Додаток, форма "Цінова пропозиція"

Додаток
Форма „Цінова пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче.
Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

  ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)

Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у запиті цінових пропозицій на закупівлю _____________________ згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів.
Вивчивши умови подання цінових пропозицій, на виконання зазначених вище конкурсних торгів, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених нижче   за наступними цінами:

Найменуванні товару, тип та марка

ГОСТ, ТУ, технічні характеристики

Виробник (вказати повну назву підприємства-виробника), країна походження.

Од. вим

Необхідний термін поставки

Кількість

Ціна за одиницю товару*
(без ПДВ

ПДВ
(для платників ПДВ)

Загальна вартість*
(без ПДВ)

ПДВ
(для платників ПДВ)

1

                   

Загальна вартість товару за специфікацією*

     

*вказати валюту цінової пропозиції
1. Умови розрахунків – термін відстрочки платежу через ________ банківських днів.
2. Умови поставки та місце постачання товару - ___________.
3. Термін дії цінової пропозиції: _______ календарних днів.

Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120-ти кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції. 
Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе наступні зобов’язання:
- підписати Договір із Замовником не раніше ніж через п’ять  робочих днів  з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції,  але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.

Керівник підприємства, установи, організації –
учасника конкурсних торгів (уповноважена особа) (підпис)           (прізвище, ім'я, по батькові)

 

Вимоги щодо оформлення цінових пропозицій

Цінові пропозиції подаються за формою, наведеною у додатку, в запечатаному конверті не пізніше кінцевого терміну їх подання.
Цінова пропозиція надається у письмовій формі за підписом керівника або офіційно уповноваженої особи Учасника торгів, прошита, пронумерована та скріплена печаткою. Повноваження щодо підпису документів цінової пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням тощо. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше, ніж 120 календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій.
На конверті, що містить цінову пропозицію, окрім надпису “Цінова пропозиція на закупівлю ___________________ за процедурою запиту цінових пропозицій”, та “Не розкривати до початку торгів”, має бути вказано:
адреса та назва Замовника торгів;
повна назва Учасника, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, поштова фактична адреса та номери контактних телефонів.
Цінові пропозиції, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.
Цінова пропозиція (цінова оферта) визначається у національній валюті України, з урахуванням ПДВ (якщо передбачено). Ціни вказуються за одиницю  товару, із врахуванням всіх податків і зборів, що сплачені або мають бути сплачені, витрат на транспортування та остаточно виводиться  підсумкова ціна пропозиції. Учасники подають свої пропозиції стосовно предмету закупівлі в цілому або стосовно тієї частини, яку вони пропонують постачати за договором, а саме в цілому щодо лоту. Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Учасник торгів разом з ціновою пропозицією повинен надати наступні документи для підтвердження кваліфікації:
-   копію  свідоцтва про державну реєстрацію;
-   копію довідки про реєстрацію платника податків;
-   копію довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб,  для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності – за наявності);
-  копію Статуту чи положення  (1-2 сторінки, види діяльності, остання сторінка) - для     юридичних осіб;
Всі  вище перераховані документи мають бути належним чином завірені печаткою підприємства та підписані керівником або уповноваженою особою Учасника торгів.
Крім того, згідно ст. 16 Закону України „Про здійснення державних закупівель” Замовником встановлені наступні кваліфікаційні критерії для Учасників:
-   наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-   наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-   наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
-   наявність фінансової спроможності.
Перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність їх  кваліфікаційним критеріям (довідки в довільній формі):
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- виконання аналогічних договорів із зазначенням назви закладів-замовників (одна-дві копії);
- працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- копія балансу,  фінансового звіту за 2010 рік, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.

Запит цінових пропозицій

  1. Замовник

1.1  Найменування: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради
1.2  Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03315879
1.3  Місцезнаходження: 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1
1.4. Реєстраційний рахунок замовника:  р/р 35411001001203, МФО 833017 ГУДКУ в Рівненській області

1.5  Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:

Басюк Ярослав Андрійович – заступник міського голови, начальник управління економіки, голова комітету з конкурсних торгів. 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.207. тел./факс (03636) 2-10-40
Коцюбайло Руслана Іванівна – головний спеціаліст, адміністратор дозвільного центру, відповідальний секретар комітету з конкурсних торгів. 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.205. тел./факс (03636) 2-10-08.
1.6.Головний розпорядник коштів: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 03315879
2.  Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
4.  Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.kuznetsovsk-rada.gov.ua
5.  Інформація про предмет закупівлі
5.1. Найменування предмета закупівлі: продукти нафтоперероблення рідкі, код ДКПП 23.20.1
5.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: бензин А-95, бензин А-76. Постачання по картках або талонах.
Місце поставки: Рівненська область та територія України
Кількість:  бензин А-95 – від 13000 л, бензин А-76 – від 450 л.
5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: 2011 рік
6.  Основні умови договору: відповідно до ст.41 Закону України «Про здійснення державних закупівель»
7.  Строк дії цінових пропозицій: до повного виконання зобов’язань постачальника, але не менше 120 днів
8.  Подання цінових пропозицій
8.1. Місце: 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, каб.205. Спосіб подання: особисто або поштою.
8.2. Строк: до 12 год 00 хв. «21» лютого 2011 року
9. Розкриття цінових пропозицій
9.1. Місце: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.207
9.2. Дата: «21» лютого 2011р.
9.3. Час: 14 год 30 хв.
10. Додаткова інформація
Довідки за телефоном (03636) 2-10-08

Голова комітету з конкурсних торгів,
заступник міського голови,
начальник управління економіки                                                                                 Я. Басюк

 

Оголошення про проведення відкритих торгів

1. Замовник:
1.1. Найменування: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03315879
1.3. Місцезнаходження: 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1
1.4. Реєстраційний рахунок замовника.
р/р 35425097001203
МФО 833017
ГУДКУ в Рівненській області
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail).
Ковальчук Василь Іванович – перший заступник міського голови, голова комітету з конкурсних торгів. 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.204. тел. (03636) 2-14-46 факс (03636) 2-19-19, kovvi@i.ua.
Коцюбайло Руслана Іванівна – державний адміністратор, відповідальний секретар комітету з конкурсних торгів. 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.312. тел./факс (03636) 2-23-73, r.kotsyubaylo@gmail.com.
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 03315879
2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету за рахунок субвенції з державного бюджету.
3. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності). www.kuznetsovsk-rada.gov.ua
5. Інформація про предмет закупівлі:
5.1. Найменування предмета закупівлі: Препарати лікарські, код ДКПП 24.42.1. Калій йодид (таблетки 0,25 г №10)
5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16800 упаковок (по 10 таблеток в одній упаковці).
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: До кінця 2011 року
6. Місце отримання документації конкурсних торгів.
34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.312
7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати):
Не вимагається
7.1. Розмір.
7.2. Вид.
7.3. Умови надання.
8. Подання пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Місце.
34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, каб.312. Спосіб подання: особисто або поштою.
8.2. Строк.
до 12 год 00 хв. «23» листопада 2011 року

9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:
9.1. Місце: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.204
9.2. Дата.
«23» листопада 2011 року
9.3. Час.
14 год 30 хв.
10. Додаткова інформація.
Довідки за телефоном (03636) 2-14-46, (03636) 2-23-73

 

Оголошення про результати проведення торгів, грудень 2011 року

1. Замовник:
1.1. Найменування.
Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.
03315879
1.3. Місцезнаходження.
34400 Рівненська область, м.Кузнецовськ, майдан Незалежності, 1
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ).
Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 03315879
2. Джерело фінансування закупівлі.
Кошти місцевого бюджету за рахунок субвенції з державного бюджету
3. Процедура закупівлі.
Відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі.
Препарати лікарські, код ДКПП 24.42.1. Калій йодид (таблетки 0,25г №10)
4.2. Кількість та місце поставки товарів або вид і місце проведення робіт чи надання послуг.
Місце поставки: 34400 Рівненська обл., м.Кузнецовськ, майдан Незалежності, 1
Кількість: 16800 упаковок (по 10 таблеток в одній упаковці)
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення). www.kuznetsovsk-rada.gov.ua
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель.
07.11.2011 журнал 133(579) оголошення №196121 (МЕД)
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель.
02.12.2011 журнал 144(590) оголошення №224082
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною.
30.11.2011
6.2. Дата укладення договору про закупівлю.
12.12.2011
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
6.3.1. Дата прийняття рішення.
6.3.2. Причина.
7. Ціна договору про закупівлю.
200760 (двісті тисяч сімсот шістдесят) гривень з ПДВ
8. Інформація про переможця торгів:
8.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БаДМ»
8.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер.
          31816235
8.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи).
49005 м.Дніпропетровськ, вул.Панікахи, 2
8.4. Номер телефону, телефаксу.
(056) 747-01-71


Перший заступник міського голови,
голова комітету з конкурсних торгів                                                В. Ковальчук

 

Запит цінових пропозицій, березень 2012 року

1. Замовник
1.1 Найменування: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради
1.2 Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03315879
1.3 Місцезнаходження: 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1
1.4 Реєстраційний рахунок замовника:
р/р 35411001001203
МФО 833017
ГУДКСУ  у Рівненській області 1.5 Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:

Ковальчук Василь Іванович – перший заступник міського голови, голова комітету з конкурсних торгів. 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.204. тел./факс (03636) 2-19-19, kovvi@i.ua.
Дмитрук Алла Іванівна – головний спеціаліст відділу економіки, відповідальний секретар комітету з конкурсних торгів. 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.205. тел./факс (03636) 2-10-08.
1.6.Головний розпорядник коштів: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 03315879
2.  Фінансування закупівлі:
2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі  (не для друку, не для оприлюднення).
2.3. Очікувана ціна одиниці товару ( у разі закупівлі товару) (не для друку, не для оприлюднення)
3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.kuznetsovsk-rada.gov.ua
5.  Інформація про предмет закупівлі
5.1. Найменування предмета закупівлі: продукти нафтоперероблення рідкі, код ДКПП 23.20.1
5.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: бензин А-95. Постачання по картках або талонах.
Місце поставки: Рівненська область та територія України
Кількість:  бензин А-95 –  10810 л.
5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: 2012 рік
6.  Основні умови договору: відповідно до ст.41 Закону України «Про здійснення державних закупівель»
7.  Строк дії цінових пропозицій: до повного виконання зобов’язань постачальника, але не менше 120 днів
8.  Подання цінових пропозицій
8.1. Місце: 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, каб.205. Спосіб подання: особисто або поштою.
8.2. Строк: до 12 год 00 хв. «26» березня 2012 року
9. Розкриття цінових пропозицій
9.1. Місце: Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, 34400 Рівненська обл. м.Кузнецовськ майдан Незалежності, 1, каб.204
9.2. Дата: «26» березня 2012р.
9.3. Час: 14 год 30 хв.

10. Додаткова інформація
Довідки за телефоном (03636) 2-10-08

Голова комітету з конкурсних торгів,
перший заступник міського голови                                                           В. Ковальчук
Передав:
Секретар комітету з конкурсних торгів                                                     А. Дмитрук

 

Річний план закупівель на 2012 рік

Річний план закупівель на 2012 рік
Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради, 03315879
(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)  

Джерело фінансування 

Очікувана вартість предмета закупівлі 

Процедура закупівлі 

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі 

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації) 

Примітки

3

5

8

Продукти нафто-перероблення рідкі (бензин А-95)

1131

Місцевий бюджет

 

Запит цінових пропозицій

Березень

Дмитрук А.І.
Сарницький С.А.
Савчук П.Т.

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 21.02.2012 №1

 

Голова комітету з конкурсних торгів

__Ковальчук В.І.___
(прізвище, ініціали) 

____________
(підпис) М.П.

Секретар комітету з конкурсних торгів

___Дмитрук А.І.___
(прізвище, ініціали) 

____________
(підпис)