісією з питань соціального захисту охорони здоров’я та спорту. Слід відмітити, що нашою Комісією було ініційовано і впроваджено сумісні виїзні комісії по  закладах освіти та охорони здоров’я, що дало  суттєвий позитивний результат.

Робота постійної Комісії проводиться у відповідності з чинним законодавством, Регламентом міської ради та Положенням про постійні комісії міської ради.

Основними завданнями Комісії протягом звітного періоду було забезпечення контролю за економічним та ефективним витрачанням коштів місцевого бюджету, виконання Бюджетного та Податкового кодексів України, інших законів України та нормативних актів з бюджетних та фінансових питань.

За участю Комісії підготовлені і підтримані міською радою -  Програма економічного та соціального розвитку м.Вараш (Кузнецовськ) та міський бюджет.

          Так, в грудні 2015 року члени Комісії приймали активну участь у процесі формування  міського бюджету на 2016 рік. Всі  показники міського бюджету, як по доходах, так і по видатках, детально розглядались та обговорювались на засіданні Комісії за участю міського голови  та заступників міського голови. За результатом проведеної роботи Комісією були подані рекомендації щодо формування міського бюджету на 2016 рік.

         У звітному періоді Комісія погодила затвердження у новій редакції:

-         Порядку справляння транспортного податку;

-         Порядку справляння єдиного податку;

-         Порядку справляння плати за землю.

Не менш важливим питанням, що знаходиться на постійному контролі Комісії є питання виконання місцевого бюджету, яке передбачає її багатогранну роботу у цій сфері.

Постійна Комісія ретельно опрацьовує всі пропозиції, щодо  внесення змін до бюджету, і особливо щодо додаткового виділення коштів.

Принцип ефективності і доцільності є основним у цьому питанні.

Відповідно до програм, затверджених міською радою, на житлово-комунальне господарство (НТКВК 100 000) по загальному фонду міського бюджету використано за звітний період 12 211,6 тис.грн. при плані - 13 366,9 тис.грн. (91,4%). На капітальний ремонт житлового фонду місцевих органів влади за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету (бюджет розвитку) при уточненому плані на 2016 рік  - 14 244,9 тис.грн., використано - 10 351,9 тис.грн. (72,7%). На благоустрій міста при планових показниках бюджету розвитку за звітний  період - 2 084,9 грн., використано - 2 021,9 тис.грн. (97%). На капітальний ремонт житлового фонду ОСББ при планових показниках звітного періоду - 1 400,6 тис.грн. використано - 395,2 тис.грн. (28,2%). Низький відсоток використання коштів по даному виду капітальних робіт пояснюється затримкою передачі об’єктів житлового фонду на баланс ОСББ та відсутністю коштів на співфінансування з боку ОСББ.

На утримання установ культури (НТКВК 110 000) та проведення загальноміських заходів у звітному періоді було використано  8170,7 тис.грн. бюджетних коштів при плані 8349,7 тис.грн., або 97,9%

З метою забезпечення  учнів шкіл гарячими сніданками на виконання програми «Харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста Кузнецовська» було затверджено 5 110,6 тис.грн.

Крім того, протягом звітного року на звернення управління освіти виділялись кошти з міського бюджету на проведення поточних та капітальних ремонтів, закупівлю обладнання, поновлення матеріально-технічної бази навчальних закладів  міста в цілому на суму 10 401,3тис.грн.

За сприяння депутатського корпусу шкільним закладам були надані кошти в сумі 576,9 тис.грн. для придбання шкільних підручників для учнів 7-9 класів.

На перевезення пільгових категорій населення було виділено 525,6 тис.грн з місцевого бюджету.

У 2016 році постійною Комісією опрацьовано питання «Про розміщення коштів міського бюджету на депозитних рахунках в установах банку у 2016 році». В результаті  за користування тимчасово вільними коштами загального фонду міського бюджету додатково залучено відсотки за користування депозитами в сумі 3 832 тис.грн.

За звітний період заробітна плата всім виплачена, боргів немає.

Голова комісії  Н.Грохольська

 

Рішення Кузнецовської міської ради від 06.04.2017 №637 "Звіт постійної комісії з питань бюджету, фінансів, економічного розвитку та інвестиційної політики"

 

 

 

ЗВІТ  про роботу постійної комісії з гуманітарних питань,

дитячої, молодіжної та інформаційної політики

у 2016 році

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішенням міської ради сьомого скликання від 20.11.2015 № 6 були утворені постійно діючі комісії Кузнецовської міської ради.  Положення про постійні комісії Кузнецовської міської ради було затверджено рішенням № 53 сесії міської ради від 25.12.2015.

У статті 13  цього Положення  визначено повноваження постійної комісії з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної комісії. Зокрема, комісія:

- готує висновки та рекомендації з питань освіти, культури, міжнародного співробітництва, дитячої, молодіжної та інформаційної політики;

- контролює виконання програм та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради з питань освіти, культури, міжнародного співробітництва, дитячої, молодіжної та інформаційної політики;

- погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань освіти, культури, міжнародного співробітництва, дитячої, молодіжної та інформаційної політики;

- попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, вносить по них зауваження і пропозиції;

- веде діяльність, пов’язану із встановленням партнерських стосунків з іншими містами в Україні та за кордоном;

- виступає на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.

У листопаді 2015 року до складу постійної комісії ввійшло 7 депутатів:

Бірук Наталія Петрівна

Верешко Людмила Миколаївна

Грушевський Володимир Валерійович

Красуля Владислав Миколайович

Максимчук Сергій Ігорович

Семенюк Людмила Олексіївна

Хвалько Ніна Степанівна

Протягом 2016 року  в зв’язку з вибуттям-прибуттям  депутатів склад комісії дещо змінювався. У січні 2016 року вибув Грушевський В.В., у квітні – Максимчук С.І. (його місце зайняла Самолова Тетяна Дем’янівна), у грудні – Красуля В.М.)

На даний час у складі комісії 5 депутатів:

Верешко Людмила Миколаївна – голова комісії

Хвалько Ніна Степанівна – заступник голови комісії

Семенюк Людмила Олексіївна – секретар комісії

Бірук Наталія Петрівна – член комісії

Самолова Тетяна Дем’янівна – член комісії

Члени комісії - представники різних політичних сил, представлених  у міській  раді. Але поряд з цим - це депутати, які працюють у сфері освіти, тобто знають як проблеми, так і надбання цієї галузі. Вони досвідчені, висококваліфіковані фахівці своєї справи,  тому, вважаю, що комісія працює на високому професійному рівні.

За звітний період (з листопада 2015 року по грудень 2016 року) було проведено 14 засідань комісій (4 – у 2015 році, 10 – у 2016 році), на яких було розглянуто  61  питання. Середній показник відвідування засідань членами комісії 79,5%.

 На засіданнях розглядалися питання:

-  про організацію харчування учнів та вихованців загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів міста;

- про затвердження міської програми соціально-правового захисту дітей сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей,, які опинилися в складних життєвих обставинах, подолання дитячої безпритульності та бездоглядності на 2016-2019 роки;

-  про додаткові заходи щодо кадрового забезпечення дошкільних навчальних закладів (введення посади асистента вихователя в інклюзивних групах);

-  про затвердження міської програми висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування в засобах масової інформації;

-  про затвердження програми розвитку української мови, української культури та історичної свідомості на 2016-2020 роки;

-  про фінансування заходів міської програми відпочинку та оздоровлення дітей;

-  про фінансування заходів міських молодіжних організацій «Ольбери», «Дитячий альпійський рух України», «Пласт», асоціації захисту прав  інвалідів з дитинства «Надія»;

-  звіт про роботу управління освіти за 2015 рік;

-  звіт про роботу комунального закладу «Міський методичний кабінет закладів освіти» за 2015 рік;

-  звіт про роботу МПМПК за 2015 рік;

-  звіт про стан виконання ремонтно-будівельних робіт у закладах освіти та виконання кошторисних призначень у 2016 році;

-  про роботу комунального закладу «Парк культури та відпочинку»;

-  про перерозподіл коштів між кодами економічної класифікації (в зв’язку з використанням програми «ProZorro» і виникненням економії коштів) по закладах освіти.

Розглядався ряд інших питань. Протоколи засідань комісії наявні. Усі бажаючі можуть з ними ознайомитися в секретаріаті міської ради та на сайті ради.

Також відбулося  3 спільних засідання з комісією з питань бюджету, фінансів, економічного розвитку та інвестиційної політики.                   

На початку 2016 року комісія з гуманітарних питань,  дитячої, молодіжної та інформаційної політики  спільно з комісією з питань бюджету, фінансів, економічного розвитку та інвестиційної політики провела два виїзні засідання та побувала практично в усіх закладах освіти та закладах культури з метою визначення першочергових, нагальних проблем у діяльності закладів та розподілі додаткових бюджетних коштів на вирішення цих проблем у 2016 році. За результатами виїзних засідань відбулися засідання, на яких в результаті палких суперечок були розподілені кошти по закладах освіти та культури, які були успішно освоєні у 2016 році.

На мою думку, депутати – члени постійної комісії з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної комісії - протягом звітного періоду роботи були активними, принциповими, небайдужими до проблем, які є на безпосередньому контролі комісії, а також до інших проблем територіальної громади нашого міста. Ці люди мають надію покращити ситуацію в місті на краще і роблять це відповідально та наполегливо.   

Вважаю, що питання, пов’язані з реалізацією державної політики в галузі освіти щодо рівня та обсягу дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти, повноцінним матеріально-технічним забезпеченням закладів освіти,  питання, пов’язанні з відродженням і розвитком культури українського народу, створенням  умов для розвитку самодіяльного мистецтва, формування здорових потреб і високих естетичних смаків населення, покращенням матеріально-технічної бази закладів культури – завжди повинні бути в пріоритеті. Інвестиції, вкладені сьогодні в наших дітей, повернуться до нас в майбутньому.

Голова комісії Л. Верешко     

Рішення Кузнецовської міської ради від 06.03.2017 №561 "Звіт постійної комісії з гуманітарних питань, дитячої, молодіжної та інформаційної політики" додається