Фінансове управління

7300 Фінансове управління


 Структура управління

Тацюк Валентина Вікентіївна

Тацюк Валентина Вікентіївна

начальник  фінансового управління

 7301

tatsyuk@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 421 4212919 female user female u

Чилій Галина Степанівна

секретар керівника

посадова інструкція

421 4212919 female user female u

Волошановська Тетяна Вікторівна

головний спеціаліст 

посадова інструкція

  

БЮДЖЕТНИЙ ВІДДІЛ

Котяш Ростислав Анатолійович

Котяш Ростислав Анатолійович

заступник начальника фінансового управління, начальник відділу

посадова інструкція

віра петрина removebg preview 1

Петрина Віра Іванівна

заступник начальника відділу

посадова інструкція

Паламарчук Галина 2

Паламарчук Ганна Володимирівна

головний спеціаліст

посадова інструкція

421 4212919 female user female u

Хомич Світлана Антонівна

головний спеціаліст

посадова інструкція

Примачик Людмила

Примачик Людмила Михайлівна

головний спеціаліст

посадова інструкція

  

ВІДДІЛ ДОХОДІВ БЮДЖЕТУ ТА ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

421 4212919 female user female u

Хандучка Олена Микитівна

начальник відділу

посадова інструкція

421 4212919 female user female u

Гузей Людмила Володимирівна

заступник начальника відділу

посадова інструкція

 юля якуш

Якуш Юлія Миколаївна

головний спеціаліст

посадова інструкція

 

 

ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ

421 4212919 female user female u 

Максимчук Алла Геннадіївна

начальник відділу-головний бухгалтер

посадова інструкція

421 4212919 female user female u

Кухарець Віра Володимирівна

заступник начальника відділу-заступник головного бухгалтера

посадова інструкція

                                                                                                                           
                                                                                                                                                ОБСЛУГОВУЮЧИЙ ПЕРСОНАЛ
Ковалюк Марія Павлівна
прибиральник службових приміщень

 Контактна інформація

 Адреса управління:

34440, м.Вараш
м-н Незалежності 1

 Графік роботи:

Понеділок - четвер з 8:00 до 17:15
П'ятниця з 8:00 до 16:00
Перерва з 13:00 до 14:00

 Телефони та e-mail:

(03636) 2-36-25
Факс - (03636) 2-36-25


 Корисна інформація

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік 

Інформація про бюджет за бюджетними програмами з деталізацією за кодами економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету за 2022 рік

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік

Звіт про роботу фінансового управління виконавчого комітету Вараської міської ради за 2022 рік

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік – Фінансове управління виконавчого комітету Вараської міської ради

Бюджетні запит на 2023-2025 роки

Інформація про бюджет за бюджетними програмами з деталізацією за кодами економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету за 2021 рік

Інформація про роботу фінансового управління виконавчого комітету Вараської міської ради за 2021 рік

Наказ від 08.02.2022року №2 "Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2022 рік та паспорт

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми на 2021 рік - Забезпечення сплати відсотків за користування кредитними коштами

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми на 2021 рік - Забезпечення збалансованого бюджету на всіх стадіях бюджетного процесу

Бюджетний запит на 2022-2024 роки (індивідуальний)

 

Звіт про роботу фінансового управління виконавчого комітету Вараської міської ради за 2020 рік

Оцінка ефективності бюджетної програми за 2020 рік

Наказ від 02.02.2021року №2 "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2021 рік та паспорти

Звіт про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2020 рік

Бюджетні запити на 2021-2023 роки

Інформація про бюджет за бюджетними програмами з деталізацією за кодами економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету

Оцінка ефективності бюджетної програми за 2019 рік

Заявка - пропозиція щодо розміщення у 2020 році тимчасово вільних коштів бюджету Вараської міської об'єднаної територіальної громади на вкладних (депозитних) рахунках у банках

Наказ від 13.02.2020 року №3 "Про затвердження складу конкурсної комісії з розміщення тимчасово вільних коштів бюджету Вараської міської об'єднаної територіальної громади на вкладних (депозитних) рахунках у банках" та наказ від 13.02.2020 року №4 "Про деякі питання розміщення коштів на вкладних (депозитних) рахунках у 2020 році"

Звіт про роботу фінансового управління виконавчого комітету Вараської міської ради за 2019 рік

Наказ від 05.02.2020 №2 "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2020 рік" та паспорти

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік

Наказ від 11.01.2020 року №1 "Про затвердження Порядку складання та виконання розпису бюджету Вараської міської об’єднаної територіальної громади"

Бюджетний запит на 2020-2022 роки 

Наказ від 15 листопада 2019 року №19 "Про затвердження змін до Інструкції з підготовки бюджетних запитів" та зміни до Інструкції

Звіт про роботу фінансового управління виконавчого комітету Вараської міської ради за 2018 рік

Наказ від 22 січня 2019 року №2 "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2019 рік" та паспорти 

Конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи фінансового управління виконавчого комітету Вараської міської ради, наказ та порядок

Звіт про роботу фінансового управління виконавчого комітету Вараської міської ради

Наказ №38 від 04 жовтня 2018 "Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів" та інструкція з підготовки бюджетних запитів

Звіт про виконання програми місцевого бюджету станом на 01 січня 2019 року

Звіт про виконання програми місцевого бюджету станом на 01 січня 2019 року

doc Наказ №20 від 15 листопада 2019 року "Про затвердження в новій редакції паспорта бюджетної програми на 2019 рік" та паспорт

doc Наказ №57 від 27.11.2018 "Про затвердження в новій редакції паспорта бюджетної програми на 2018 рік" та паспорт

doc Наказ №49 від 06.11.2018 "Про затвердження в новій редакції паспорта бюджетної програми на 2018 рік" та паспорт

doc Наказ №28 від 01.08.2018 "Про затвердження в новій редакції Паспорта бюджетнгої програми на 2018 рік" та паспорт

doc Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік

doc Наказ №23 від 26.07.2018 "Про затвердження в новій редакції паспорта бюджетної програми на 2018 рік" 

doc ЗАЯВКА – ПРОПОЗИЦІЯ щодо розміщення у 2018 році тимчасово вільних коштів бюджету м.Вараш на вкладних (депозитних) рахунках у банках

doc Наказ про деякі питання розміщення коштів на вкладних (депозитних) рахунках у 2018 році

doc Наказ від 25.04.2018 №16 "Про внесення змін до складу конкурсної комісії з розміщення тимчасово вільних коштів бюджету м.Вараш на вкладних (депозитних) рахунках у банках у 2018 році"

doc Наказ про затвердження складу конкурсної комісії з розміщення тимчасово вільних коштів бюджету м.Вараш на вкладних (депозитних) рахунках у банках у 2018 році

doc Наказ №6 від 04.04.2018 "Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2018 рік" та паспорти бюджетної програми

doc Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01 січня 2018 року (уточнення)

doc Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01 січня 2018 року

doc Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

doc Наказ №64 від 29.12.2017 "Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2017 рік" 

doc Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018

doc Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік в новій редакції

doc Наказ №62 від 29.12.2017 "Про затвердження в новій редакції паспорта бюджетної програми на 2017 рік

doc Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік в новій редакції

doc Наказ №32 від 21.06.2017 "Про затвердження в новій редакції паспорта бюджетної програми на 2017 рік

doc Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

doc Наказ №9 від 08.02.2017 "Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2017 рік

doc ЗАЯВКА – ПРОПОЗИЦІЯ щодо розміщення у 2017 році тимчасово вільних коштів бюджету м.Вараш на вкладних (депозитних) рахунках у банках

doc Наказ про деякі питання розміщення коштів на вкладних (депозитних) рахунках у 2017 році

doc Наказ про затвердження складу конкурсної комісії з розміщення тимчасово вільних коштів бюджету м.Вараш на вкладних (депозитних) рахунках у банках у 2017 році

doc Наказ про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів до проекту бюджету м.Кузнецовськ (Вараш)

 
 
 
 
 
 
 
 

  Доступ до публічної інформації

Надання публічної інформації  фінансовим управлінням виконавчого комітету Вараської міської ради здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
     Згідно з законом «Про доступ до публічної інформації», публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні  суб’єктів владних повноважень.
  Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:
1) ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
3) підпис і дату.

 Для оформлення інформаційного запиту Ви можете звернутися:
усно: за телефоном -  (0326) 3-94-10;
письмово: 34400, м. Вараш, майдан Незалежності, 1, (на конверті вказувати «Публічна інформація»);
факсом: (0326) 2-10-25.
E-mail:kuzn_finup@ukr.net
І. Фінансове управління виконавчого комітету Варасьткої міської ради діє на підставі Положення, затвердженого рішенням Вараської міської ради від 09.06.2017 № 818 «Про перейменування фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради та затвердження Положення про фінансове управління виконавчого комітету Вараської міської ради в новій редакції» та в межах вимог чинного законодавства. Утримання управління проводиться за рахунок коштів міського бюджету в межах бюджетних призначень, визначених рішенням про міський бюджет на відповідний період. Кошторисні призначення фінансового управління виконавчого комітету Кузнецовської міської ради на 2016 рік:

Поточні видатки                                                                                        - 1746,1  тис. грн.
в тому числі :
- захищені статті (заробітна плата, нарахування на заробітну плату,
оплата комунальних послуг та енергоносіїв)                                         - 1684,2 тис. грн.

- інші видатки  ( предмети, матеріали, обладнання та інвентар,
у тому числі м’який інвентар та обмундирування; оплата послуг
(крім комунальних); інші видатки; видатки на відрядження                -      61,9 тис. грн.

Капітальні видатки                                                                                     -  25,0 тис. грн.

Витрачання бюджетних коштів бюджетною установою, в тому числі фінансовим управлінням, здійснюється згідно з  Порядком, затвердженим в постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002  №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання  кошторисів бюджетних установ » зі змінами (текст подається).

ІІ. Матеріали для оформлення запиту на отримання інформації та консультацію в межах  компетенції можна отримати  в  каб. 305.

ІІІ. На виконання ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» подаємо зразок форми запиту на інформацію

ЗРАЗОК



Розпорядник  _____________________________________________________
інформації         (найменування розпорядника інформації)

Запитувач    _____________________________________________________
(ПІБ - для фізичних осіб,найменування організації,

_____________________________________________________
ПІБ представника організації  - для юридичних осіб та

              _____________________________________________________
об'єднань громадян,що не мають статусу юридичної особи,

_____________________________________________________
поштова адреса або електронна адреса, контактний
телефон)

ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

Прошу відповідно до Закону України "Про доступ  до  публічної
інформації" надати

__________________________________________________________________
(загальний опис інформації або вид, назва,реквізити чи зміст документа)

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________   

__________________________________________________________________
Запитувану інформацію прошу надати у визначений законом строк
(необхідне зазначити):

на поштову адресу    _____________________________________________
(поштовий індекс, область, район, населений
пункт, вулиця,
_____________________________________________
будинок, корпус, квартира)

на електронну адресу _____________________________________________

телефаксом           _____________________________________________

за телефоном         _____________________________________________



________       ____________
(дата)        (підпис)

1. Запит  може  бути  поданий  особисто  до  спеціальних   структурних   підрозділів або  посадовим  особам,  які організовують у встановленому порядку  доступ до публічної інформації, якою володіє розпорядник  інформації, в робочий  час згідно з  правилами внутрішнього трудового розпорядку.
2. У  запиті   необхідно   зазначити  спосіб  отримання  інформації.
3. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний  запитувачем,  протягом п'яти робочих днів з дня  надходження запиту. 
4. У  разі коли запит стосується надання великого обсягу  інформації або потребує пошуку інформації серед  значної кількості   даних,  строк  розгляду  запиту  може  бути
продовжено до 20 робочих днів  з  обґрунтуванням  такого  продовження. Про продовження   строку   запитувачу повідомляється  в письмовій формі не пізніше  п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
5. Інформація на запит надається безоплатно.
6. У  разі  коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10  сторінок,  про  це  протягом  п'яти робочих  днів  з  дня  надходження запиту повідомляється запитувачу  із  зазначенням  обсягу  фактичних   витрат, пов'язаних  із  копіюванням  або  друком документів,  та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації  здійснюється  протягом  трьох  робочих  днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
7. У задоволенні запиту може бути  відмовлено  у  таких   випадках:
1) розпорядник  інформації не володіє і не зобов'язаний  відповідно до його компетенції, передбаченої  законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено  запит;
2) інформація,  що запитується,  належить  до  категорії інформації з обмеженим доступом;
3) запитувач  не  оплатив фактичні витрати,  пов'язані з  копіюванням або друком  документів, відповідно до пункту 6 цих приміток;
4) не дотримано вимог до складення та подання запиту на  інформацію, передбачених  частиною  п'ятою  статті   19  Закону  України "Про доступ до публічної інформації", а саме не зазначено:
прізвище, ім'я,  по батькові (найменування) запитувача, поштову  адресу  або  адресу електронної пошти,  а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид,  назву,  реквізити чи  зміст   документа,   щодо  якого  зроблено запит  (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

ПРИМІРНИЙ ПОРЯДОК
складення та подання запитів на інформацію


1. Запит  на  інформацію  подається  фізичною  або  юридичною особою,  об'єднанням  громадян   без   статусу   юридичної   особи розпоряднику  інформації  в  усній  чи  письмовій  формі  під  час особистого  прийому  або  шляхом  надсилання  поштою,  електронною
поштою, телефаксом або по телефону.
2. Запит на інформацію подається у довільній формі.
3. Запит на інформацію повинен містити:
прізвище, ім'я,   по   батькові   (найменування)  запитувача, поштову адресу,  адресу електронної пошти або номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид,  назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
4. Для подання письмового запиту запитувач  може  використати форму,  яку  надає  розпорядник інформації та яка розміщується на сторінці розпорядника на офіційному веб-сайті міськвиконкому.
5. Запит  на  інформацію  може  бути   подано   особисто     посадовим особам,  які організовують  у  встановленому  порядку   доступ   до   публічної інформації,  якою  володіє  розпорядник інформації,  в робочий час гідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку.
6. Під час подання запиту на  інформацію  запитувач  зазначає зручну для нього форму отримання інформації.
7. У  разі  коли  з  поважних причин (інвалідність,  обмежені фізичні можливості тощо) особа не  може  подати  письмовий  запит, його оформлює представник спеціального структурного підрозділу або посадова особа,  яка організовує у встановленому порядку доступ до публічної  інформації,  якою  володіє  розпорядник інформації,  із зазначенням прізвища,  ім'я,  по батькові,  контактного телефону в запиті, та надає копію запиту особі, яка його подала.
8. На  вимогу  запитувача  на  першому  аркуші  копії  запиту проставляється  відбиток  штампа   із   зазначенням   найменування розпорядника  інформації,  дати  надходження  та  вхідного  номера запиту. Така копія повертається запитувачу.

ІV. Інформація на запит надається безкоштовно.

У разі якщо задоволення запиту  на  інформацію  передбачає виготовлення  копій  документів  обсягом  більш  як  10  сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
Розмір    фактичних    витрат   визначається   в  межах  граничних  норм, встановлених Кабінетом Міністрів України постановою № 740 від 13.07.2011 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію».  При  наданні  особі інформації про себе та інформації,  що становить суспільний інтерес,  плата  за  копіювання  та  друк  не стягується.

   ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію

 

Послуга, що надається    

Граничні норми витрат    

Копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)                         

не більше ніж 0,1 відсотка  розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї  сторінки   

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі  двосторонній друк)                           

не більше ніж 0,2 відсотка  розміру мінімальної заробітної   плати за виготовлення однієї сторінки 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з
відкритою інформацією міститься                                
інформація з обмеженим доступом,                              
що потребує її відокремлення,                                  
приховування тощо (в тому числі                                
двосторонній друк)                     

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки  

Примітка. Розмір  мінімальної  заробітної  плати  за  виготовлення   однієї сторінки встановлюється  на  дату копіювання  та  друку документів.

V. Згідно з Законом України  "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23  Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

УІ.  Система обліку документів, які містять публічну інформацію

Дата та номер

Назва

Авторство (підрозділ)

Примітка

       
       
       
       

Фінансове управління виконавчого комітету Вараської міської ради інформацію (в тому числі і публічну) зберігає на паперових носіях.

До видів інформації, якою володіє фінансове управління, відносяться матеріали по формуванню та аналізу виконання міського бюджету.
Фінансове управління  не є розпорядником інформації за запитами на інформацію:
- стосовно інформації Вараської міської ради,  виконавчого комітету Вараської міської ради, інших управлінь та відділів органу самоврядування,  інших органів влади;
-  стосовно інформації,    яка   може   бути   отримана   шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.

VII. На виконання статті 3 Закону України «Про доступ до публічної інформації », за 20 робочих днів до дати розгляду щодо прийняття відповідного рішення, проект рішення про бюджет та його виконання  Вараською міською радою буде оприлюднений в засобах масової інформації, в тому числі і на сайті Вараської міської ради та виконавчого комітету (http://varash.rv.gov.ua/), з метою надання громадськості можливості представити свої інтереси, або вплинути на процес формування міського бюджету в межах вимог чинного законодавства.

VIII. Інформація про бюджет міста Вараш та його виконання зберігається у фінансовому управлінні згідно з чинним законодавством.

IX. Відповідно до чинного законодавства, заміщення вакантних посад в органах місцевого самоврядування проводиться на конкурсній основі. Порядок проведення конкурсу затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» зі змінами (додається).