Довідка обстеження операторів ринку, діяльність яких повязана з виготовленням та реалізацією вуличної їжі в м. Вараш Рівненської області

На виконання доручення Начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області від 06.08.2018 №02-02-03/9 «Щодо спалахів гострих кишкових інфекцій» з метою вивчення санітарно-епідеміологічної ситуації мною – начальником відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Володимирецького районного управління Держпродспоживслужби – державним інспектором Білобородою Валентиною Іванівною за участю представників, міської ради, національної поліції а саме: Прокопович Віри Іванівни - начальника відділу муніципальної поліції виконавчого комітету Вараської міської ради, Ляскун Руслани Михайлівни – заступника начальника відділу економіки виконавчого комітету Вараської міської ради, Легенчук Олександра Олександровича - дільничного офіцера відділення поліції Вараського відділу поліції ГУНП в Рівненській області з метою забезпечення стабільної епідеміологічної ситуації в м. Вараш 16 серпня 2018 року проведено рейдове обстеження операторів ринку, діяльність яких пов’язана з виготовленням та реалізацією вуличної їжі.

Продовжити

Легальна зайнятість - впевнене сьогодення і гарантоване майбутнє

22 серпня 2018 року в Вараській міській філії Рівненського ОЦЗ вкотре було проведено семінар для безробітних на тему «Легальна зайнятість» за участі Ірини Демидчик - заступника начальника відділу Володимирецького бюро правової допомоги Сарненського МУ з НБВПД.

Продовжити

Рятувальники нагадують про алгоритм дій у випадках коли розбився термометр

Ртуть – небезпечна. Потрапити в організм вона може двома шляхами: через травний тракт або через дихальні шляхи. З’їсти ртутну кульку може маленька дитина – в цьому випадку потрібно негайно викликати блювоту і терміново телефонувати в швидку допомогу.

Продовжити

Інформація про намір зміни тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів

Кузнецовське   міське   комунальне підприємство інформує споживачів м. Вараш про намір зміни тарифу на послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів.                            

Враховуючи зростання економічних чинників складової тарифу з вивезення та захоронення твердих побутових відходів, таких як: зростання вартості паливо-мастильних матеріалів, зростання вартості матеріалів, запасних частин для проведення техогляду та ремонту автотранспорту, витрат з оплати праці та зі зміною об’ємів надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, згідно рішення виконавчого комітету Вараської міської ради від 17.05.2018р. №85, виникає необхідність у перегляді діючих тарифів, затверджених рішенням виконавчого комітету Кузнецовської міської ради від 08.08.2016року № 145 та від 24.11.2011р. №259.

Тариф на послугу з вивезення твердих побутових відходів становитиме для :

- населення - 115,09 грн/м3 з ПДВ;

- бюджетних установ - 126,05 грн/м3 з ПДВ;

- інших споживачів – 164,41 грн/м3 з ПДВ.

Тариф на послугу з захоронення твердих побутових відходів становитиме для :

- населення - 32,16 грн/м3 з ПДВ;

- бюджетних установ - 35,90 грн/м3 з ПДВ;

- інших споживачів – 46,83 грн/м3 з ПДВ.

Тариф розрахований відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1010 від 26.07.2006 р. «Про затвердження порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» та Постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 10.12.2008 р. «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів».

Додаток

Додаток 2

 

                Т.в.о директора КМКП

О.А.Устич

Інформація про намір здійснити зміну тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення

Діючі тарифи для Кузнецовського міського комунального підприємства були встановлені на засіданні НКРЕКП постановою від 12.11.2015 № 2768 "Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення Кузнецовському МКП", яка набрала чинності з 1.01.2016 року. Діючі тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення становлять - 6,91 грн./м3 з ПДВ, - 5,21 грн./м3 з ПДВ відповідно. Планові тарифи, наведені в додатку №1, 2 зросли більше ніж у 2 рази на послугу з постачання холодної води та в 3 раза на послугу водовідведення.

Основними чинниками, що вплинули на зміну тарифів є:

1. Збільшилися витрати на електроенергію для технологічних потреб:

  • На 25% по водопостачанню
  • На 60% по водовідведенню.

2. Таке зростання спричинене значним підвищенням тарифу на активну електроенергію ІІ класу напруги з 1,63 грн./кВт (тариф 2015 р.) до 2,32 ( діючий тариф), а це на 42%. При цьому заплановані фізичні обсяги використання електричної енергії майже не змінилися.2/ Значно зросли витрати на оплату праці. Для забезпечення мінімальної заробітної плати та інших гарантій з оплати праці, передбачених законодавством, з урахуванням положень галузевої угоди та колективного договору врахована до планового тарифу заробітна плата зросла в 2 раза по водопостачанню та водовідведенню. Запланована середня заробітна плата одного працівника зросла на 212 %, а саме з 4000 грн. до 8472 грн.

3. Відповідно зросли витрати на сплату єдиного соціального внеску у розмірі 22 % від загальної суми витрат на оплату праці.

4. В 2018 році, в зв`язку з перебоями в роботі головного постачальника хімічного реагента (гіпохлорита), який в великому обсязі використовує КМКП для знезараження піднятої води та стоків, його вартість збільшилася в рази. А саме з 4072,8 грн./т (ціна в діючому тарифі) до 14522 грн./т, а це майже на 400 % і ціни далі продовжують рости. Без цього реагента не можливе безперебійне функціонування підприємства. Тому КМКП змушене нести такі витрати, щоб запобігти погіршенню санітарно-гігієнічних норм.

5. Зменшилися обсяги наданих послуг по водопостачанню та водовідведенню. На зменшення обсягів вплинуло те, що велика кількість населення встановлює лічильники на воду, значно економніше використовує природний ресурс. А також за останні роки були встановленні необхідні прилади обліку, які дозволили повністю контролювати обсяги видобутку води. Обсяг водопостачання зменшився в плановому тарифі порівняно з діючим на 17%, обсяг водовідведення на 25%. Цей фактор також вплинув на збільшення вартості 1 м3 водопостачання та водовідведення.

Додаток

Інформація про намір здійснити зміну тарифів на теплову енергію, послугу з централізованого опалення та послугу централізованого постачання гарячої води

На виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №390 від 30.07.2012 р. Кузнецовське міське комунальне підприємство інформує споживачів про намір здійснити зміну тарифу на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води.

На даний час встановлені НКРЕКП тарифи не відповідають економічно обґрунтованим витратам підприємства на теплову енергію, послугу з централізованого опалення та постачання гарячої води. Економічно-обгрунтована собівартість теплової енергії визначена з урахуванням наступних факторів:

Покупне тепло:

Розрахунок робиться відповідно до укладених договорів як на ціну, так і на об’єм покупної теплової енергії, яка згідно проекту тарифу буде становити 108,02 грн/Гкал без ПДВ, що порівняно з діючим тарифом зросте на 53 %.    

Витрати на оплату праці:

Відповідно до Закону України «Про оплату праці», згідно яких мінімальний посадовий оклад (тарифна ставка) встановлюється у розмірі, не меншому від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. ЗУ «Про Державний бюджет України на 2018 рік» встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб в розрахунку на місяць у розмірі: з 1 січня 2018 року – 1762грн., з 1 липня 2018 року – 1841 грн., з 1 грудня – 1921 грн.; мінімальну зарплату з 1 січня 2018 року встановлено 3723 гривні. Крім того, прийняті зміни та доповнення до Галузевої угоди на 2017-2018 роки і відповідні зміни внесені в Колективний договір. Середньомісячна заробітна плата склала 9034 грн на особу. У діючому тарифі мінімальна заробітна плата складала 1450грн. У плановому тарифі розраховується від зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб в сумі 1841 грн.

Відрахування на соціальні заходи:

У відповідності до ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» №246 від 08.07.2010 р. відрахування на соціальні заходи складають – 22 % від витрат на оплату праці, що плануються на 2018 рік в розмірі 572,00 тис. грн. у транспортуванні теплової енергії та 29,00 тис. грн у постачанні теплової енергії.

Амортизація основних засобів:

Розрахунок амортизаційних відрахувань основних виробничих засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення здійснюється відповідно до Податкового кодексу України та складає 541,54 тис.грн.

Витрати на матеріалиплануються згідно кошторисів на ремонти, які необхідно здійснити в 2018 році для повноцінного функціонування системи теплопостачання. В розроблених кошторисах на ремонт вказується необхідна кількість люд.-год., перелік матеріалів, їх вартість та необхідна кількість. Витрати на МШП, запчастини і ТЗВ заплановані на основі фактичних даних за 2016-2017 рр. В тарифах на теплову енергію витрати на ремонт господарським способом(без врахування витрат на оплату праці з нарахуваннями у ремонтах господарським способом) враховано в обсязі 582,48 тис.грн.

Розрахунок витрат на авто послуги виконаний на основі розроблених калькуляцій по кожному виду транспорту. У розрахунках брались до уваги: норми використання паливно-мастильних матеріалів, періодичність заміни мастила, вид палива та його ціна, тип обладнання та його характеристики. Паливо мастильні матеріали при вартості в діючому тарифі бензину А-92 11,50грн, в плановому тарифі 22,33 грн. зростання 94 %,,

При розрахунку прямих матеріальних витрат було також враховано витрати на комунальні послуги, послуги зв’язку, спецодяг, спецхарчування, медогляд.

Адміністративні витрати КМКП розподіляються пропорційно до виробничої собівартості між всіма видами діяльності. Оскільки підприємство має декілька напрямків господарської діяльності частина адміністративних витрат, яка відноситься до собівартості транспортування та постачання теплової енергії становить 12,7% від загальної суми запланованих адміністративних витрат і складає 843,59 тис. грн. Враховуючи планову виробничу собівартість по транспортуванні теплової енергії (4724,07 тис.грн.) та постачанні теплової енергії (166,55 тис.грн.) сума адміністративних витрат 843,59 тис.грн. була розділена у відсотковому співвідношенні 97 % на транспортування та 3 % на постачання.

Обсяги наданих послуг з транспортування та постачання теплової енергії:

У діючому тарифі обсяги реалізації теплової енергії склали 277,00 тис. Гкал у плановому тарифі обсяг реалізації – 241,09 тис.куб.м. без врахування втрат зменшились на 13%. На зменшення обсягів вплинуло те, що велика кількість населення встановлює загально будинкові прилади обліку теплової енергії.

Відповідно до проведених розрахунків плановий тариф буде становити:

Теплова енергії для населення(приватний сектор), бюджетних установ, релігійних організацій та інших споживачів – 167,26 грн/Гкал з ПДВ;

Централізоване опалення:

-для абонентів житлових будинків з будинковими та квартирними приладами обліку теплової енергії – 175,03 грн/Гкал з ПДВ;

-для абонентів житлових будинків без будинкових та квартирних приладів обліку теплової енергії – 4,92 грн/м2 з ПДВ за місяць протягом опалювального періоду;

Централізоване постачання гарячої води:

-за умови підключення рушникосушильників до систем гарячого водопостачання 28,22 грн/м3 з ПДВ;

-За відсутності рушникосушильників – 27,22 грн/м3 з ПДВ.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються упродовж двох тижнів в письмовій формі або на електронну адресу підприємства kuzn_mkp@ukr.net.

Планові тарифи

Структура теплової енергії

Структура ГВП та опалення