Вдосконалювали навички надання якісних послуг громаді

У четвер, 10 вересня, у виконавчому комітеті Вараської міської ради розпочався тренінг для працівників Центру надання адміністративних послуг. Триватиме він 4 дні, впродовж 10-11 та 17-18 вересня.

Участь у заході взяли працівники відділу «ЦНАП», відділу реєстрації виконавчого комітету, а також працівники управління праці та соціального захисту населення.

Захід включає в себе декілька модулів. Під час тренінгу тренерка компанії «Niras» Мирослава Сало разом з присутніми говорили про роль органів місцевого самоврядування в обслуговуванні громади та типові проблеми й належну організацію надання адміністративних послуг. Учасники тренінгу опрацювали такі суспільно-важливі теми, як ідея сервісної держави, використання клієнтоорієнтованої моделі у спілкуванні влади з громадянами, типові проблеми отримання адміністративних послуг з точки зору громадянина (суб’єкта звернення) та багато інших.

На завершення учасники тренінгу долучилися до роботи в групах з метою набуття практики у формуванні інформаційних та технологічних карток послуг, після чого презентували свої результати та провели роботу над помилками. Також обговорили переваги і ризики делегування повноважень з надання адміністративних послуг органам місцевого самоврядування.

Такі навчальні заходи сприяють підвищенню якості надання послуг громаді та роботи електронних ресурсів з е-послугами. Друга частина навчання запланована на 17-18 вересня (четвер-п’ятниця).

Тетяна Бідун