Управління економіки та розвитку громади

 7200 УПравління економіки та розвитку громади


 Структура управління

0358 removebg preview 1

Барабух Ірина Ростиславівна

начальник управління

 7201

irina.barabuh@varash-rada.gov.ua

посадова інструкція

 ВІДДІЛ ЕКОНОМІКИ, ПРОМИСЛОВОСТІ ТА ТРАНСПОРТУ

Зубрецька Ніна Олексіївна

Зубрецька Ніна Олексіївна

заступник начальника управління, начальник відділу

zubretska@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Черевач Інна Анатоліївна

Черевач Інна Анатоліївна

головний спеціаліст

 7212

cherevach@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Семенова Тетяна Володимирівна 1

Семенова Тетяна Володимирівна

головний спеціаліст

 7213

semenova@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 ВІДДІЛ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ТА ГРАНТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ковалевич Наталія Валентинівна

Ковалевич Наталія Валентинівна

начальник відділу

 7221

kovalevych@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 Мельничук Микола Сергійович1

Мельничук Микола Сергійович

головний спеціаліст

melnychuk@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 

 ВІДДІЛ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА АГРОСЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ

Ковальчук_Оксана_Василівна.png

Ковальчук Оксана Василівна

начальник відділу

 7231

kovalchuk_o@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Миколаєнко_Наталія_Павлівна.png

Миколаєнко Наталія Павлівна

головний спеціаліст

 7232

mykolaienko@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

   Контактна інформація

Відділ інформаційних технологій

3400 Відділ Інформаційних технологій


 Структура відділу

Кущик Іван Назарович

Кущик Іван Назарович
начальник відділу

 3401

kuschik@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Артемчук Наталія Григоріївна

Артемчук Наталія Григорівна
заступник начальника відділу

 3402

artemchuk@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Козодой Владислав Володимирович

Козодой Владислав Володимирович
головний спеціаліст сектору впровадження та супроводу

 3403

kozodoi@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

   
жуковська

Жуковська Оксана Володимирівна
головний спеціаліст сектору технічного забезпечення

zhukovska@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Печончик Руслан Михайлович

Печончик Руслан Михайлович
головний спеціаліст сектору технічного забезпечення

pechonchik@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 

 Контактна інформація

 Адреса відділу:

34400, м.Вараш
м-н Незалежності 1,
каб.206, 207, 220, 220-А.

 Графік роботи:

Понеділок - четвер з 8:00 до 17:15
П'ятниця з 8:00 до 16:00
Перерва з 13:00 до 14:00

 Телефони:

(03636) 2-45-19
приймальня міського голови 067-579-58-80
 
 

Звіт про роботу відділу інформаційних технологій виконавчого комітету Вараської міської ради у 2022 р.

Звіт про роботу програмно-комп'ютерного забезпечення виконавчого комітету Вараської міської ради за 2020 рік

Звіт про роботу програмно-комп'ютерного забезпечення виконавчого комітету Вараської міської ради за 2019 рік

Звіт про роботу програмно-комп'ютерного забезпечення виконавчого комітету Вараської міської ради за 2018 рік

Звіт про роботу програмно-комп'ютерного забезпечення виконавчого комітету Вараської міської ради

 

Відділ земельних ресурсів

4100 Відділ зЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ


 Структура відділу

 Власова Олена Віталіївна

Власова Олена Віталіївна

начальник відділу

 4101

vlasova_o@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 

Головач Наталія Віталіївна

Головач Наталія Віталіївна

головний спеціаліст відділу

golovach@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Водько Оксана Іванівна

Пляшко Оксана Іванівна

головний спеціаліст відділу

vodko@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Моніч Людмила Іларіонівна

Моніч Людмила Іларіонівна

головний спеціаліст відділу

monich@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

421 4212919 female user female u

Трохимчук Олеся Григорівна

головний спеціаліст відділу

trohimchuk@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

   

 

 Контактна інформація

 Адреса відділу:

34400, м.Вараш
м-н Незалежності 1,
каб 201.

 Графік роботи:

Понеділок - четвер з 8.00 до 17.15
П'ятниця з 8.00 до 16.00
Перерва з 13.00 до 14.00

 Телефони:

(03636) 2-45-19
приймальня міського голови 067-579-58-80
 

До уваги власників земельних ділянок!

Cарненське управління ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що відповідно п.281.1 ст.281 Податкового кодексу України, від сплати земельного податку звільняються: інваліди I і II групи, фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років, пенсіонери (за віком), ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України від 22 жовтня 1993 року №3551 «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та фізичні особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб п.281.1 ст.281 ПКУ, поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм:

- для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більше 2 гектари;

- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більше 0,25 гектара, у селищах - не більше 0,15 гектара, у містах - не більше 0,10 гектара;

- для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара;

- для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара;

- для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара.

Слід зазначити, що п.281.4 ст.281 ПКУ визначено, що якщо фізична особа, визначена у п.281.1 цієї статті, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки письмову заяву (у довільній формі) про самостійне обрання або зміну земельної ділянки для застосування пільги.

Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового звітного періоду, у якому подано таку заяву. Тобто, якщо заява про самостійне обрання або заміну земельних ділянок для застосування пільги подана до контролюючого органу після 1 травня поточного року, то пільга починає застосовуватися до обраних земельних ділянок з наступного періоду.

 

 

Коли дохід від надання в оренду земельного паю потрібно задекларувати

 

Сарненське управління ГУ ДФС у Рівненській  області повідомляє, що дохід від надання майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або  користування) включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу  платника  податку.

Згідно із пп. 170.1.1 п. 170.1 ст. 170 ПКУ податковим агентом платника податку — орендодавця щодо його доходів від надання в оренду земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельного паю є орендар (юридична особа чи фізична особа - підприємець).

Проте  громадяни,  які отримують доходи від надання в оренду земельного паю фізичній особі, яка не є суб’єктом господарювання, повинні подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи та самостійно сплатити податки.

Такі доходи оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 % та військовим збором за ставкою 1,5 %.

Декларацію за 2018 рік слід подати до 1 травня п.р.   

Сарненське управління ГУ ДФС у Рівненській  області  запрошує  платників податків  до податкових інспекцій за місцем реєстрації  для отримання  консультації  та подання Декларації про майновий стан і доходи.

 

Управління правового забезпечення

1500 УПравління ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ


 Структура управлІння

Долюк Олександр Сергійович

Долюк Олександр Сергійович
начальник управління

 1501

dolyuk_o@varash.rv.gov.ua
посадова інструкція

 

                                                                                                               ВІДДІЛ ПРАВОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ


 

 Забродовська Наталія Ігорівна1

Забродовська Наталія Ігорівна
начальник відділу

 1511

zabrodovska@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Гоштук Наталія Олександрівна

Гоштук Наталія Олександрівна
головний спеціаліст відділу

 1512

goshtuk@varash.rv.gov.ua
посадова інструкція

photo 2022 11 01 08 42 05 removebg preview

Панчук Галина Іванівна
провідний спеціаліст відділу
panchuk@varash.rv.gov.ua
посадова інструкція



                                                                                                                            ВІДДІЛ ПРЕТЕНЗІЙНО-ПОЗОВНОЇ РОБОТИ

421 4212919 female user female u

Процун Ольга Олексіївна
начальник відділу

 1521

protsun@varash.rv.gov.ua
посадова інструкція

Воронюк Руслана Миколаївна

Воронюк Руслана Миколаївна
головний спеціаліст

 1522

voronyuk@varash.rv.gov.ua
посадова інструкція

                                                                                                                                             ВІДДІЛ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ


 

 

Волох Вікторія Валеріївна

Волох Вікторія Валеріївна
начальник відділу

 1531

voloh@varash.rv.gov.ua
посадова інструкція

421 4212919 female user female u

Соколенко Анна Михайлівна
головний спеціаліст, фахівець із публічних закупівель

 1532

sokolenko@varash.rv.gov.ua
посадова інструкція

 Мороченець Катерина Олександрівна

Мороченець Катерина Олександрівна
головний спеціаліст, фахівець із публічних закупівель 

 1533

morochenets@varash.rv.gov.ua
посадова інструкція

 

 


 Контактна інформація

 Адреса управління:

34440, м.Вараш
м-н Незалежності 1
каб.311,312,316.

 Графік роботи:

Понеділок - четвер з 8:00 до 17:15
П'ятниця з 8:00 до 16:00
Перерва з 13:00 до 14:00

 Телефони:

(03636) 2-45-19
приймальня міського голови 067-579-58-80
 

 

Звіт про виконання роботи працівниками управління правового забезпечення виконавчого комітету Вараської міської ради за 2022 рік

Звіт управління правового забезпечення виконавчого комітету ВМР за 2021 рік

Департамент культури, туризму, молоді та спорту

ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

 Структура департаменту

 

 

 

 Петрович Наталія removebg previe

Петрович Наталія Григорівна

директор департаменту 

 5101

petrovych_n@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 
                                                                                                                                             ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ

 

 120269551 971914123336720 480056

Несіпбаєва Тетяна Петрівна

заступник директора департаменту, начальник відділу культури та туризму

nesipbaieva@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Хазова Світлана removebg preview 1 

Хазова Світлана Григорівна

головний спеціаліст відділу культури та туризму

hazova@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Фалько Яна removebg preview 1 

Миронюк Яна Валеріївна

головний спеціаліст відділу культури та туризму

falko@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Чаборай Інна removebg preview 1

Чаборай Інна Володимирівна

головний спеціаліст відділу культури та туризму

chaboraj@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Качинська Ірина removebg preview 1

Качинська Ірина Олександрівна

головний спеціаліст відділу

kachinska@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

                                                                                                                                ВІДДІЛ МОЛОДІЖНИХ ІНІЦІАТИВ

Антонюк Анастасія removebg previ

Антонюк Анастасія Валентинівна

начальник відділу молодіжних ініціатив

a_antoniuk@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

                                                                                                                                     ВІДДІЛ МАСОВОГО СПОРТУ

Бабік Андрій removebg preview 1

Бабік Андрій Миколайович

начальник відділу масового спорту

babik@varash.rv.gov.ua 

посадова інструкція

Шкабура Анатолій removebg preview

Шкабура Анатолій Андрійович

головний спеціаліст відділу масового спорту

schkabura@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція


                                                                                                                              ОБСЛУГОВУЮЧИЙ ПЕРСОНАЛ

Антонюк Олег Васильовичводій автотранспортних засобів.

Нікітчук Оксана Петрівнаприбиральник службових приміщень.


 Контактна інформація

 Адреса департаменту:

34440, м.Вараш
м-н Перемоги, 23

 Графік роботи:

Понеділок - четвер з 8:00 до 17:15
П'ятниця з 8:00 до 16:00
Перерва з 13:00 до 14:00

 Телефон та e-mail:

(03636) 2-40-22
 

Рішення міської ради  №384  від  28.05.2021 р. Про внесення змін до установчих документів Департаменту культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради та затвердження Положення про Департамент культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради в новій редакції

Рішення міської ради   №992  від  18.10.2021 р. Про внесення змін до установчих документів Департаменту культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради та затвердження Положення про Департамент культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради в новій редакції

Рішення міської ради   №1548-РР-VIII  від  14.07.2022 р.  Про внесення змін до установчих документів Департаменту культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради та затвердження Положення в новій редакції

 Рішення міської ради   №1606-РР-VIII  від  09.09.2022 р. Про внесення змін до установчих документів Департаменту культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради та затвердження Положення в новій редакції


 Корисна інформація

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм" від 03.07.2023 № 127-осн

Наказ "Про затвердження в новій редакції паспортів бюджетних програм" від 25.05.2023 №107-осн

Наказ "Про затвердження в новій редакції паспортів бюджетних програм" від 12.04.2023 №79-осн

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм" від 04.04.2023 № 72-осн

Оцінка ефективності бюджетної програми за 2022 рік

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2022 рік

Звіт про роботу департаменту культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради за 2022 рік

Наказ про затвердження паспортів бюджетних програм №24-осн від 23.01.2023 р.

Бюджетні запити на 2023 рік

Наказ Департаменту КТМС ВК ВМР від 10.02.2022року №39-осн "Про затвердження паспортів бюджетних програм"

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм за 2021 рік

Звіт про роботу департаменту культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради за 2021 рік

Наказ про затвердження паспортів бюджетних програм №212-осн від 30.12.2021 р.

Бюджетні запити на 2022 рік

Рішення міської ради від 18.10.2021 року №992 "Про внесення змін до установчих документів Департаменту культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради та затвердження Положення про Департамент культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Вараської міської ради в новій редакції"

Наказ про затвердження паспортів бюджетних програм №190-осн від 02.12.2021 р.

Наказ про затвердження паспортів бюджетних програм №152-осн від 05.11.2021 р.

Наказ про затвердження паспортів бюджетних програм №123-осн від 5.10.2021 р.

Наказ про затвердження паспортів бюджетних програм 1110160, 1111080, 1113140, 1114030, 1114060, 1114081, 1114082 на 2021 р.

Наказ про затвердження та паспорти бюджетних програм відділу культури та туризму виконавчого комітету Вараської міської ради на 2021 рік за програмами 1010160 "Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах", 1014060 "Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів".

Наказ  відділу культури та туризму від 15.07.2021 року №81-осн "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2021 рік" та паспорти

Наказ департаменту культури, туризму, молоді та спорту від 08.07.2021 року №42-осн "Про затвердження паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2021 рік" та паспорти

Наказ департаменту культури, туризму, молоді та спорту від 14.06.2021 року №14-ос "Про затвердження паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2021 рік" та паспорти

Звіт про роботу відділу культури та туризму виконавчого комітету Вараської міської ради за 2020 рік

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік

Звіт про роботу відділу культури та туризму виконавчого комітету Вараської міської ради за 2019 рік

Наказ від 12.02.2020 року №28-осн "Про затвердження паспортів" та паспорти бюджетних програм на 2020 рік

Звіт про виконання паспортів бюджетної програми місцевого бюджету за 2019 рік

Бюджетні запити на 2020 рік

Паспорт бюджетної програми  місцевого бюджету на 2019 рік

Звіт про виконання бджетної програми місцевого бюджету за 2018 рік

Наказ №125-осн/45 від 01 листопада 2018 року "Про затвердження в новій редакції паспорту бюджетної програми на 2018 рік, наказ №118-осн/43 від 19 жовтня 2018 року "Про затвердження в новій редакції паспорту бюджетної програми на 2018 рік" та паспорти

Наказ №96-осн/27 від 01.08.2018 "Про затвердження в новій редакції паспортів бюджетних програм на 2018 рік" та паспорти

Звіт відділу культури та туризму виконавчого комітету Вараської міської ради

Паспорти бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік

Наказ №97/45 від 11.10.2017 року "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2017 рік" та паспорти

КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІ ЗАКЛАДИ МІСТА

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету на 2017 рік

Наказ №45/20 від 24.04.2017 "Про внесення змін до наказу №23/10 від 08.02.2017 та паспорт бюджетної програми

Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва

4300 Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва


 Структура департаменту

421 4219874 icone homem png man

 

Ющук Дмитро Анатолійович

директор департаменту

 4301

yuschuk_d@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Москалик Ніна Степанівна

Москалик Ніна Степанівна

головний спеціаліст департаменту

moskalik@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

IMG 1058.1 removebg preview 1

Корнєєва Марія Валеріївна

головний спеціаліст - юрист департаменту

kornieieva@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 

 

ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

421 4219874 icone homem png man

 

Устич Олег Анатолійович

начальник відділу, заступник директора департаменту

ustich@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Будь Ксенія Миколаївна

Будь Ксенія Миколаївна

головний спеціаліст

bud@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

IMG 3337 2 removebg preview 1

Босак Юлія Ігорівна

головний спеціаліст

bosak@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Шкіндер Людмила Володимирівна

Шкіндер Людмила Володимирівна

головний спеціаліст

shkinder@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 

ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА

 

Жмурак Сергій Сергійович 200

 

Жмурак Сергій Сергійович

начальник відділу

zhmurak@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Жданюк Катерина Василівна

 

Кир'ях Катерина Василівна

головний спеціаліст

zhdanyk@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

421 4212919 female user female u

 

Чех Оксана Ігорівна

головний спеціаліст

chekh@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

421 4212919 female user female u

 

Міхеєва Світлана Володимирівна

головний спеціаліст

miheeva@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 

ВІДДІЛ ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИН

 

Колбун Оксана Василівна 200

 

Колбун Оксана Василівна

начальник відділу

kolbun@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Мацюк Ніна Миколаївна 200

 

Мацюк Ніна Миколаївна

головний спеціаліст

matsuk@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Кедич Надія Миколаївна 200

Кедич Надія Миколаївна

головний спеціаліст

kedych@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

   

 

ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА

 Катрук Анатолій Володимирович

Катрук Анатолій Володимирович

начальник відділу

katruk@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 Пешко Руслан Миколайович

Пешко Руслан Миколайович

заступник начальника відділу

peshko@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція


IMG 3777 2 removebg preview 1

Колдун Юрій Григорович

головний спеціаліст

koldun_y@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 Пікусь Катерина Василівна remove

Пікусь Катерина Василівна

головний спеціаліст

pikus_k@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція


 

 ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

 Вітренко Леся Володимирівна

Совгуть Леся Володимирівна

начальник відділу

vitrenko@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 Ковальчук Мирослава Вікторівна

Ковальчук Мирослава Вікторівна

заступник начальника відділу

kovalchuk_m@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Котяш Жанна Анатолівна 

Котяш Жанна Анатолівна

головний спеціаліст

kotiash@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 дацька люда

Дацька Людмила Петрівна

головний спеціаліст

datska@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівництвом Департаменту житлово-комунального господарства,

майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради

 

Ющук Дмитро Анатолійович  директор Департаменту 

перший четвер місяця з 15:00 до 17:00 год.

 

Устич Олег Анатолійович – заступник директора Департаменту

друга середа місяця з 15:00 до 17:00 год.

 Контактна інформація

 Адреса департаменту:

34440, м.Вараш
м-н Незалежності 2
 

 Графік роботи:

Понеділок - четвер з 8:00 до 17:15
П'ятниця з 8:00 до 16:00
Перерва з 13:00 до 14:00

 Телефон та e-mail:

(03636) 2-45-19

Протокол №1 конкурсної комісії з перевірки та відбору проєктних заявок для участі у "Програмі співфінансування ремонтів багатоквартирних житлових будинків у Вараській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки" у 2021 році

Протокол №2 конкурсної комісії з перевірки та відбору проєктних заявок для участі у "Програмі співфінансування ремонтів багатоквартирних житлових будинків у Вараській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки" у 2021 році

Протокол №3 конкурсної комісії з перевірки та відбору проєктних заявок для участі у "Програмі співфінансування ремонтів багатоквартирних житлових будинків у Вараській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки" у 2021 році

Рішення міської ради від 20.08.2021 року №597 "Про внесення змін до установчих документів Департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради"

Звіт про роботу відділу майна комунальної власності міста виконавчого комітету Вараської міської ради за 2020 рік

Звіт про роботу відділу майна комунальної власності міста виконавчого комітету Вараської міської ради за 2019 рік

 Інформація про рекламні засоби станом на 01.08.2019 року

 

 Корисна інформація

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №39-од від 19.07.2023 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №38-од від 12.07.2023 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №32-од від 16.06.2023 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №28-од від 31.05.2023 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №25-од від 18.05.2023 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №21-од від 04.05.2023 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №14-од від 21.04.2023 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №14-од від 12.04.2023 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №14-од від 07.04.2023 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №8-од від 08.03.2023 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №05-од від 06.02.2023 р.

Звіт про виконання паспорту бюджетної програми місцевого бюджету 2022 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік" №03-од від 25.01.2023 р.

Звіт про роботу Департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради за 2022 рік

Бюджетний запит на 2023-2025 роки (загальний)

Наказ "Про затвердження у новій редації паспортів бюджетних програм на 2022 рік" №54-од від 20.12.2022 р.

Наказ "Про затвердження у новій редації паспортів бюджетних програм на 2022 рік" №51-од від 07.11.2022 р.

Наказ "Про втрату чинності та затвердження у новій редакції паспортів бюджетних програм на 2022 рік" №37-од від 27.09.2022 р.

Наказ "Про втрату чинності та затвердження у новій редакції паспортів бюджетних програм на 2022 рік" №27-од від 28.07.2022 р.

Наказ "Про затвердження у новій редації паспортів бюджетних програм на 2022 рік" №21-од від 23.06.2022 р.

Наказ "Про втрату чинності та затвердження у новій редакції паспортів бюджетних програм на 2022 рік" №18-од від 16.05.2022 р.

Наказ "Про затвердження в новій редакції паспортів бюджетних програм на 2022 рік" №10-од від 02.05.2022 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2022 рік" №09-од від 21.04.2022 р.

Наказ "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2022 рік№03-од від 09.02.2022 р.

Інформація про проведену роботу департаментом у 2021 році

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік

Інформація про виконання "Програми співфінансування ремонтів багатоквартирних житлових будинків у Вараській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки" за 2021 рік

Пояснювальна записка до інформації про виконання "Програми співфінансування ремонтів багатоквартирних житлових будинків у Вараській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки" за 2021 рік

Наказ "Про затвердження в новій редакції паспортів бюджетних програм на 2021 рік" №30-од від 30.12.2021 р.

Бюджетні запити на 2022-2024 роки

Наказ "Про затвердження в новій редакції паспортів бюджетних програм на 2021 рік" №25-од від 15.12.2021 р.

Наказ "Про затвердження в новій редакції паспортів бюджетних програм на 2021 рік" №12-од від 19.10.2021 р.

Протокол №3 конкурсної комісії з перевірки та відбору проєктних заявок для участі у "Програмі співфінансування ремонтів багатоквартирних житлових будинків у Вараській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки" у 2021 році

Протокол №2 конкурсної комісії з перевірки та відбору проєктних заявок для участі у "Програмі співфінансування ремонтів багатоквартирних житлових будинків у Вараській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки" у 2021 році

Протокол №1 конкурсної комісії з перевірки та відбору проєктних заявок для участі у "Програмі співфінансування ремонтів багатоквартирних житлових будинків у Вараській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки" у 2021 році

Наказ департамента житлово-комунального господарства, майна та будівництва від 30.08.2021 року №6-од  "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2021 рік" та паспорти

Наказ департамента житлово-комунального господарства, майна та будівництва від 06 липня 2021 року №3-од  "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2021 рік" та паспорти

Наказ департамента житлово-комунального господарства, майна та будівництва від 18 червня 2021 року №2-од "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2021 рік" та паспорти

Наказ департамента житлово-комунального господарства, майна та будівництва від 14 червня 2021 року №1-од "Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2021 рік"  та паспорти

Наказ департамента житлово-комунального господарства, майна та будівництва від 07 вересня 2021 року №7-од "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2021 рік"  та паспорти

Наказ департамента житлово-комунального господарства, майна та будівництва від 16 вересня 2021 року №9-од "Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2021 рік"  та паспорти

 

 

Служба у справах дітей

7400 Служба у справах дітей


 Структура служби

оля самохіна

Самохіна Ольга Миколаївна

начальник служби

samokhina@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

Шпак Валентина Миколаївна

Шпак Валентина Миколаївна

головний спеціаліст

посадова інструкція

Климук Ольга ВАсилівна

Климук Ольга Василівна

головний спеціаліст

klymuk@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

   
Мамчик Олена Іванівна

Мамчик Олена Іванівна

спеціаліст I категорії, бухгалтер

mamchyk@varash.rv.gov.ua

посадова інструкція

 Контактна інформація

 Адреса служби:

34440, м.Вараш
м-н Незалежності 2
каб. 1-315, 1-316, 1-317

 Графік роботи:

Понеділок - четвер з 8:00 до 17:15
П'ятниця з 8:00 до 16:00
Перерва з 13:00 до 14:00

 Телефони та e-mail:

068-977-09-62
 


 Корисна інформація

Звіт про роботу служби у справах дітей виконавчого комітету Вараської міської ради за 2022 рік

Звіт про роботу служби у справах дітей виконавчого комітету Вараської міської ради за 2021 рік

Звіт про роботу служби у справах дітей виконавчого комітету Вараської міської ради за 2020 рік

Звіт про стан роботи служби у справах дітей виконавчого комітету Вараської міської ради за 2019 рік

Звіт про роботу служби у справах дітей виконавчого комітету міської ради

Засідання комісії з питань захисту прав дитини 17 вересня 2021 р.

  Законодавча база, якою керується служба у справах дітей:

Конституція України
Сімейний кодекс України, Цивільний кодекс України, Цивільний процесуальний кодекс України, Житловий кодекс України, кодекс Законів про працю   України

Закони України

Закон України „Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей”
Закон України "Про охорону дитинства"
Закон України "Про попередження насильства в сім'ї"
Закон України "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування"
Закон України "Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей"
Закон України "Про Загальнодержавну програму "Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини" на період до 2016 року"

Укази Президента України

Указ Президента України від 05.05.2008 року № 411/2008 "Про заходи щодо забезпечення захисту прав і законних інтересів дітей" 
Указ Президента України від 11.07.2005 року № 1086/2005 "Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей"
Указ Президента України від 04.05.2007 року № 376/2007 "Про додаткові заходи щодо захисту прав та законних інтересів дітей"

Постанови

Постанова Кабінету Міністрів України від 17.10.2007 року № 1242 "Про затвердження Державної цільової соціальної програми реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування"
Постанова Кабінету Міністрів України від 16.01.2008 року № 8 "Про виплату доплати особам із числа дітей-сиріт віком старше 18 років, яким призначено пенсію у разі втрати годувальника"
Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 р. № 866 " Про питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини"
Постанова Кабінету Міністрів України від 08.10.2008 р. № 905 „Про затвердження порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за  дотриманням прав усиновлених дітей”
Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 р. № 616 "Про затвердження Порядку розгляду заяв та повідомлень про вчинення насильства в сім'ї або реальну його загрозу"
Постанова Кабінету Міністрів України від 5.03.2008 р. № 146 «Деякі питання надання одноразової грошової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування»
Постанова Кабінету Міністрів України від 30.08.2007 № 1068 «Про затвердження типових положень про службу у справах дітей»
Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2002 № 565 «Про затвердження Положення про прийомну сім'ю»
Постанова Кабінету Міністрів Укрвїни від 26.04.2002 № 564 «Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу»
Постанова Кабінету Міністрів України від 09.06.1997 № 565 «Про Типове положення про притулок для дітей»

Накази

Наказ Держкомсім'ямолоді, МВС, МОН, МОЗ "Про затвердження порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення" від 16.01.2004 року  № 5/34/24/11  
 Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства охорони здоров'я України,  Міністерства освіти і науки України, Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства транспорту та в'язку України, Міністерства внутрішніх справ України, Державного департаменту України з питань виконання покарань "Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів соціальної роботи із сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах" від 14.06.2006 року  № 1983/388/452/221/556/596/106
Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту "Про затвердження Порядку ведення особової справи дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування та форми індивідуального плану соціального захисту дитини, яка опинилася у складних життєвих обставинах, дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування" від 18.11.2008 року № 4591

Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту "Про Порядок ведення службами у справах дітей обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах"  від  29.07.2009 року  № 2669

Наказ Мінсім'ямолодьспорту "Про затвердження Інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) у справах сім'ї, молоді та спорту, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді та відповідних підрозділів органів внутрішніх справ з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім'ї" від 07.09.2009 року № 3131/386

Наказ Мінсім'ямолодьспорту "Про затвердження Порядку взаємодії центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді  і служб у справах дітей у процесі встановлення опіки, піклування, створення та забезпечення діяльності прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу" від 25.09.2009 року  № 338
Наказ Державного департаменту з усиновлення та захисту прав дитини „Про затвердження форм оперативних даних та кількісних показників про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”  від 20.10.2010 року № 104
Наказ Державного департаменту з усиновлення та захисту прав дитини  „Про Регламент Державного департаменту з усиновлення та захисту прав дитини” від 28.05.2009 року № 48
Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту „Про затвердження Форми звітності №1-ЗЖД „Звіт про збереження житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування” та Інструкції щодо її заповнення” від 08.12.2008 року № 4815
Наказ Державного департаменту з усиновлення та захисту прав дитини „Про затвердження зразків, форм та вимог до оформлення документів з питань усиновлення” від 05.12.2008 року № 186
Наказ Міністерства охорони здоров'я України „Про затвердження Переліку захворювань, за наявності яких особа не може бути усиновлювачем” від 20.08.2008 року №479
Наказ Державного департаменту з усиновлення та захисту прав дитини  „Про удосконалення роботи служб у справах дітей щодо розвитку сімейних форм виховання” від 18.06.2008 року № 82
Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту  „Про порядок та умови прийому документів від іноземців, які бажають усиновити дитину” від 05.02.2007 року №313
Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України  „Про затвердження Порядку вибуття дітей із закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, й соціального захисту дітей, до сімейних форм виховання” від 02.02.2007 року № 302/80/49
Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту „Про затвердження форми звітності № 1-ОПС (річна) „Звіт про кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування” та Інструкції щодо її заповнення” від 14.07.2010 р. № 2256

  Для здійснення послуг (правочинів) з питань соціального захисту дітей, в т. ч. дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в кожному окремому випадку необхідні наступні документи, визначені законодавством України

При усиновленні:

Громадяни України, які бажають усиновити дитину, звертаються з письмовою заявою про взяття їх на облік кандидатів в усиновлювачі до служби у справах дітей за місцем проживання. Заява може бути написана в присутності працівника служби у справах дітей та засвідчена ним. У разі коли одне з подружжя не може особисто з’явитись до служби у справах дітей для написання заяви, його заяву, засвідчену нотаріально, може подати дружина (чоловік).
До заяви додаються такі документи:
1) копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
2) довідка про заробітну плату за останні шість місяців або копія декларації про доходи за попередній календарний рік, засвідчена органами державної податкової служби;
3) копія свідоцтва про шлюб, укладений в органах реєстрації актів цивільного стану, якщо заявники перебувають у шлюбі;
4) висновок про стан здоров’я кожного заявника;
5) засвідчена нотаріально письмова згода другого з подружжя на усиновлення дитини (у разі усиновлення дитини одним з подружжя), якщо інше не передбачено законодавством;
6) довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видана органами внутрішніх справ за місцем проживання заявника;
7) копія документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням.
Копії документів, зазначених у підпунктах 1, 3, 7 цього пункту, засвідчуються працівником служби у справах дітей, який здійснює приймання документів. У разі усиновлення дитини одним із подружжя висновок про стан здоров’я та довідка про наявність чи відсутність судимості подаються кожним з подружжя. Заява вважається поданою, якщо до неї додані всі документи, зазначені в цьому пункті. Строк дії документів становить один рік з дня їх видачі, якщо інше не передбачено законодавством.

  При призначенні опіки (піклування):

Особа, яка виявила бажання взяти на виховання в сім’ю (встановити опіку/піклування, створити прийомну сім’ю чи дитячий будинок сімейного типу) дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, подає службі у справах дітей за місцем свого проживання:
1)заяву (від подружжя приймається спільна заява, підписана обома подружжями);
2) довідку про доходи за останні шість місяців або копію декларації про доходи, засвідчену в установленому порядку;
3) документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;
4)копію свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);
5) довідку про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і рекомендацію центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних;
6)копію паспорта;
7) висновок про стан здоров’я заявника
8)довідку від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявниками;
9) довідку про наявність чи відсутність судимості;
10)письмову згоду всіх повнолітніх членів сім’ї, що проживають разом з особою, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, під опіку, піклування, утворити прийомну сім’ю або на власній житловій площі — дитячий будинок сімейного типу, засвідчену нотаріально або написану власноручно в присутності посадової особи, яка здійснює прийом документів, про що робиться позначка на заяві із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, підпису посадової особи та дати.

 Строк дії документів, зазначених у цьому пункті, становить дванадцять місяців з дати видачі.

  При позбавленні батьківських прав:

Заява одного з батьків, на чиєму утриманні знаходиться дитина;
Копія документу, що посвідчує особу матері (батька);
Копія свідоцтва про укладання (розірвання) шлюбу;
Копія   свідоцтва  про  народження   дитини;
Довідка з місця реєстрації дитини, батьків;
Довідка з місця навчання дитини;
Характеристика  з  місця  навчання  дитини із зазначенням участі батьків у її вихованні;
Довідка практичного психолога після бесіди з дитиною із зазначенням участі батьків  у її вихованні;
Пояснення класного керівника про роботу  з сім’єю;
Довідка з місця роботи матері (батька), довідка про заробітну плату;
Характеристика з місця роботи матері (батька) або з місця проживання;
Інформація, що свідчить про невиконання батьківських обов’язків щодо дитини (довідки з кримінальної міліції, виконавчої служби, суду, нарколога, психіатра, дільничого, з ЖЕД за місцем проживання відповідача);
Акт обстеження житлово-побутових умов за місцем проживання дитини та батьків;
Пояснення (заяви) від батьків про причини ухилення від виконання батьківських обов’язків;
Пояснення (заяви) від  свідків про виконання батьками своїх батьківських обов’язків щодо  дитини.

  При поновленні батьківських прав:

Заява матері (батька);
Копія документу, що посвідчує особу матері (батька);
Копія свідоцтва про укладання (розірвання) шлюбу;
Копія свідоцтва про народження дитини;
Висновок про стан здоров’я матері (батька);
Довідка з місця реєстрації дитини, батьків;
Довідка   з   місця   роботи  матері (батька), довідка про заробітну плату;
Довідка з місця навчання дитини;
Акт обстеження житлово-побутових умов проживання дитини та  батьків;
Характеристику на дитину та сім’ю із закладу, у якому навчається дитина;
Характеристика на дитину та сім’ю за місцем проживання;
Пояснення (заява) від  свідків, які характеризують особу, яка бажає поновити себе в батьківських прав;
Пояснення класного керівника про роботу з даною сім’єю.

  При наданні дозволу батькам на відчуження житла від імені неповнолітніх та малолітніх дітей, право власності та право користування на яке вони мають:

1) заява кожного з батьків (опікунів, піклувальників);
2) копія паспорта (1,2,11 сторінки), копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера батьків дитини;
3) копія документу,   що   підтверджує   право  власності  дитини на відчужуване майно;
4) копія витягу з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданий відповідно до законодавства, на житло, яке продається, обмінюється, дарується, а також на житло, в якому гарантується збереження права дитини на житло;
5) копію свідоцтва про народження дитини;
6) довідку з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з домової книги на житло, яке продається, обмінюється, дарується, а також на житло, в якому гарантується збереження права дитини на житло;
7) копію рішення  про  встановлення  опіки  над   дитиною (для опікунів, піклувальників);
8) копію рішення  про  встановлення опіки над майном дитини (для опікунів, піклувальників);
9) копію свідоцтва  про  укладення  або  розірвання  шлюбу   між батьками дитини (у разі наявності).
10) У разі виїзду сім'ї на постійне місце проживання за кордон до зазначених документів додається  довідка  управління  (відділу)  у справах громадянства, імміграції  та реєстрації фізичних осіб за місцем реєстрації сім’ї.
11) Питання щодо надання дозволу батькам на відчуження житла від імені неповнолітніх та малолітніх дітей, право власності та право користування на яке вони мають, розглядається на засіданні виконавчого комітету Кузнецовської міської ради один раз в місяць.
Прийом документів проводиться до 10 числа місяця та за наявності оригіналів вищезазначених документів.

  При розв'язанні спору, що виник між батьками щодо визначення імені, прізвища, по батькові дитини

Для розв’язання спору, що виник між батьками щодо визначення імені, прізвища, по батькові дитини один з  батьків подає службі у справах дітей за  місцем проживання дитини: заяву, копію паспорта,  довідку з місця  реєстрації  (проживання),  копію свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу (у разі наявності).
Служба у   справах   дітей   з  метою  вивчення  ситуації  та підготовки висновку щодо визначення або зміни прізвища,  імені  та по батькові дитини проводить бесіду з матір'ю, батьком та дитиною, якщо вона досягла такого віку та рівня розвитку, що може висловити свою думку. Рішення органу  опіки та піклування про розв'язання спору між батьками щодо визначення або зміни імені,  прізвища,  по  батькові дитини приймається районною,  районною у мм.  Києві та Севастополі держадміністрацією,  виконавчим органом міської,  районної у місті ради з урахуванням висновку служби у справах дітей.

  При розв'язанні спору, що виник між батьками щодо визначення місця проживання дитини:

Для  розв'язання  спору,  що  виник  між  батьками  щодо визначення місця проживання дитини,  один з батьків подає службі у справах  дітей за місцем проживання дитини заяву,  копію паспорта, довідку з  місця  реєстрації  (проживання),  копію  свідоцтва  про укладення або розірвання шлюбу (у разі наявності), копію свідоцтва про народження дитини, довідку з місця навчання, виховання дитини, довідку про сплату аліментів (у разі наявності).
Під час розв'язання спорів між батьками щодо визначення місця проживання дитини служба у справах  дітей  має  захищати  інтереси дитини  з  урахуванням  рівних прав та обов'язків матері та батьк щодо дитини.
Працівник служби у справах дітей проводить бесіду з  батьками та відвідує їх за місцем проживання, про що складає акт обстеження житлово-побутових умов.
Під час вирішення питання щодо  визначення  місця  проживання дитини   береться   до   уваги   ставлення  батьків  до  виконання
батьківських обов'язків, особиста прихильність дитини до кожного з них,  стан  здоров'я  дитини  та інші обставини,  що мають істотне значення.
Місце проживання дитини не  може  бути  визначене  з  тим  із батьків,  який  не  має  самостійного доходу,  зловживає спиртними напоями  або  вживає  наркотичні  засоби,  своєю  поведінкою  може зашкодити здоров'ю та розвитку дитини.
Якщо встановлено,  що жоден з батьків не може створити дитині належних умов для виховання та розвитку,  служба у  справах  дітей подає   клопотання  голові  районної,  районної  у  мм.  Києві  та Севастополі   держадміністрації,   виконавчого   органу   міської, районної  у  місті ради про позбавлення таких батьків батьківських прав або відібрання дитини без позбавлення батьківських прав.
Після обстеження житлово-побутових умов,  проведення бесіди з батьками  та  дитиною  служба у справах дітей складає висновок про визначення місця проживання дитини і подає його  органу  опіки  та піклування для прийняття відповідного рішення.

  При розвязанні спору між батьками щодо участі у вихованні дитини:

У  разі  виникнення  спору  між  батьками  щодо  участі у вихованні дитини один з батьків,  що проживає окремо  від  дитини, подає  службі  у  справах дітей за місцем проживання дитини заяву, копію паспорта,  довідку з місця  реєстрації  (проживання),  копію свідоцтва  про  укладення або розірвання шлюбу (у разі наявності),копію свідоцтва про народження дитини.
Працівник служби у справах дітей проводить бесіду з батьками, а  у  разі  потреби,  також  з родичами дитини.  До уваги береться ставлення батьків до виконання батьківських  обов'язків,  особиста прихильність дитини до кожного з них, стан здоров'я дитини та інші обставини, що мають істотне значення.
Після з'ясування обставин,  що призвели до  виникнення  спору між  батьками  щодо  участі  у вихованні дитини,  служба у справах дітей складає висновок.
Участь у вихованні дитини та у разі потреби порядок побачення з   дитиною   того  з  батьків,  який  проживає  окремо  від  неї, встановлюються  рішенням  районної,  районної  у  мм.   Києві   та Севастополі   держадміністрації,   виконавчого   органу   міської, районної у місті ради з  урахуванням  висновку  служби  у  справах дітей.