"Вараштепловодоканал" створює персональні кабінети для споживачів послуг

Комунальне підприємство "Вараштепловодоканал" із почаку 2021 року систематично працює над запровадженням новітніх технологій задля покращення якості послуг і доступності наданих послуг жителям Вараша. Зокрема, нині підприємство інтегрує систему обліку наданих послуг, реалізовану компанією Вінксофт на платформі WeToo.

"Ми проводили перемовини із багатьма компаніями, що надають послуги із налаштування білінгових систем, однак, не змогли отримати від них чітких відповідей на запитання, які нас цікавили щодо специфіки нашої діяльності. За підказкою міського голови Олександра Мензула ми звернулися до Вінксофту, що виявилося правильним рішенням. Отримали оперативно відповіді на усі запитання й уже із 10 вересня ми запустили платформу для внутрішнього користування. Очікуємо, що до кінця цього місяця споживачі отримають доступ до своїх електронних кабінетів, де зможуть моніторити усі нарахування за споживані послуги та їх оплату. Про початок роботи електронних кабінетів ми повідомимо заздалегідь", – деталізує директор КП "Вараштепловодоканал" Юрій Трачук.

Платформа WeToo призначена для полегшення обліку нарахувань у сфері комунальних та не комунальних послуг, а також для поліпшення якості обслуговування користувачів цих послуг, шляхом формування для кожного з них персонального кабінету.

1

За допомогою кабінету кожен користувач послуги зможе переглянути поточний стан розрахунку по своєму помешканні, оплатити заборгованість, переглянути архів розрахунків, деталізацію нарахувань та оплат, а також передати та проконтролювати покази лічильників.

Зазначимо, платформа WeToo вже впроваджена у деяких управляючих компаніях та ОСББ Київської, Тернопільської, Хмельницької областей.