Звіт про результати проведення процедури відкритих торгів від 05.11.2012 р. №2

1. Замовник:
1.1. Найменування.
Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.
03315879
1.3. Місцезнаходження.
34400 Рівненська область, м.Кузнецовськ, майдан Незалежності, 1
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail).
Ковальчук Василь Іванович – перший заступник міського голови, голова комітету з конкурсних торгів. 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.204. тел. (03636) 2-14-46 факс (03636) 2-19-19, kovvi@i.ua
Дмитрук Алла Іванівна – головний спеціаліст відділу економіки, відповідальний секретар комітету з конкурсних торгів. 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.205. тел./факс (03636) 2-10-08, alla_dmitruk@ukr.net
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ).
Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, ід. код 03315879
2. Джерело фінансування закупівлі.
Кошти  державного бюджету
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування.
Послуги з купівлі і продажу власної нерухомості, код ДКПП 70.12.1 – квартира однокімнатна загальною площею 35-40 кв.м. (для забезпечення житлом воїна – інтернаціоналіста м.Кузнецовськ).
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання  послуг.
1 одиниця
4. Процедура закупівлі.
Відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю (у разі наявності). www.kuznetsovsk-rada.gov.ua
5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
27.08.2012 журнал 103(705) оголошення №271783
5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
15.10.2012 журнал 119(721) оголошення №302848
5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
05.11.2012 журнал 125(727) оголошення №312167
5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі.
Два
6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.
1) Фізична особа – Федінчик Юлія Володимирівна
2) Фізична особа – Матящук Олександр Костянтинович
6.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
1) Фізична особа – Федінчик Юлія Володимирівна –
2) Фізична особа – Матящук Олександр Костянтинович
6.4. Місцезнаходження/ місце проживання
1) Фізична особа – Федінчик Юлія Володимирівна: 34400 Рівненська область м.Кузнецовськ, м-н.Будівельників..
         2) Фізична особа – Матящук Олександр Костянтинович: 34400 Рівненська область м.Кузнецовськ, м-н.Вараш.
7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час).
27  вересня  2012 року до 12 год. 00 хв.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час).
27 вересня 2012 року 14 год.30 хв.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів.
Дві
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).
7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів.
Фізична особа – Федінчик Юлія Володимирівна: пропозиція конкурсних торгів складає 215000 (двісті п’тнадцять тисяч гривень) за одиницю товару без ПДВ. Загальна вартість пропозиції становить 215000 (двісті п’тнадцять тисяч гривень) без ПДВ. Термін дії пропозиції становить 120 днів.
Фізична особа – Матящук Олександр Костянтинович: пропозиція конкурсних торгів складає 255000 (двісті п’ятдесят п’ять тисяч гривень) за одиницю товару без ПДВ. Загальна вартість пропозиції становить 255000 (двісті п’ятдесят п’ять тисяч гривень) без ПДВ. Термін дії пропозиції становить 120 днів.

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення.
8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів 215000 (двісті  п’ятнадцять тисяч гривень) без ПДВ;
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів 255000 (двісті п’ятдесят п’ять тисяч гривень) без ПДВ
номер 1 та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів  214500 (двісті  чотирнадцять тисяч п’ятсот гривень).
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів.
10 жовтня 2012 року
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.
Фізична особа – Федінчик Юлія Володимирівна.
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.
34400 м.Кузнецовськ, м-н.Будівельників.
10. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна.
29  жовтня 2012 року, 214500 (двісті чотирнадцять тисяч п’ятсот) гривень
11. Підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).
12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:
12.1. Дата прийняття рішення.
12.2. Причини.
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, встановлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають встановленим законодавством вимогам.
 Фізична особа – Федінчик Юлія Володимирівна
 Фізична особа – Матящук Олександр Костянтинович
13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають встановленим законодавством вимогам.
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону.
 Фізична особа – Федінчик Юлія Володимирівна
 Фізична особа – Матящук Олександр Костянтинович

13.4. Перелік учасників, щодо яких встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника.
14. Інша інформація (в тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 09.03.2011 року №223 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення житлом воїнів –інтернаціоналістів», відповідно лімітної довідки згідно річного розпису та черги отримувачів житла за бюджетною программою 2505050 «Забезпечення житлом воїнів-інтернаціоналістів»  виділено суму  214500 гривень, тому  ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів складає 214500 (двісті чотирнадцять тисяч п’ятсот гривень).
15. Склад комітету з конкурсних торгів:

Дмитрук А.І. – головний спеціаліст відділу економіки
Савченко І.І. – начальник відділу комунальної власності
Савчук П.Т. – начальник відділу господарського забезпечення
Сарницький С.А. – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності
Шумра І.В. – головний спеціаліст юридичного відділу

Голова комітету з конкурсних торгів,

перший заступник міського голови                                                           В.Ковальчук

 

Річний план закупівель на 2013 рік

Річний план закупівель на 2013 рік
   Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, 03315879  
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)  

Джерело фінансування 

Очікувана вартість предмета закупівлі 

Процедура закупівлі 

Орієнтов-ний початок проведення процедури закупівлі 

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документтації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації) 

Примітки

3

5

8

Продукти нафто-переро-блення рідкі

2210

Місцевий бюджет

150306,50 (сто п’ятдесят  тисяч триста шість гривень 50 копійок)

Запит цінових пропозицій

Лютий

Дмитрук А.І.
Сарницький С.А.
Савчук П.Т.

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від  07.02.2013 №2

Голова комітету з конкурсних торгів

   Ковальчук В.І.     
(прізвище, ініціали) 

____________
(підпис) М.П.

Секретар комітету з конкурсних торгів

      Дмитрук А.І.    
(прізвище, ініціали) 

____________
(підпис) 

Запит цінових пропозицій, березень 2013 року

1.Замовник

1.1 Найменування: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради
1.2 Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03315879
1.3 Місцезнаходження: 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1
1.4 Реєстраційний рахунок замовника:

 р/р 35411001001203
МФО 833017
ГУДКСУ  у Рівненській області

1.5 Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:

Ковальчук Василь Іванович – перший заступник міського голови, голова комітету з конкурсних торгів. 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.204. тел./факс (03636) 2-19-19, kovvi@i.ua.
Дмитрук Алла Іванівна – головний спеціаліст відділу економіки, відповідальний секретар комітету з конкурсних торгів. 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.205. тел./факс (03636) 2-10-08.
1.6.Головний розпорядник коштів: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 03315879
2.  Фінансування закупівлі:
2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі  (не для друку, не для оприлюднення).
2.3. Очікувана ціна одиниці товару ( у разі закупівлі товару) (не для друку, не для оприлюднення)
3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.kuznetsovsk-rada.gov.ua
5.  Інформація про предмет закупівлі
5.1. Найменування предмета закупівлі: продукти нафтопереробляння, інші код ДКПП 19.20.4
5.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: бензин А-95 (постачання по картках).
5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: 2013 рік
6.  Основні умови договору: відповідно до ст.40 Закону України «Про здійснення державних закупівель»
7.  Строк дії цінових пропозицій:  120 днів
8.  Подання цінових пропозицій
8.1. Місце: 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, каб.205. Спосіб подання: особисто або поштою.
8.2. Строк: до 12 год 00 хв. «12» березня  2013 року
9. Розкриття цінових пропозицій
9.1. Місце: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.304
9.2. Дата: «12» березня 2013 року.
9.3. Час: 14 год 30 хв.

10. Додаткова інформація
Довідки за телефоном (03636) 2-10-08

Голова комітету з конкурсних торгів,
перший заступник міського голови                                                           В. Ковальчук
Передав:
Секретар комітету з конкурсних торгів                                                     А. Дмитрук

 

Вимоги щодо оформлення цінових пропозицій

Цінові пропозиції подаються за формою, наведеною у додатку, в запечатаному конверті не пізніше кінцевого терміну їх подання.
Цінова пропозиція надається у письмовій формі за підписом керівника або офіційно уповноваженої особи Учасника торгів, прошита, пронумерована та скріплена печаткою. Повноваження щодо підпису документів цінової пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням тощо. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше, ніж 120 календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій.
На конверті, що містить цінову пропозицію, окрім надпису “Цінова пропозиція на закупівлю ___________________ за процедурою запиту цінових пропозицій”, та “Не розкривати до початку торгів”, має бути вказано:
адреса та назва Замовника торгів;
повна назва Учасника, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, поштова фактична адреса та номери контактних телефонів.
Цінові пропозиції, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.
Цінова пропозиція (цінова оферта) визначається у національній валюті України, з урахуванням ПДВ (якщо передбачено). Ціни вказуються за одиницю  товару, із врахуванням всіх податків і зборів, що сплачені або мають бути сплаче
ні, витрат на транспортування та остаточно виводиться  підсумкова ціна пропозиції. Учасники подають свої пропозиції стосовно предмету закупівлі в цілому або стосовно тієї частини, яку вони пропонують постачати за договором, а саме в цілому щодо лоту. Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Відповідно до ст.17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» учасник торгів разом з ціновою пропозицією повинен надати довідку щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

 

Форма „Цінова пропозиція”

Форма „Цінова пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче.
Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

  ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)

Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у запиті цінових пропозицій на закупівлю _____________________ згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів.
Вивчивши умови подання цінових пропозицій, на виконання зазначених вище конкурсних торгів, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених нижче   за наступними цінами:

Найменування товару, тип та марка

ГОСТ, ТУ, технічні характеристики

Виробник (вказати повну назву підприємства-виробника), країна походження.

Од. вим.

Необхідний термін поставки

Кількість

Ціна за одиницю товару*
(без ПДВ)

ПДВ
(для платників ПДВ)

Загальна вартість*
(без ПДВ)

ПДВ
(для платників ПДВ)

1

 

                 

Загальна вартість товару за специфікацією*

     

*вказати валюту ціново) пропозиції
1. Умови розрахунків - термін відстрочки платежу через _______ банківських  днів.
2. Умови поставки  та  місце постачання товару – ________________
3. Термін дії цінової пропозиції: ______ календарних днів.

Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120-ти кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції. 
Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе наступні зобов’язання:
- підписати Договір із Замовником не раніше ніж через п’ять  робочих днів  з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції,  але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.

Керівник підприємства, установи, організації –
учасника конкурсних торгів (уповноважена особа)                       ___________________                 _____________________

                                                                                                                     (підпис)                                            (П.І.П.)

Річний план закупівель на 2013 рік (із змінами)

Річний план закупівель на 2013 рік (із змінами)

   Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, 03315879   
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документтації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітки

1

2

3

4

5

6

7

8

Паливо рідинне та

газ; оливи

мастильні

(бензин

А-95)

2210

Місцевий бюджет

195300 (сто дев’яносто п’ять тисяч триста гривень)

Запит цінових пропозицій

2013 рік

Дмитрук А.І.

Сарницький С.А.

Савчук П.Т.

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 12.04.2013 №4

Голова комітету з конкурсних торгів

   Ковальчук В.І.   
(прізвище, ініціали)

____________
(підпис) М.П.

Секретар комітету з конкурсних торгів

     Дмитрук А.І.    
(прізвище, ініціали)

____________
(підпис)